Title: | KAKOVOST V PODJETJU ISKRATELING D.O.O. |
---|
Authors: | ID Držaj, Tomi (Author) ID Uršič, Duško (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | UNI_Drzaj_Tomi_2009.pdf (508,17 KB) MD5: 459D4FCF394271BD08FDBF331CE54982 PID: 20.500.12556/dkum/ff4a2269-0574-4389-9d44-9f01320721f8
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Odločilni dejavnik trajnega uspeha podjetja je vsekakor kakovost. Podjetju daje upanje, da si bo pridobilo in obdržalo potrebno maržo. Kakovost je ta, ki privablja kupce, vpliva na njihovo zvestobo in iz njih celo naredi iskrene in prepričljivi glasnike. Seveda pa je potrebno omeniti tudi zaposlene, enega izmed najmočnejših dejavnikov, ki vplivajo na kakovost, saj organizacije predvsem z njimi ustvarjajo konkurenčno prednost.
Zahteve odjemalcev se neprestano spreminjajo in postajajo vse bolj kompleksne, zato jim organizacija lahko uspešno sledi le ob stalnem učenju in razvijanju sposobnosti ljudi, zagotavljanju potrebnih virov in nenehnem izboljševanju proizvodov in procesov. Prav zaradi tega smo v diplomskem delu pisali o kakovosti v podjetju Iskrateling d.o.o.
Podjetje Iskrateling d.o.o. pripisuje kakovosti zelo velik pomen. Vlaganje v znanje je stalnica v podjetja Iskrateling d.o.o. Usmerjenost na želje in potrebe kupcev ter močna pripadnost, velika odgovornost in zavezanost vodstva ter vseh zaposlenih za kakovost omogočajo stalno rast ter pozitivno prepoznavanje v okolju, kjer delujejo.
V zadnjem delu diplomske naloge smo oblikovali anketni vprašalnik, s pomočjo katerega zaznavamo kakovost dela zaposlenih, proizvodov in storitev. Na podlagi analiziranega vprašalnika smo ugotovili, da je vlaganje podjetja Iskrateling d.o.o. v kakovost upravičena, saj so jo tako zaposleni kot kupci ocenili za zelo dobro. A kljub dobri kakovosti smo podali tudi lastno mnenje oziroma predloge, kako že obstoječo kakovost še izboljšati.
Vsako kakovost se da izboljšati, pa naj še bo tako visoka. Zaposlene je potrebno motivirati, saj je motivacija gonilo, ki posameznika pripravi, da izkoristi svoje znanje, izkušnje in kreativnost za izvedbo določene naloge. Ker se čas hitro spreminja in znanje zastara, je potrebna prav tako stalnica rednega izobraževanja, ki se pojavlja v različnih oblikah: dokvalifikacija, prekvalifikacija, nadaljevanje šolanja ali študija, obisk krajših ali daljših seminarjev, delavnic, samoizobraževanje s pomočjo knjig in revij, nenehno sledenje novostim v stroki itd. Omeniti pa velja tudi timsko delo, ki prav tako pripomore k izboljšanju kakovosti. Timi so ključ za boljšo kakovost in konkurenčno prednost organizacije, saj je pretvorba znanja ljudi v proizvode učinkovitejša. Vsi poznamo pomen sinergije, ki pravi 1+1=3. |
---|
Keywords: | Kakovost, Pomen kakovosti, Management kakovosti, Človeški viri, Kakovost storitev, Delo zaposlenih, ISO standardi |
---|
Place of publishing: | Ptuj |
---|
Publisher: | [T. Držaj] |
---|
Year of publishing: | 2009 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-12663  |
---|
UDC: | 005.336.3 |
---|
COBISS.SI-ID: | 10242844  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:ODETEN3F |
---|
Publication date in DKUM: | 09.06.2010 |
---|
Views: | 3048 |
---|
Downloads: | 316 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
DRŽAJ, Tomi, 2009, KAKOVOST V PODJETJU ISKRATELING D.O.O. [online]. Bachelor’s thesis. Ptuj : T. Držaj. [Accessed 7 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=12663
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |