| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:Perspektiva uvajanja e-izobraževanja v programe stalnega strokovnega izpopolnjevanja učiteljev
Authors:ID Nekrep, Andreja (Author)
ID Slana, Jožica (Author)
Files:URL http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZMUHJ1FK
 
Language:Slovenian
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:PEF - Faculty of Education
Abstract:Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija je danes prisotna v vseh segmentih izobraževalnega sistema, v procesih poučevanja, učenja, raziskovanja, kakor tudi v podpornem sistemu organizacijske strukture institucije, sistemu njenega financiranja in upravljanja. V sklopu celovite sistemske prenove programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja kot oblike vseživljenjskega učenja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju smo z raziskavo želeli oceniti možnosti in perspektivo uvajanja e-izobraževalne oblike v programe izpopolnjevanj. Izsledki raziskave kažejo, da je najpomembnejša prednost uvajanja e-izobraževanja, kot jo zaznavajo anketirane osebe, prilagodljivost dinamike, časa in kraja študija oz. možnost samostojnega organiziranja časa in dela. Glede na sodoben način življenja je njihova odločitev pričakovana, saj pomeni večjo možnost za usklajevanje različnih življenjskih vlog. Vpeljava e-izobraževalne oblike je povezana z izpolnjenostjo objektivnih (opremljenost izobraževalnih institucij z računalniki, dostopnost do interneta, pogostnost uporabe interneta) in subjektivnih (pripravljenost za sodelovanje, nameni uporabe interneta) pogojev, ki kaže, da je opremljenost slovenskih šol s sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo in urejenostjo dostopa do interneta spodbudna, prav tako je zaznati motiviranost strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za sodelovanje v e-izobraževalnih oblikah.
Keywords:vzgoja in izobraževanje, izobraževalni sistem, računalnik v izobraževanju, e-izobraževanje, strokovno spopolnjevanje, izobraževanje strokovnih delavcev, vseživljenjsko učenje, informacijska tehnologija, komunikacijska tehnologija, računalniško opismenjevanje, profesionalni razvoj, učitelji
Publisher:Moderna organizacija
Year of publishing:2006
Number of pages:str. 489-497
Numbering:Letn. 39, št. 8
PID:20.500.12556/DKUM-52954 New window
UDC:377:004
ISSN on article:1318-5454
COBISS.SI-ID:14982920 New window
NUK URN:URN:SI:UM:DK:M0OY2AMD
Publication date in DKUM:10.07.2015
Views:1549
Downloads:70
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:Misc.
:
NEKREP, Andreja and SLANA, Jožica, 2006, Perspektiva uvajanja e-izobraževanja v programe stalnega strokovnega izpopolnjevanja učiteljev. Organizacija : revija za management, informatiko in kadre [online]. 2006. Vol. 39, no. 8, p. 489–497. [Accessed 24 March 2025]. Retrieved from: http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-ZMUHJ1FK
Copy citation
  
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Searching for similar works...Please wait....
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Record is a part of a journal

Title:Organizacija : revija za management, informatiko in kadre
Shortened title:Organizacija
Publisher:Moderna organizacija
ISSN:1318-5454
COBISS.SI-ID:610909 New window

Secondary language

Language:Slovenian
Title:The perspective of e-education in lifelong learning of school teachers
Keywords:education, educational system, computers in education, information technology, communication technology, life-long learning, pedagogical training, computer literacy, e-education, teachers


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica