Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
|
|
SLO
|
ENG
|
Cookies and privacy
DKUM
EPF - Faculty of Business and Economics
FE - Faculty of Energy Technology
FERI - Faculty of Electrical Engineering and Computer Science
FF - Faculty of Arts
FGPA - Faculty of Civil Engineering, Transportation Engineering and Architecture
FKBV - Faculty of Agriculture and Life Sciences
FKKT - Faculty of Chemistry and Chemical Engineering
FL - Faculty of Logistic
FNM - Faculty of Natural Sciences and Mathematics
FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
FS - Faculty of Mechanical Engineering
FT - Faculty of Tourism
FVV - Faculty of Criminal Justice and Security
FZV - Faculty of Health Sciences
MF - Faculty of Medicine
PEF - Faculty of Education
PF - Faculty of Law
UKM - University of Maribor Library
UM - University of Maribor
UZUM - University of Maribor Press
COBISS
Faculty of Business and Economic, Maribor
Faculty of Agriculture and Life Sciences, Maribor
Faculty of Logistics, Celje, Krško
Faculty of Organizational Sciences, Kranj
Faculty of Criminal Justice and Security, Ljubljana
Faculty of Health Sciences
Library of Technical Faculties, Maribor
Faculty of Medicine, Maribor
Miklošič Library FPNM, Maribor
Faculty of Law, Maribor
University of Maribor Library
Bigger font
|
Smaller font
Introduction
Search
Browsing
Upload document
For students
For employees
Statistics
Login
First page
>
Show document
Show document
Title:
ANALIZA VIZUALNE EMBALAŽE (ČOKOLADA, VODA)
Authors:
ID
Hriberšek, Aljaž
(Author)
ID
Pisnik, Aleksandra
(Mentor)
More about this mentor...
Files:
UNI_Hribersek_Aljaz_2014.pdf
(753,16 KB)
MD5: 81096C5DF85B44B27BF2BA615954D39A
Language:
Slovenian
Work type:
Final seminar paper
Typology:
2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:
EPF - Faculty of Business and Economics
Abstract:
Pri izdelkih najrazličnejših blagovnih znamk predstavlja vizualno podobo embalaža, ki je »prodajalec s police«. Embalaža tako predstavlja komunikacijsko sredstvo podjetja, ki je lahko odločilnega pomena v procesu potrošnikove nakupne odločitve. V teoretskem delu naloge je predstavljeno ozadje oblikovanja blagovne znamke, njene podobe, identitete in ostalih ključnih značilnosti, ki so pomembne za razumevanje posameznega izdelka s poudarkom na celostni grafični podobi, ki je ključnega pomena za razumevanje vizualne podobe posameznih izdelkov. V nadaljevanju je predstavljen koncept embalaže in procesa embaliranja ter izhodišča za analizo vizualne podobe posamezne embalaže; sporočilnost, oblika, dimenzije, besedilo, ilustracije, barve, etiketa, tipografija in druge posebnosti. Vključen je tudi psihološki vidik zaznavanja barv in drugih pomembnih vizualnih elementov. V empiričnem delu je narejena analiza vizualnih elementov embalaže dveh kategorij izdelkov: čokolad (Milka, Gorenjka, Lindt in Kinder) in ustekleničene vode (Zala, Oda, Dana in Evian). Osnovno hipotezo naloge, da vizualne podobe embalaž posameznih izdelkov vsebujejo vse ključne elemente dobre embalaže smo potrdili. Prav tako smo potrdili, da med embalažami posameznih proizvajalcev obstajajo opazne razlike v različnih segmentih vizualnih podob. Pri tem smo predvidevali, da imata embalaži izdelkov Milka pri čokoladah in Evian pri vodah bolj dodelano, celovito in sporočilno podobo izdelka, saj obstajata na tržišču dlje in sta širše znani. Zadnjo hipotezo smo le delno potrdili, saj izstopata le pri nekaterih elementih, v osnovi pa se po ključnih značilnostih ne razlikujeta bistveno od ostalih. V zaključku so navedeni predlogi, na kaj naj bo pozoren novi potencialni ponudnik obeh kategorij izdelkov, da bo njegova embalaža vsebovala vse ključne elemente dobre embalaže, a hkrati izražala unikatnost blagovne znamke.
Keywords:
Ključne besede: embalaža
,
vizualna komunikacija
,
čokolada
,
ustekleničena voda.
Place of publishing:
Maribor
Publisher:
[A. Hriberšek]
Year of publishing:
2014
PID:
20.500.12556/DKUM-46269
UDC:
658.6
COBISS.SI-ID:
11878940
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:0H1BPVJM
Publication date in DKUM:
01.12.2014
Views:
2492
Downloads:
327
Metadata:
Categories:
EPF
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
HRIBERŠEK, Aljaž, 2014,
ANALIZA VIZUALNE EMBALAŽE (ČOKOLADA, VODA)
[online]. Bachelor’s thesis. Maribor : A. Hriberšek. [Accessed 24 March 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=46269
Copy citation
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:
Voting is allowed only for
logged in
users.
Share:
Similar works from our repository:
Participatorni pristop k obnovi in oživljanju Loč
Celovite prostorske zasnove dolgoročnega razvoja rekreativno-turistične infrastrukture za Občino Slovenske Konjice
Integracija tehnologij industrije 4.0 za avtomatizacijo spremljanja procesa gradnje
CONSTRUCTION MONITORING BY USING AUGMENTED REALITY ON THE CASE OF PILE DWELLERS SETTLEMENT
Zaključno poročilo o rezultatih razvojno-raziskovalnega projekta operativno spremljanje gradnje z BIM pristopom
Similar works from other repositories:
Analysis on the use of BIM at the Brežice bypass design
ǂAn ǂanalysis of the use of building information modeling in Slovenia
ǂThe ǂuse of 4D models in construction
BIM system for the quality assurance of the sprinkler systems
Building information modeling with REVIT program
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.
Secondary language
Language:
English
Title:
ANALYSIS OF VISUAL PACKAGE (CHOCOLATE, WATER)
Abstract:
Es ist die Verpackung, die bei den Artikeln verschiedenster Warenzeichen die visuelle Gestallt darstellt und gleichzeitig der ''Verkäufer von den Verkaufsregalen ist''. Die Verpackung präsentiert so die Kommunikationsmittel des Unternehmens. Die kann von maßgeblicher Bedeutung im Kaufentschluß des Verbrauchers sein. Im teoretischem Teil der Arbeit ist der Hintergrund der Warenzeichenformung vorgestellt, deren Warenbild, Identität und die übrigen Schlüßelmerkmale, die wichtig sind beim Verständniß einzelner Artikel mit der Betonung auf dem graphischen Ganzheitswarenbild. Die ist von zentraler Bedeutung beim Verständniß der Warenbilder einzelner Prdukte. In der Fortsetzung stelle ich den Konzept der Verpackung und den Verpackungsprozeß vor, dazu noch den Ausgangspunkt der visuellen Gestallt einzelner Verpackungen – die Aussagekraft, die Form, die Ausmaße, der Text, die Abbildung, Farben, die Etikete, die Typographie und andere Besonderheiten. Auch der psychologische Aspekt der Farbenwahrnehmung und anderer wichtiger visuellen Elemente ist miteinbezogen. In der empirischen Arbeit findet man die Analyse visueller Elemente der Verpackung für zwei Artikelkategorien: Schokoladen (Milka, Gorenjka, Lindt und Kinder) und Flaschenwasser (Zala, Oda, Dana und Evian). Die Grundhypothese der Arbeit, daß die visuelle Gestallt der Verpackungen einzelner Artikel alle Schlüßelelemente einer guten Verpackung beinhalten, haben wir bestätigt. Genauso bestätigt haben wir, daß unter den Verpackungen verschiedener Hersteller sichtliche Unterschiede bei den visuellen Segmenten bestehen. Dabei haben wir bei Milka unter den Schokoladen und Evian bei den Wassern gemerkt, daß die Verpackung eine anspruchsvolle, Ganzheitsgestallt besitzen, weill Sie schon längere Zeit auf dem Markt anwesend und Allgemein bekannter sind. Die letzte Hypothese haben wir nur teilweise bestätigt, weill sie nur in gewißen Elementen abweichen. Im Grunde unterscheiden sich die beiden von den Schlüßelmerkmalen her, aber nicht von den anderen. Im Abschluss sind Vorschläge angegeben, auf die der neue potenzielle Anbieter der beiden Artikelkategorien achten sollte, damit seine Verpackung alle Schlüßellelemente einer guten Verpackung beinhaltet, gleichzeitig aber die Besonderheiten des Warenzeichens ausdrückt und darstellt.
Keywords:
Schlüsselwörter: Verpackung
,
visuelle Kommunikation
,
Schokolade
,
Flaschenwasser.
Comments
Leave comment
You must
log in
to leave a comment.
Comments (0)
0 - 0 / 0
There are no comments!
Back