Title: | OBLIKOVANJE STRATEGIJE IZDELKA V PODJETJU STAEDTLER |
---|
Authors: | ID Pozaršek, Tea (Author) ID Jeraj, Miroslav (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | MAG_Pozarsek_Tea_2009.pdf (7,81 MB) MD5: A8F67D9C45FAE37BC508B37681A530E3 PID: 20.500.12556/dkum/c2066936-f6e2-4ddc-b517-94316ee26529
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Master's thesis |
---|
Organization: | FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
|
---|
Abstract: | Dinamično okolje, v katerem živimo, narekuje hiter tempo življenja in ne dopušča, da bi se podjetje zadovoljilo z obstoječim tržnim položajem, temveč od podjetja zahteva, da se nenehno prilagaja in skuša preseči konkurenco. Le na tak način si lahko piše uspešno zgodbo, ki ga privede do želene pozicije na trgu.
Magistrska naloga vsebuje oblikovanje strategije izdelka, ki ima zelo pomembno funkcijo, saj skuša zagotoviti podjetju prihodnost. Če v podjetju strategijo izdelkov skrbno načrtujejo in predvidevajo vse morebitne nevarnosti in slabosti, lahko bistveno zmanjšajo možnost za neuspeh na trgu. Oblikovanje in uvajanje novega izdelka ni zgolj domena marketinga, temveč zahteva sodelovanje na več ravneh.
V magistrski nalogi je predstavljeno podjetje Staedtler, ki je globalno podjetje in je sprejelo priložnosti rasti in širitve v globalnem trženju. Opisano je, kako podjetje Staedtler uvaja nov izdelek na trg in kakšne so metode dela, ki jih uporablja.
Namen raziskave je ugotoviti, če prepoznavna blagovna znamka Staedtler pripomore k povečanju prodaje, če so bili Staedtlerjevi proizvodi (linije Triplus, Ergosoft in Noris Club) dobra poslovna odločitev in če so novi proizvodi povečali tržni delež na slovenskem tržišču.
S pomočjo analiz smo vse tri hipoteze potrdili in s tem ugotovili, da je bila uvedba novih proizvodov v podjetju Staedtler pravilna poslovna odločitev, saj so nove linije povečale prodajo in s tem tudi tržni delež, hkrati pa smo ugotovili, da prepoznavna blagovna znamka Staedtler pripomore k povečanju prodaje.
Magistrsko delo v prvem delu opredeljuje trženjski proces, oblikovanje strategije izdelka in opis blagovne znamke. V srednjem delu je predstavljeno podjetje Staedtler, razvoj in uvajanje novega izdelka v podjetju Staedtler, predstavljena je raziskava, sklepne ugotovitve ter predlagane rešitve. V zadnjem poglavju podamo sklepne misli. |
---|
Keywords: | • izdelek, • trženjski splet, • blagovna znamka, • strategija izdelka, • pisala. |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Year of publishing: | 2009 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-12727  |
---|
COBISS.SI-ID: | 6596627  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:NCMW0IKU |
---|
Publication date in DKUM: | 05.02.2010 |
---|
Views: | 3798 |
---|
Downloads: | 702 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | FOV
|
---|
:
|
POZARŠEK, Tea, 2009, OBLIKOVANJE STRATEGIJE IZDELKA V PODJETJU STAEDTLER [online]. Master’s thesis. Maribor. [Accessed 13 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=12727
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |