Title: | Interaktivno gradivo za utrjevanje znanja pri matematiki v 7., 8. in 9. razredu |
---|
Authors: | ID Bergel, Maruša (Author) ID Kljajić Borštnar, Mirjana (Mentor) More about this mentor... |
Files: | MAG_Bergel_Marusa_2016.pdf (9,21 MB) MD5: 2181F2AB6199EA8E053A9B8E21DCE764
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis/paper |
---|
Organization: | FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
|
---|
Abstract: | Pri uporabi klasičnih pripomočkov in tradicionalnih metod poučevanja so učenci pogosto pasivni udeleženci pouka. Uporaba modernih metod poučevanja in uporaba sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije pozitivno vpliva na aktivnost učencev. Interaktivna tabla, eden najsodobnejših pripomočkov, omogoča učinkovitejši in bolj dinamičen pouk. Raziskave o vplivu interaktivnih tabel so pokazale naslednje prednosti pri poučevanju: fleksibilnost, vsestranskost, multimedijske predstavitve, učinkovitost, interaktivnost, sodelovalno učenje, sodelovanje, delitev idej, dvig motivacije, takojšen dostop do elektronskih virov, prikazovanja video in avdio vsebin na tabli ter hranjenje teh vsebin, dopolnjevanje in ponovno uporabo gradiva. Ob upoštevanju teh prednosti postane interaktivna tabla tehnični pripomoček, ki pomaga učiteljem preoblikovati tradicionalno razredno okolje v okolje, ki izhaja iz učencev. Učiteljem omogoča analiziranje ure, refleksijo lastnega dela, analizo dela posameznega učenca, razreda in primerjalno analizo.
Naloga je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu so predstavljena teoretična izhodišča motivacije in aktivnosti, interaktivna tabla kot tehnični pripomoček ter z raziskavami podkrepljen vpliv le-te na poučevanje in učenje z vidika učencev in učiteljev. V drugem delu je predstavljeno interaktivno gradivo za utrjevanje znanja pri učnih urah matematike v 7., 8. in 9. razredu osnovne šole, ki je bilo izdelano v programu Smart Notebook. Gradivo obsega 22 vsebinskih enot in sovpada z veljavnim učnim načrtom. Namenjeno je učiteljem matematike kot pomoč pri utrjevanju snovi ob uporabi interaktivne table. Uporabniki gradivo lahko uporabijo v prvotni obliki ali pa ga poljubno prilagodijo. Na koncu je povzeto mnenje učiteljev in učencev dveh šol, kjer so gradivo že uporabili. |
---|
Keywords: | Interaktivna tabla, e-gradivo, e-učenje, matematika. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-60029 |
---|
COBISS.SI-ID: | 7725587 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:EXNIJB68 |
---|
Publication date in DKUM: | 05.10.2016 |
---|
Views: | 1762 |
---|
Downloads: | 197 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | FOV
|
---|
:
|
BERGEL, Maruša, 2016, Interaktivno gradivo za utrjevanje znanja pri matematiki v 7., 8. in 9. razredu [online]. Master’s thesis. Maribor. [Accessed 21 January 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=60029
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |