Title: | Pomen poprodajnih storitev pri prodaji gospodinjskih aparatov |
---|
Authors: | ID Antloga Kapitler, Natalija (Author) ID Završnik, Bruno (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | MAG_Antloga_Kapitler_Natalija_2016.pdf (2,12 MB) MD5: 22169FAD05F85CE4DB26C41AC4FC0662
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis |
---|
Typology: | 2.09 - Master's Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Pogoj za uspešen nastop podjetja je jasno opredeljena politika, smotri in cilji podjetja. Ugotoviti je potrebno tržno pozicijo podjetja, kar pomeni, da je potrebno upoštevati vse dejavnike konkurenčnosti podjetja, vpliv države, pravne okvire ter vse možne spremembe, ki bi lahko nastale na različnih področjih delovanja podjetja.
V magistrskem delu se bom omejila na področje poprodaje, in sicer na poprodajne aktivnosti, ki nastopijo v trenutku prodaje izdelkov na nekem tržišču. Poprodaja z vsemi aktivnostmi je lahko zelo pomembna konkurenčna prednost podjetja na domačem in tujem tržišču, saj omogoča vzdrževanje odnosov med prodajalci in kupci, ki so posledica medsebojnih stikov in izmenjav informacij po sklenjenem prodajnem poslu. To sodelovanje pomeni zaupanje, ki lahko privede do novih poslov. Pričakovanja kupcev morajo biti zadovoljena, kajti le tako jih bomo obdržali.
Nekoč je veljalo, da so rezervni deli kot podpora delovanju gospodinjskega aparata le “nujno zlo”, kateremu ni bilo potrebno posvečati veliko pozornosti. Sedaj vemo, da lahko v močni konkurenci preživijo le tista, ki nudijo popolno podporo. Sem pa sodijo tudi poprodajne storitve.
Uporabniki aparatov želijo imeti na razpolago poprodajno podporo v celotni življenjski dobi aparata. Želijo imeti rezervni del takoj, ko ga potrebujejo. Podjetje pa mora skrbeti, da so njihove potrebe zadovoljene kakovostno in hitro. Ker so zahteve kupcev drugačne kot pred leti, je potrebno spreminjati način mišljenja in tudi organizacijo poprodaje. Čas je izredno pomemben, zato so vse bolj pomembna mednarodna logistična podjetja, ki kakovostno in hitro opravljajo storitve. Držati se moramo zahtev, kot so “just in time supply” ali “danes naročeno, jutri dobavljeno”.
Namen mojega magistrskega dela je prikazati pomen poprodajnih storitev in rezervnih delov proizvodnega podjetja, ki deluje na mednarodnem tržišču. Tudi z analizo rezultatov anketnega vprašalnika, ki je bil poslan servisnim managerjem mednarodnega podjetja, utemeljujemo pomen poprodajnih storitev. Ni pomemben le izdelek, ampak tudi storitev, ki jo izdelek potrebuje v življenjski dobi. Poprodajne storitve so enako pomembne, kot vsi ostali deli procesa proizvodnega podjetja. Nikakor ne more biti proizvodno podjetje dolgoročno uspešno, če nimajo vsi podsistemi enakovreden pomen. |
---|
Keywords: | Podjetniška logistika, storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov, poprodajna storitev, logistika rezervnih delov. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [N. Antloga Kapitler] |
---|
Year of publishing: | 2016 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-58480  |
---|
UDC: | 658.8 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12483868  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:S4RLKSOV |
---|
Publication date in DKUM: | 13.09.2016 |
---|
Views: | 2393 |
---|
Downloads: | 236 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
ANTLOGA KAPITLER, Natalija, 2016, Pomen poprodajnih storitev pri prodaji gospodinjskih aparatov [online]. Master’s thesis. Maribor : N. Antloga Kapitler. [Accessed 18 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=58480
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |