| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Show document Help

Title:NAČRTOVANJE IN IZVAJANJE OBRAVNAVE ŽIVLJENJSKIH PROSTOROV NA RAZREDNI STOPNJI PREKMURSKIH OSNOVNIH ŠOL
Authors:ID Pintarič, Nuša (Author)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) More about this mentor... New window
ID Rajšp, Martina (Comentor)
Files:.pdf UNI_Pintaric_Nusa_2012.pdf (7,04 MB)
MD5: 70A8427A9EDF4C42900E5C257068FB72
PID: 20.500.12556/dkum/2fc222e3-35ac-4ea2-891f-b6e980ad7292
 
Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Organization:PEF - Faculty of Education
Abstract:POVZETEK Pričujoče diplomsko delo je razdeljeno na dva dela – teoretični in empirični. V teoretičnem delu predstavljamo učna načrta Spoznavanje okolja in Naravoslovje in tehnika, podrobneje opredelimo pomen izkustvenega učenja s poudarkom na naravoslovju in predstavimo različne življenjske prostore. V drugem delu diplomskega dela, empiričnem delu, predstavljamo rezultate, podrobnejšo analizo in ugotovitve empirične raziskave, v katero je bilo zajetih 84 učiteljev, ki poučujejo v mestnih in vaških šolah v Prekmurju. Z empirično raziskavo smo želeli ugotoviti prisotnost obiska življenjskih prostorov v procesu načrtovanja in izvajanja rednega vzgojno-izobraževalnega dela učiteljev v Prekmurju, ki poučujejo na razredni stopnji. Pridobljena empirična spoznanja razkrivajo, da anketirani učitelji kljub bližini najrazličnejših življenjskih prostorov le-te ne obiskujejo pogosto. Kot glavne razloge za načrtovanje navajajo bližino življenjskega prostora, njihov lasten interes in interes učencev, kot razloge za nenačrtovanje pa navajajo denar, neomenjenost v nacionalnem učnem načrtu in neskladnost z letnim delovnim načrtom.
Keywords:Ključne besede: Spoznavanje okolja, Naravoslovje in tehnika, izkustveno učenje, življenjski prostori
Place of publishing:Maribor
Publisher:[N. Pintarič]
Year of publishing:2012
PID:20.500.12556/DKUM-22686 New window
UDC:37(043.2)
COBISS.SI-ID:19114760 New window
NUK URN:URN:SI:UM:DK:XQPHNSJM
Publication date in DKUM:09.05.2012
Views:2454
Downloads:184
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
Categories:PEF
:
PINTARIČ, Nuša, 2012, NAČRTOVANJE IN IZVAJANJE OBRAVNAVE ŽIVLJENJSKIH PROSTOROV NA RAZREDNI STOPNJI PREKMURSKIH OSNOVNIH ŠOL [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : N. Pintarič. [Accessed 23 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=22686
Copy citation
  
Average score:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 votes)
Your score:Voting is allowed only for logged in users.
Share:Bookmark and Share


Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click on the title to get all document metadata.

Secondary language

Language:English
Title:DESIGN AND IMPLEMENTATION OF TREATMENT OF HABITATS IN JUNIOR GRADES OF PREKMURIAN ELEMENTARY SCHOOLS
Abstract:ZUSAMMENFASSUNG Die Diplomarbeit besteht aus einem theoretischen und empirischen Teil. Im theoretischen werden die Lehrpläne der Umweltforschung, der Naturforschung und der Technik vorgestellt. Detaillierter wird die Bedeutung des erfahrungsmäßigen Lernens mit Betonung der Naturforschung definiert, wobei einzelne unterschiedliche Lebensräume dargestellt werden. Im zweiten, den empirischen Teil, werden die Ergebnisse, die näheren Angaben und Feststellungen der empirischen Forschungsarbeit präsentiert. Bei der Datenerfassung wurden 84 Lehrer, die auf verschiedenen Stadt und Landschulen im Raum über die Mur unterrichten, einbezogen. Mit der empirischen Forschungsarbeit wollten wir die Anwesenheit von Ausflügen in die einzelnen Lebensräume im Rahmen der Unterrichtsplanung und Ausführung der Lehrer, die auf der Unterstufe unterrichten, feststellen. Die gewonnenen empirischen Erkenntnisse offenbaren, dass die befragten Lehrer trotz der Nähe der unterschiedlichen Lebensräume, diese nur ganz selten besuchen. Als Hauptgründe der Planung werden meistens die Nähe des Lebensraumes, ihre eigenen und die Interessen der Schüller, fürs Nichteinplanen der Geldmangel, die Unerwähntheit im Lehrplan und die Unstimmigkeit mit dem jährlichen Arbeitsprogramm, angegeben.
Keywords:Schlüsselwörter: Umweltforschung, Naturforschung und Technik, erfahrungsmäßiges Lernen, Lebensräume


Comments

Leave comment

You must log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica