| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:Vzpostavitev projektne pisarne v multiprojektnem okolju srednje velikega hitrorastočega podjetja
Authors:ID Povhe, Teja (Author)
ID Vrečko, Igor (Mentor) More about this mentor... New window
Files:.pdf MAG_Povhe_Teja_2018.pdf (1,72 MB)
MD5: 0442FE1E3498BE4833B99106FA092C44
PID: 20.500.12556/dkum/15361467-dcaf-44e3-aba3-8be62e3a38e8
 
Language:Slovenian
Work type:Master's thesis/paper
Typology:2.09 - Master's Thesis
Organization:EPF - Faculty of Business and Economics
Abstract:Vzpostavitev projektne pisarne se v današnjem času loteva vse več podjetij, ki si želijo v svoje delovno okolje vpeljati red, disciplino in nadzor nad celotnim portfeljem projektov. Največja problematika, ki se kaže v zadnjem času in ni mala, je ta da vse več podjetij, kjer imajo opravka z večimi projekti naenkrat ne vedo kam točno se izteka denar oziroma kakšno je dejansko finančno in časovno stanje na projektu v danem trenutku. Ravno s tega vidika se podjetja odločijo za vzpostavitev projektne pisarne. Je pa res, da preden se tega lotijo, morajo vedeti kakšne funkcije in naloge bo opravljala projektna pisarna oziroma odgovoriti si morajo na preprosto vprašanje: Kaj želim s projektno pisarno doseči? Največja napak, ki se kaže v podjetjih, ki ne vedo kaj točno je namen projektne pisarne je ta, da se vzpostavitve lotevajo, ker se to sliši moderno in ker jo morda ima njihova konkurenca. To je največja napaka, da dosežemo kontra efekt delovanja projektne pisarne. V takšnem primeru, da se to zgodi, je potem zelo težko ponovno začeti in še težje pritegniti pozornost zaposlenih, da bi pri tem sodelovali, kaj šele, da bi upoštevali vsa pravila, ki se z vzpostavitvijo projektne pisarne vsekakor pojavijo. Ključno pri vsem tem je in o čemer bomo tudi pisali v nadaljevanju magistrske naloge je to, da se vsega novega lotevamo postopoma z lahkimi prijemi in pa soglasno z vodstvom. Brez podpore vodstva, projektna pisarna ne mora obstajat. Vse to na kakšen način in kako se lotiti vzpostavitve bomo opisali v nadaljevanju. Na podlagi realnih izkušenj bomo skušali predstaviti, kaj sploh projektna pisarna je, kdaj je pravi trenutek, da jo imamo in kakšno dodano vrednost pridobi podjetje kot celota.
Keywords:projektna pisarna, vzpostavitev projektne pisarne, portfelj projektov, projektni management v srednje velikih in malih podjetjih, gazela
Place of publishing:Maribor
Publisher:[T. Povhe]
Year of publishing:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71440 New window
UDC:005.8
COBISS.SI-ID:13116956 New window
NUK URN:URN:SI:UM:DK:IEWDWU5R
Publication date in DKUM:18.10.2018
Views:1384
Downloads:239
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:EPF
:
POVHE, Teja, 2018, Vzpostavitev projektne pisarne v multiprojektnem okolju srednje velikega hitrorastočega podjetja [online]. Master’s thesis. Maribor : T. Povhe. [Accessed 20 January 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=71440
Copy citation
  
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Searching for similar works...Please wait....
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Licences

License:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Link:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Description:The most restrictive Creative Commons license. This only allows people to download and share the work for no commercial gain and for no other purposes.
Licensing start date:13.08.2018

Secondary language

Language:English
Title:Project management office establishment in a multiple projects environment in medium- sized fast growing companies
Abstract:Vzpostavitev projektne pisarne se v današnjem času loteva vse več podjetij, ki si želijo v svoje delovno okolje vpeljati red, disciplino in nadzor nad celotnim portfeljem projektov. Podjetja, ki izvajajo (vse) več projekti naenkrat, se pogosto srečujejo s problematiko, da v danem trenutku za posamezne projekte ne poznajo dovolj natančno njihovega dejanskega finančnega in časovnega stanje, kako se je potrošil denar in podobno. Zato se podjetja odločijo za vzpostavitev projektne pisarne. Preden se tega lotijo, morajo vedeti, kakšne funkcije in naloge bo le-ta opravljala. Odgovoriti si morajo na preprosto vprašanje: Kaj želimo s projektno pisarno doseči? Največja napaka, ki se kaže v podjetjih, ki ne vedo, kaj točno je namen projektne pisarne, je ta, da se vzpostavitve lotevajo, ker se to sliši moderno in ker jo morda ima njihova konkurenca. S tem dosežemo nasprotni učinek delovanja projektne pisarne. V primeru, da se to zgodi, je zelo težko ponovno začeti. Še težje pa je pritegniti pozornost zaposlenih, da bi pri tem sodelovali, kaj šele, da bi upoštevali vsa pravila, ki se pojavijo z vzpostavitvijo projektne pisarne. Ključno, o čemer bomo pisali v nadaljevanju magistrske naloge, je to, da se vsega novega lotevamo postopoma, z lahkimi prijemi in soglasno z vodstvom. Brez podpore vodstva projektna pisarna ne more obstajati. V nadaljevanju bomo opisali, kako se lotiti vzpostavitve projektne pisarne. Na podlagi realnih izkušenj bomo skušali predstaviti, kaj je projektna pisarna, kdaj je pravi trenutek, da se jo vzpostavi in kakšno dodano vrednost pridobi podjetje kot celota.
Keywords:project management office, implementation of project management office, projects' portfolio, small and big companies, gazelle


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica