Title: | Učno okolje, ki omogoča kakovostno samostojno učenje |
---|
Authors: | ID Kerndl, Milena (Author) |
Files: | Revija_za_elementarno_izobrazevanje_2010_Kerndl_Ucno_okolje,_ki_omogoca_kakovostno_samostojno_ucenje.pdf (100,16 KB) MD5: FA38B733247DB2F4D400CBF5574ECABF PID: 20.500.12556/dkum/f2bf6b09-00ab-48e5-81b4-f52e0bde80a5
http://rei.pef.um.si/images/Izdaje_revije/2010/2010_03_st_2_3_revija.pdf
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Scientific work |
---|
Typology: | 1.02 - Review Article |
---|
Organization: | PEF - Faculty of Education
|
---|
Abstract: | V ospredju poučevanja v sodobni šoli ni več oddelek učencev, temveč učeča se skupnost. Učitelj ustvarja učne situacije, v katerih dodeli učencem avtentične naloge, ki jim pomenijo učni izziv, obenem pa spodbujajo notranjo motivacijo.
Učiteljeva vloga se je iz edinega vira informacij spremenila v usmerjevalca, svetovalca, spodbujevalca, vodnika, inštruktorja, poslušalca, moderatorja, organizatorja ... Učitelj ni le strokovnjak na vsebinskem področju, temveč tudi opazovalec, ki ima veliko znanja o medsebojnih odnosih, da lahko učni proces fleksibilno prilagaja zmožnostim, potrebam in interesom učencev. Ob uporabi aktivnih metod naj bo učitelj pozoren na to, da le-te ne postanejo same sebi namen. Premišljeno naj izbira in povezuje metode/strategije (in ustvarja tako učno okolje), ki bodo optimalno pripeljale do zastavljenih ciljev (izobraževalnih, funkcionalnih in vzgojnih).
V prispevku je v prvem delu najprej zapisanih nekaj teoretičnih izhodišč o sodobnem pouku, ki jim sledi uporaba pri pouku slovenščine na primeru obravnave humoreske. |
---|
Keywords: | spodbudno učno okolje, tradicionalni pouk, konstruktivizem, aktivne metode in oblike dela, strategija VŽN, sodelovalno učenje, igra vlog, metoda šestih klobukov, problemski pouk, diferenciacija, individualizacija, humoreska |
---|
Publication status: | Published |
---|
Publication version: | Version of Record |
---|
Year of publishing: | 2010 |
---|
Number of pages: | str. 105-121 |
---|
Numbering: | Letn. 3, št. 2-3 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-68721 |
---|
ISSN: | 1855-4431 |
---|
UDC: | 37.091.31 |
---|
ISSN on article: | 1855-4431 |
---|
COBISS.SI-ID: | 1417852 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:PKX4FQVZ |
---|
Publication date in DKUM: | 10.10.2017 |
---|
Views: | 2731 |
---|
Downloads: | 636 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | Misc.
|
---|
:
|
KERNDL, Milena, 2010, Učno okolje, ki omogoča kakovostno samostojno učenje. Revija za elementarno izobraževanje [online]. 2010. Vol. 3, no. 2–3, p. 105–121. [Accessed 21 January 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=68721
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Searching for similar works...
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |