Title: | VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE PALOMA V OČEH ŠTUDENTOV |
---|
Authors: | ID Vakej, Samanta (Author) ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) More about this mentor... |
Files: | UN_Vakej_Samanta_2015.pdf (1,22 MB) MD5: 6DA530B8B6AC920790FC2F73268D6E34
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Final seminar paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Zaradi potrebe po razlikovanju in označevanju blaga oziroma storitev se je razvila blagovna znamka. Blagovna znamka ima v prvi vrsti razlikovalni pomen, seveda pa pomeni veliko več kot le to.
Poudariti moramo predvsem zaznano vrednost blagovnih znamk. Je izjemno pomembna, saj le-ta za odjemalca predstavlja razmerje med pričakovanimi koristmi, ki jih prejme z nakupom izdelka oziroma storitve ter pričakovanimi izdatki v povezavi z izdelkom oziroma storitvijo. Z blagovno znamko lahko povežemo množico mentalnih asociacij ali značilnosti, ki se odvijajo v odjemalcu in vplivajo na njegov nakup. Bolj kot so te značilnosti in asociacije prijetne, zaželene ali poudarjene, boljša je dodatna zaznana vrednost izdelka oziroma storitve.
Nekatere opredelitve zaznane vrednosti pravijo, da je vrednost izdelka oziroma storitve za odjemalca ustvarjena takrat, kadar so koristi za odjemalca večje kot izdatki, ki nastanejo ob nakupu. Večja kot je zaznana vrednost blagovne znamke, večje in boljše so tudi konkurenčne prednosti podjetij, ki jih ponujajo.
V teoretičnem delu diplomskega projekta sem analizirala osnovne pojme, ki so povezani z nalogo in so potrebni, da bi lahko bolje razumeli zaznano vrednost blagovne znamke. Osredotočila sem se na pojem zaznane vrednosti in jo vključila v kasnejšo obravnavo. Osrednji del diplomskega projekta je namenjen podjetju Paloma d.d. in zaznani vrednosti njihove blagovne znamke. Da bi ugotovila zaznano vrednost blagovne znamke Paloma, sem opravila raziskavo med študenti Ekonomsko-poslovne fakultete v Mariboru in jo analizirala. Zanimalo me je tudi, ali bi bilo potrebno vrednost blagovne znamke Paloma v očeh študentov še izboljšati. Na podlagi ugotovitev in analize podatkov sem podala nekaj svojih predlogov.
V diplomskem projektu sem uspela doseči vse zastavljene cilje, predvsem pa osrednji cilj – spoznati in analizirati vrednotenje in pogled študentov na blagovno znamko Paloma. Seveda bi bili rezultati pristnejši, če bi v raziskavo zajela še večjo statistično skupino študentov. Rezultati so pokazali, da se nisem zmotila pri svojih predpostavkah, da imajo študentje v povezavi z blagovno znamko Paloma zelo pozitivne asociacije. Prepoznavnost in zavedanje o blagovni znamki Paloma sta visoka, kot sem predvidevala. Ker je podjetje Paloma d.d. na trgu že 140 let, sem predvidevala, da študentje uporabljajo njihove izdelke predvsem zaradi tega, ker jih uporabljajo tudi njihovi starši. Sicer se trditev ni izkazala za napačno, vendar je v ospredju predvsem uporaba izdelkov zaradi kvalitete in prepoznavnosti, ki je posledica TV reklam, reklam v časopisih, na radiu itd. |
---|
Keywords: | vrednost blagovne znamke, Paloma, blagovna znamka, izdelki, asociacije, zaznane korist, študentje. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [S. Vakej] |
---|
Year of publishing: | 2015 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-55382 |
---|
UDC: | 658.6 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12471836 |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:THWI2FON |
---|
Publication date in DKUM: | 06.09.2016 |
---|
Views: | 1258 |
---|
Downloads: | 167 |
---|
Metadata: | |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
VAKEJ, Samanta, 2015, VREDNOST BLAGOVNE ZNAMKE PALOMA V OČEH ŠTUDENTOV [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : S. Vakej. [Accessed 22 January 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=55382
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: | |
---|
Similar works from other repositories:
No similar works found
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |