| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Statistics of DKUM

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Marko Ivanišin

Together there are 151 keywords, that are appearing 181 times.
18 of them (11.92 % of all) appear more than once, together appearing 48 times (26.52 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
6x12.5%komunikacija
5x10.42%komuniciranje
4x8.33%strategija
3x6.25%identiteta, oglaševanje, Facebook
2x4.17%Odnosi z javnostmi, blagovna znamka, Twitter, notranja komunikacija, prikrito oglaševanje, spletna družbena omrežja, krizno komuniciranje, analiza, neverbalna komunikacija, komunikacijska strategija, trženje, splet
1xkriza, Javni zavod, flash mob, gverilsko trženje, virusno oglaševanje, organizacijska kultura, Zdravstveni dom Lenart, jutranji program, MARŠ, Radio, zdravstvene ustanove., Splošna bolnišnica Ptuj, uspešnost podjetja, univerza, komunikacijski modeli, spletna stran, vrednote, zaposleni, spletna socialna omrežja, LinkedIn, Skupina Perutnina Ptuj, Demografija Haloz, radio, študenti, motivacija, odnos prebivalcev do interneta, uporaba interneta, naravna kozmetika, pospeševanje prodaje, strateške opredelitve organizacije., Oglaševanje, advertising, creativity, Komunikacija, Microsoft, internet, Imagine Cup 2011, effectiveness of creative advertising, spletna identiteta, Abakus, Lapin Ylioppilaslehti, podoba, interno komuniciranje, kulturne dimenzije, lokalna skupnost, študentski časopis, tržna komunikacija, portreti, socialni mediji, ERP, FERI, organizacija, organizacijsko komuniciranje, Melvita, celostna grafična podoba, novinarstvo, informacija, SWOT analiza, socialna omrežja, spletna komunikacija, strateško planiranje, spletna aplikacija, svetovni splet, embalaža, oblikovanje, študentsko društvo, Erasmus, Novinarstvo, skupnostni radio, spletni radio, znamka, alternativni radio, zdravstveno novinarstvo, strateška komunikacija, obnašanje, motivi, zaupanje v medije, uporabniki spletnih družbenih omrežij, Spletna družbena omrežja, marketing, potrošniki, blagovna, serije, komunikacijski načrt, Medkulturna komunikacija, geste, promocija, EuroBasket 2013, šport, odnosi z javnostmi, odzivi, Bonton, umeščanje, izdelek, bančništvo, poslovno komuniciranje, poslovni bonton, verbalna komunikacija, tradicionalni in spletni mediji, računalniško posredovana komunikacija, kognitivni procesi, vizualna komunikacija, digitalna revolucija, psihologija komuniciranja, študentska organizacija, študij, analiza organizacije, fotografija, komunikacije podjetja, Memefest, Loesje, družbeno odzivno komuniciranje, socialni marketing, poslovna strategija, kampanja, trg dela, medijska industrija, scientologija, Cerkev Scientologije, satanizem, Art of Living, kult, čustveni simboli, verstva, Cerkev Satana, hipnoza, mediji, kompetence, medijske komunikacije, pričevanja, manipulacija, Shultz Von Thunov model, Quotelife.
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica