Title: | Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Tuš Telekom d.d. |
---|
Authors: | ID Uršič, Nataša (Author) ID Florjančič, Jože (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | UNI_Ursic_Natasa_2009.pdf (1,17 MB) MD5: 81F5266229921C26172730CC5C7F816C PID: 20.500.12556/dkum/1673e23b-1894-4e80-b925-33d00abc89e9
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Undergraduate thesis |
---|
Organization: | FOV - Faculty of Organizational Sciences in Kranj
|
---|
Abstract: | Le zadovoljni zaposleni so lahko pri delu resnično učinkoviti in uspešni, in zato je vsaka organizacija lahko resnično učinkovita in uspešna le, če je v njej velika večina posameznikov zadovoljnih. Dejstvo je, da je organizacija močna le toliko, kolikor je močan človeški kapital v njej, človeški kapital pa bodo hitreje in intenzivneje generirali tisti posamezniki, ki so zadovoljni. To vpliva na krepitev celotnega kapitala organizacije, na večjo produktivnost in nadalje na krepitev finančnega kapitala organizacije (Mihalič, 2008, str. 4).
V avgustu leta 2008 sem pričela s študentskim delom v podjetju Tuš Telekom d.d. in v letu dni se je zgodilo veliko organizacijskih sprememb, kar je vplivalo tudi na zadovoljstvo zaposlenih, zato sem se tudi odločila za pisanje diplomske naloge na to temo. V uvodnem delu sem predstavila problem, podjetje Tuš Telekom d.d., omejitve in metode dela. V teoretičnem delu sem razložila teoretične osnove, ki so pripomogle k lažjemu razumevanju raziskovalnega dela. Na podlagi vprašalnika, kjer so bili glavni sklopi organiziranje, motivacija, nagrajevanje, komuniciranje, informiranje in funkcionalni pogoji za delo, sem ugotovila, kaj menijo zaposleni, da bi bilo potrebno izboljšati za večje zadovoljstvo zaposlenih. Ugotovila sem, da na določenih področjih resnično prihaja do nezadovoljstva, ker oddelki slabo komunicirajo med seboj, ker informacije niso pravočasne, ker zaposleni nimajo možnosti dodatnega izobraževanja, ker niso seznanjeni z rezultati dela, ker nimajo realnih možnosti za napredovanje, premalokrat pa so tudi nagrajeni za dobro opravljeno delo. Zaposleni so podali tudi nekaj predlogov za izboljšanje zadovoljstva. Z upoštevanjem teh predlogov in z rezulatiti, ki smo jih dobili v raziskavi lahko podjetje odpravi te pomanjkljivosti in zaposleni bodo bolj zadovoljni, s tem pa bo organizacija delovala učinkovitejše in uspešnejše. |
---|
Keywords: | zadovoljstvo zaposlenih, organizacija, motivacija, nagrajevanje, komuniciranje |
---|
Place of publishing: | Kranj |
---|
Year of publishing: | 2009 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-12021  |
---|
COBISS.SI-ID: | 6566419  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:EHTUHKHA |
---|
Publication date in DKUM: | 15.12.2009 |
---|
Views: | 3112 |
---|
Downloads: | 686 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | FOV
|
---|
:
|
URŠIČ, Nataša, 2009, Zadovoljstvo zaposlenih v podjetju Tuš Telekom d.d. [online]. Bachelor’s thesis. Kranj. [Accessed 7 April 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=12021
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |