Title: | Gozd skozi prizmo izkustvenega učenja ob uporabi računalnika pri 8-9 letnih otrocih |
---|
Authors: | Igrec, Lara (Author) Fošnarič, Samo (Mentor) More about this mentor...  |
---|
Files: | MAG_Igrec_Lara_2019.pdf (6,03 MB)
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper (mb22) |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education |
---|
Abstract: | Magistrsko delo z naslovom Gozd skozi prizmo izkustvenega učenja ob uporabi računalnika pri 8–9-letnih otrocih je razdeljeno na tri dele: teoretični, praktični in empirični del.
Teoretični del je razdeljen na tri sklope: naravoslovni, didaktični in geografski sklop. V naravoslovnem sklopu se osredotočimo na naravoslovje in zgodnje naravoslovje, navedene so tudi posebnosti naravoslovja. V tem sklopu je primerjava ciljev s področja naravoslovja med vrtcem, drugim in tretjim triletjem ter definicija gozda kot življenjskega prostora. Naslednji sklop zajema vsebino izkustvenega učenja, posebej so opisane tudi značilnosti 8- in 9-letnikov in informacijsko-komunikacijska tehnologija. Geografski sklop je namenjen opisu mestne četrti Pobrežje. Natančneje je opisan tudi gozd Stražun, v katerem je sam eksperiment potekal.
Po teoretičnem sledi praktični del, v katerem je predstavljen namen pedagoškega eksperimenta, podrobni učni pripravi, izvedbi in evalvaciji kontrolne in eksperimentalne skupine, kjer je kontrolna skupina izvajala svoje aktivnosti v računalniški učilnici, eksperimentalna pa v gozdu.
Na koncu je empirični del, kjer je opisano, kako uspešni sta bili kontrolna in eksperimentalna skupina pri reševanju preverjanja znanja in preizkusa znanja. Zanimala nas je tako uspešnost pri reševanju celotnega preverjanja znanja in preizkusa znanja kot tudi uspešnost pri reševanju posameznih nalog.
Ugotovili smo, da je v našem primeru kontrolna skupina, ki je pridobivala znanje s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije, dosegla boljši uspeh kot eksperimentalna skupina, ki je pridobivala znanje z izkustvenim načinom učenja. |
---|
Keywords: | naravoslovje, izkustveno učenje, gozd, informacijsko-komunikacijska tehnologija, mestna četrt Pobrežje. |
---|
Year of publishing: | 2019 |
---|
Publisher: | [L. Igrec] |
---|
Source: | Maribor |
---|
UDC: | 37.091.3:502.1:004(043.2) |
---|
COBISS_ID: | 24841992  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:OBETJPYJ |
---|
License: |  This work is available under this license: Creative Commons Attribution Non-Commercial No Derivatives 4.0 International |
---|
Views: | 64 |
---|
Downloads: | 12 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | PEF
|
---|
:
|
|
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |