| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Bruno Završnik

Vseh ključnih besed je 1353, ki se skupaj pojavijo 6161 krat.
498 ključnih besed (36.81 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 5306 krat (86.12 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
123x2.32%oglaševanje
122x2.3%pospeševanje prodaje
120x2.26%komuniciranje
93x1.75%marketing, nabava
86x1.62%trženje
85x1.6%Slovenija
81x1.53%predstava, cilj, organiziranost
70x1.32%metode
69x1.3%dobavitelji
68x1.28%podjetje
67x1.26%nabavna politika
65x1.23%ekonomska propaganda
58x1.09%marketinški splet, tržne raziskave
54x1.02%storitve
52x0.98%strategija trženja, marketing mix, izdelki
49x0.92%osebna prodaja
46x0.87%uporabniki
44x0.83%potrošnik, dejavnost
43x0.81%poslovno komuniciranje
42x0.79%dobava, blagovne znamke, strategija
40x0.75%ocenjevanje
38x0.72%potrebe, mediji, prodaja
37x0.7%ponudba
36x0.68%poslovni proces, kupci
35x0.66%trg, uspešnost poslovanja
34x0.64%trgovinsko podjetje
33x0.62%promocija
32x0.6%tržna analiza
31x0.58%programi
29x0.55%odnosi z javnostjo, odločanje, vrednotenje, panoge dejavnosti, politika izdelka
28x0.53%povezanost
27x0.51%trgovske družbe, marketinško komuniciranje, nakup
26x0.49%oblikovanje, poslovno sodelovanje, aktivnosti, tržne poti, direktno trženje
25x0.47%internet
23x0.43%odjemalec, orodja, zadovoljstvo
22x0.41%materialno poslovanje, tržno planiranje, organizacijske strukture
21x0.4%poslovanje, neposredna prodaja
20x0.38%proizvodi, kvaliteta
19x0.36%odnosi z javnostmi, tržno komuniciranje, oglasi
18x0.34%poslovna pogajanja, tržni mehanizem, osebje, planiranje
17x0.32%teorija, izboljšave, poslovno okolje
16x0.3%poslovne funkcije, proizvodnja, merila, trgovec
15x0.28%kultura, pogajanje, management, praksa
14x0.26%kovinska industrija, sistemi, elektronsko poslovanje, pozicioniranje, učinkovitost, zaloge, komercialno poslovanje
13x0.25%image, distribucija, postopki, reklama, delovanje, tehnika, neposredno trženje
12x0.23%uporaba računalnika, računalniške mreže, komunikacije, partnerstvo, poslovni razgovori, prodajalne, televizija, blagovna znamka, procesi
11x0.21%medorganizacijsko trženje, elektronska pošta, kontrola, skladiščenje, nabavni proces, financiranje, cene, podpora, analiza poslovanja, zakonodaja, stroški, materiali, tisk, poslovna etika, primeri
10x0.19%zagotavljanje kvalitete, razvoj, oskrba, avdiovizualna sredstva, vodenje, modeli, radio, živilska industrija, blago
9x0.17%turizem, motiviranje, značilnosti, prodajna funkcija, prilagajanje, finančna sredstva, etika, poslovni sistemi, World Wide Web, vedenje, WWW, poslovna psihologija
8x0.15%predelovalna industrija, prehrambena industrija, zdravila, meritve, gradbena industrija, šport, SWOT analiza, avtomobilska industrija, razlike, medkulturna komunikacija, empirične raziskave, reševanje problemov, metodologija, nagrajevanje, barve, neprofitne organizacije, trgovina
7x0.13%metode pospeševanja prodaje, sponzorstvo, dobavitelj, case study, kozmetika, prodaja na drobno, identiteta, živila, design, prodajna politika, proizvodni programi, regulacija, skladišča, kultura podjetja, poslovne odločitve, zaposlenost, zaznavanje, analiza, mednarodno poslovanje, periodika
6x0.11%proizvodni proces, upravljanje, integracijski procesi, tekstilna industrija, zasebno podjetje, zadovoljstvo kupcev, mesna industrija, Marketinško komuniciranje, lesna industrija, podatki, psihologija potrošnika, JIT, stilistika, informacije, konkurenca, računalniške komunikacije, sociologija kulture, aplikacija, strokovne službe, poslovanje podjetja, embalaža, instrumenti marketinškega komuniciranja, pogajalski proces, otroci, pogajalske taktike
5x0.09%simboli, trgovina na drobno, servisi, zdravstveni zavodi, projekti, informacijska tehnologija, interno komuniciranje, prostor, informacijski viri, kupec, banke, cilji pospeševanja prodaje, izvršba, kodeksi, telekomunikacije, tovarne, prehrana, bančno poslovanje, sporazumi, zdravstvena služba, just-in-time, pogovori, preskrbovalne verige, družbe, spremembe, kakovost, farmacevtska industrija, gradbeništvo, motivacija, delovna uspešnost, organizacija, življenjski cikel, konkurenčnost
4x0.08%množični mediji, strojna industrija, blagovni promet, pretok blaga, logistika, reklamacije, surovine, poslovna strategija, struktura, osebnost, psihologija osebnosti, prednost, prodaja na debelo, Komuniciranje, turistična industrija, cena, časniki, etnične karakteristike, igralništvo, izobraževanje, spletna trgovina, mednarodni trg, pravna ureditev, zdraviliški turizem, javna naročila, pogajalske strategije, glasba, zaposleni, standardi, sejmi, organizacijski sistemi, javni zavodi, čas, povpraševanje, informatika, proračuni, ideje, razstave, pogajanja, Facebook, študenti, zadovoljstvo zaposlenih, dokumentacija, pogajalec, vrednost, gospodinjski aparati, zmogljivost, poslovni rezultati, bela tehnika
3x0.06%vzorci, oprema, sposobnosti, sporazum, grafične metode, funkcije, spletno oglaševanje, karakteristike, Ključne besede: nabava, hotelirstvo, Italija, naročilo, pogodba, segmentacija, mednarodni standardi, pohištvena industrija, les, promocijski splet, Nabava, medosebne komunikacije, kritika, dežele, nabavno poslovanje, založništvo, razvojna strategija, gospodarske pogodbe, Kitajska, baze podatkov, računalniški programi, ceste, odnosi z dobavitelji, usposabljanje, igre, elektroindustrija, konflikti, terminsko poslovanje, bolnišnice, informacijski sistemi, mala podjetja, planiranje poslovanja, telefon, trženjski splet, družina, sponzoriranje, prodajno osebje, javnost, zavodi, Blagovna znamka, mladostniki, merchandising, tiskani mediji, aluminij, čustva, ankete, žensko vprašanje, trgovska blagovna znamka, trgovanje, ženske, pijače, delovni proces, Tržno komuniciranje, zaposlovanje, gospodarjenje, inštrumenti marketinškega komuniciranja
2x0.04%občine, Japonska, AOP, sejem, spletno nakupovanje, organizacija podjetja, ZDA, Ključne besede: nabavna funkcija, anketa o zadovoljstvu kupcev, celostna grafična podoba, turistično posredovanje, imidž podjetja, pogajalci, delo, poslovna politika, računovodstvo, Velika Britanija, pošta, moda, medkulturna pogajanja, nakupno odločanje, trgovinska politika, tržna struktura, izdelek, turistični proizvod, Terme Olimia d.d., Marketing, Ključne besede: pospeševanje prodaje, priročnik celostne grafične podobe., motivacijski dejavniki, pogajalske taktike., nabavni postopek, instrumenti tržnega komuniciranja, boniteta, odnosi z mediji, plača, plakati, Južna Koreja, znamenitosti, podjetje S. Oliver SLO d.o.o., prodajalna, plačila, medij, jezikovna antropologija, komunala, elektronsko bančništvo, odnosi s strankami, vrednost blagovne znamke, kemična industrija, prodajalec, orodjarne, zdravilišča, zavarovalnice, telemarketing, Osebna prodaja, operativni plani, operativni management, obračuni, kovine, družbeni mediji, procesna informatika, vinarstvo, karakterologija, družbene dejavnosti, fotografija, operatorji, plastične mase, razvoj sponzorstva, definicija, umetne snovi, potrošniki, vizija, gostinstvo, sadje, besedila, mreže, rekreacija, priložnosti, finančno poslovanje, branje, transport, naloge, politika podjetja, vprašalniki, delovna organizacija, investicije, inženiring, rešitve, vizualni merchandising, gradbeni objekti, ISO, medicina, javno podjetje, moč, katalogi, trgovsko podjetje, kmetijstvo, kadri, promet, nagrade, plače, opcije, novi proizvodi, konfekcija, ciljno občinstvo, vzajemno trženje, verige, trgovinske pogodbe, internacionalizacija, proračun, papirna industrija, odpadki, identiteta blagovne znamke, elektronsko trženje, trgovinsko poslovanje, prodaja po telefonu, organizacijska kultura, filmi, optimiranje stroškov, skrivnostni kupec, tiskan oglas, športni ples, ciljne skupine, spletna stran, nabavna funkcija, d.o.o., ocenjevanje dobaviteljev, družbena omrežja, d. o. o., Oglaševanje, komunikacija, pričakovanja, manager, marketinški načrt, lokalna skupnost, outsourcing, ključne besede, katalog, konflikt, standardni in latinskoameriški plesi, optimiranje zalog blaga, funkcije podjetja, nakupna odločitev, organiziranost nabave, management nabave, tržišče
1xsistem vračil, Blagovna znamka Argeta., tiskani oglasi, cenovna politika, vrste humorja, zavarovalstvo, humor, Podjetje X, cluster analiza, naravno okolje, spletna družbena omrežja, Družbena omrežja, Marketinško komuniciranje na spletu, Splet, Družbena odgovornost podjetij, strateško marketinško komuniciranje, hotel Habakuk., strategija komuniciranja preko spletnih družbenih mrež, delovno mesto, Terme Maribor, reklamacija, podjetje Agromex d.o.o., medorganizacijski trg, neposredno komuniciranje., nakupno vedenje podjetij, …, marketing v turizmu, turistična destinacija, izbira dobavitelje, zavarovanje, kataloška prodaja, marketinško komuniciranje oglaševanje pospeševanje prodaje osebna prodaja odnosi z javnostmi neposredno trženje prireditev načrtovanje prireditve, svetovni splet, normativi, ekonomičnost, kongresna dejavnost, poslovni turizem, kriteriji ocenjevanja, standard ISO 26000, pojavne oblike sponzoriranja, financiranje športa, elementi tržnega komuniciranja, Facebook., storitveno podjetje, barvne kombinacije, veslanje, fond, vzajemni skladi, investicijski skladi, skladi, kapitalske družbe, delovno okolje, analiza stroškov., estetsko medicinski centri, raziskava trga, električna energija, mala podjetja, manipulacija, srednje šolstvo, prodajna oprema, računalniško izmenjavanje podatkov, tržna niša, javni sektor, prodajna atmosfera, prodaja tekstila, zelenjava, stroji, olimpijske igre., agencije, cilji sponzorstva, sponzoriranje v športu, Hrvatska, področja sponzoriranja., Ključne besede: gostovanje – Roaming, GSM, UMTS., poslovni odnosi, Sponzorstvo, čustvena inteligentnost., vrste sponzoriranja, zadruge, odnosi, karakteristike vračil, kamp Lipa, kmetijske zadruge, zadružništvo, lojalnost, behaviorizem, preizkušanje domnev, sponzoriranje dogodka, koordinacija, steklo, iskanje potencialov, kontrola in analiza nabavnih funkcij., Mlekarna Celeia, nabavne funkcije, nabavni pogoji, kupčeva pozornost, Mladinska knjiga Založba d.d., merjenje zadovoljstva kupcev, zaznave, Inter Dikont., KLJUČNE BESEDE: trženjsko komuniciranje, PTZ Bistrica, raziskave, Cornus sadike, prihranek, konkurenčna prednost, nabavni strategija, RTV, strateško planiranje, nabavni trg, sadike zelenjadnic, pravilne/pravočasne odločitve, hipoteze, nižji stroški, vodenje projektov, nove ideje, Kupci, družba Relax Turizem d.o.o., medčloveški odnosi, elektronska pošta., uspešno prodajno podjetje, zadovoljstvo kupca, cilji marketinškega komuniciranja, Ad Vita d.o.o., www.vitapur.si, vodstvo, uspešna prodaja, bannerji, sponzorirane povezave, reklamne pasice, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, bruto vrednost oglaševanja, raziskave radijske poslušanosti, Radio Veseljak., parfum, Emporio Armani, oglaševalski prostor, radijski trg, Prebold, podjetje Schiedel d.o.o., koncern Schiedel., funkcije in cilji oglaševanja, medijski trg, papir, uvedba nove blagovne znamke, prostovoljci, trženjska strategija, vitka proizvodnja, društva, partnersko povezovanje, • Marketinško komuniciranje, zvočni posnetki, neprofitno zastopništvo javnosti., • Izobraževalne institucije, lastnosti, • Neprofitne organizacije, volitve, agrarna proizvodnja, co-branding, čistilni servisi, nakupno središče, steklarstvo, vplivni dejavniki nakupnega vedenja, nakupna oblika, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, odnosi med dobaviteljem in kupcem., donatorji, strateško upravljanje odnosov z javnostmi, podjetje Henkel, interaktivni proces, gospodarska kriza, poslovanje v krizi, odjemalci, nakupna namera, lešnik, Zadovoljstvo odjemalcev, jabolka, Optimizacija spletne strani, turistične agencije, orodja komuniciranja, ciljna publika, Petrol d.d., Program marketinškega komuniciranja, splet., varstvo potrošnikov, • Neposredno trženje., organizacija prireditve, • Oglaševanje, velika depresija, razvoj krize, • Marketinško komuniciranje izobraževalnih institucij, • Pospeševanje prodaje, event management, • Osebna prodaja, jajca, • Odnosi z javnostmi, prepoznavnost podjetja, komunikacijski program, uspešnost podjetja., pisarniško poslovanje, gradbeni materiali, mednarodna trgovina, razvojni projekti, izpostavljenost, minimizacija, maksimizacija, investicijski programi, ribištvo, poslovne finance, Intranet, teorija iger, zunanja trgovina, notranja trgovina, bančništvo, prenova, nepremičnine, stanovanja, kontejnerji, življenjski standard, založenost, akcija, medorganizacijski sistemi, interakcije, plačilne kartice, poslovan, Nemčija, pravila, elektrarne, gospodarske družbe, elektroenergetika, Storitve, gumarska industrija, guma, Windows, operacijski sistemi, neetični oglasi, infrastruktura, harmonizacija, lojalnost., integracija, računalniški sistemi, računalništvo, programska oprema, strojna oprema, Danska, ustvarjalnost, kreativnost, realizacija, diplomske naloge, posredniki, vinogradništvo, informacijska družba, pretok informacij, lastnina, ekonomski vidik, privatni sektor, nova ekonomija, on-line, prenosni sistemi, navodila, higiena, pogodbe, naselja, svet, islam, planiranje kadrov, delodajalci, osebna prodaja izdelkov, vplivni dejavniki, odzivnost potencialnih kupcev, funkcionalna ustreznost izdelka, motiviranje prodajnega osebja, glasbena založba, avtorske pravice, delojemalci, glasbena industrija, internetna prodaja glasbe, prodaja mobilnih melodij, osnovna sredstva, agresivnost, poslovne banke, bančni sistemi, telebanking, finančne ustanove, strateško upravljanje, koncerni, kazniva dejanja, novinarska konferenca, svetovanje, zaščitna obleka, usnjarska industrija, nelojalna konkurenca, moški, spol, carinsko poslovanje, carine, prosta cona, prosta trgovina, tržni sistemi, prevozništvo, cestni promet, družba, medosebni odnosi, zunanjetrgovinsko poslovanje, špedicija, MIS, javne službe, organizacija proizvodnje, planiranje proizvodnje, napake spletnih strani, olja, keramika, predelava, meso, proces poslovnih pogajanj, faze v procesu pogajanj, analiza spletnih strani., apli, kvarčni oscilator, kriteriji kakovostnih spletnih strani, analiza stroškov, finančna analiza, finančno planiranje, rizični kapital, plačilna sposobnost, finančni sistemi, finančna politika, obveznosti, analiza vrednosti, obrt, planiranje projektov, franchising, aplikaci, Korporacijska blagovna znamka, potniški promet, železniški transport, transportna sredstva, prodaja aluminijskih izdelkov, transportni sistemi, pomen zadovoljstva prodajnega osebja na zadovoljstvo kupcev, orodja tržnega komuniciranja., sestanki, zunanje izvajanje dejavnosti, analiza tržnega komuniciranja, kamini, zakon o medijih, prometna politika, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, poslovodenje blagovne znamke, Gost, finančna funkcija, arhitektura blagovne znamke, vrednotenje korporacijske blagovne znamke, pralna sredstva, čistila, kapacitete, mladostniki in oglaševanje, prikrito oglaševanje, vrste oglaševanj, kapital, finančni instrumenti, nepridobitna organizacija, optimizacija poslovanja, orodjarstvo, družbena odgovornost, donatorstvo, optimizacija, dobrodelna prireditev, izvajanje prireditve, teamsko delo, osebni dohodek, kadrovska politika, organizacija prireditev, pr, dogodek, arheološka razstava, storitev, muzej, strokovno izobraževanje, veterina, kulturna ustanova, vrednote, zabavna industrija, zabava, kulturna dediščina, narava, koncesije, zobozdravstvo, vplivi malih kapacitivnosti in induktivnosti, • komunikacija, oblačilna industrija, • pogajalski slog, induktivnost, oblikovanje cene, • reševanje problemskih situacij, modeli zakupa oglasnega prostora, kvarčni kristal, Internet, • pogajalska kultura., livarstvo, premogovništvo, posredno komuniciranje, kalkulacije, narodnosti, narodnostno vprašanje, zdravstvo, slovenski oglaševalski kodeks, proces komunikacije, tekstil, • globalna poslovna pogajanja, dogovor, nabavni management, pralnica, tehnična podpora., Ključne besede: izobraževanje, elektronsko trženje., prodajni referenti, uspešnost komuniciranja, Sora Skupina d.o.o., strategija komuniciranja, wellness, stroški zalog, nabavni material, metoda načrtovanja potreb po materialu (NPM)., korupcija, podkupovanje, Sora Finance d.o.o., ustvarjanje blagovnih znamk, Trgovsko podjetje, izdelki blagovne znamke Accu-Chek., skladišče, Trženjski splet, analiza oglaševanja, sladkorna bolezen, Roche, trgovska znamka Natur pur, Spar, internetni marketing, oglaševanje na internetu, tržnokomunikacijski splet, kupec., račun, neprofitna organizacija, oglaševanje na televiziji, socialni marketing, Millenials, trgovska blagovna znamka Mercator Bio, Louis Vuitton, internet., zvestoba strank, kakovost bančnih storitev, poslovno (promocijsko, protokolarno) darilo, poslovno obdarovanje, ruski pogajalski slog, Rusija., sodelovanje, obdarovanje, metode in orodja pospeševanja prodaje, oglaševanje v tiskanih medijih, elementi tiskanega oglasa, Ključne besede: komuniciranje, SAP sistem, oblikovanje trgovske blagovne znamke, slovenska podjetja, celovita programska rešitev (ERP), ocenjevanje dobavitelja, anketni vprašalnik, oglaševalsko sporočilo, konvergenčna teorija., orodja tržnega komuniciranja, nagrada, kapacitivnost, analiza uspešnosti motiviranja, zadovoljstvo zavarovalnih zastopnikov, motivacijski ukrepi, metode financiranja., plesna šola, pridobivanje zavarovalnih zastopnikov, motiviranje zavarovalnih zastopnikov, komunikacijske kampanje, Podjetje, marketinška agencija, nabavno-pogajalski proces, strateški partnerji, priprava na nabavna pogajanja, Ključne besede: referenčni trikotnik, identiteta podjetja, KLJUČNE BESEDE: nabavna funkcija, taktika., skladiščno poslovanje., marketinške aktivnosti, stranke v pogajanjih, priprave na pogajanja, potek pogajanj, plesni klub, tržno komunikacijski dejavniki, neprofitne humanitarne organizacije, tržni splet, čustveni apeli, določanje proračuna za marketinško komuniciranje, Ključne besede: pogajalski proces, trženje storitev, strategije komuniciranja, organiziranost nabavne funkcije, nabavne naloge in odgovornosti, reorganizacija, strateška nabava., LVMH., proces nabave, investicija podjetja x, turistične storitve, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., Ključne besede: nabavni management, porabnik, Activia, metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike, Neposredno trženje, osnovno sredstvo, dizajn, Pospeševanje prodaje, Odnosi z javnostmi, bančne storitve, banka, zavarovanec, zavarovalnica, odškodnina, broker, lastni zastopnik, Jamada, strateške opredelitve, priročnik celostne grafične podobe, CGP, logotip, komunikacijska sredstva, zvestoba odjemalcev, referent za sklepanje zavarovanj, premoženjska premija, Kovintrade d.d., pogajanja z Italijani, udeleženci prodajnega procesa, merjenje in metode merjenja zadovoljstva, programi zvestobe, kulturološke posebnosti, Poslovna pogajanja, brokeraža, življenjska premija, tradicionalne tržne poti, moderne tržne poti, bančno zavarovalništvo, zadovoljstvo odjemalcev, Si.mobil, členi oskrbne verige, tokovi v oskrbni verigi, povezanost členov oskrbne verige, management oskrbne verige., modne oblačilne znamke, Oskrbna veriga, cilji in namen pospeševanja prodaje, Udeleženci medorganizacijskega trga, Marketinški splet, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Medpodjetniški odnosi, komunikacijski splet, zvestoba blagovni znamki, nakupno vedenje, kartice zvestobe, cilji tržnega komuniciranja, stilno pohištvo, Stilles, novi lastni program Memento., članstvo AMZS, Avto-moto zveza Slovenije, spletna prodaja, nepridobitne organizacije, donatorstvo., Tuš Klub., mehka logika, dobavna veriga, merjenje učinkovitosti spletnega oglaševanja., modna industrija, Google Analytics, morala, poslovni bonton, industrija, pogajalske tehnike, podoba, jezikovna šola, ugled, izobraževalne storitve, kulturne razlike, blagovna znamka Comma, prodajni prostor, orodja internega komuniciranja, organizacijsko komuniciranje, interno glasilo, oglasne deske, splet, kulturno mešana plesna partnerstva., premoženje blagovne znamke, CRM, Google AdWords, spletni oglas, sponzoriranje športa, pibliciteta, informiranje, uspešnost učinkovitost, oglaševalski kodeks, merjenje, investicija, naložba, finance, proces pogajanj, metoda znižanja cene, oskrbna veriga, nagrade stalnim strankam, Žgajner-ŽIS d.o.o., faze nabavnega procesa, povračilo, načrtovanje prodaje, montažna gradnja, prodajne tehnike, odločitev za nakup, Terme 3000, hotel Livada Prestige*****, prodajni procesi, podjetje Vivapen, pogajanja v prodaji, podjetje Pivovarna Laško, analiza prodaje, problemi etičnosti oglaševanja, simbolni identitetni sistem, poslanstvo in vizija podjetja, Ključne besede: - oglaševanje - blagovna znamka - voda Oaza, postopek naročanja, izbor dobavitelja, naloge nabave, cilji nabave, JIT sistem, sistem HACCP, konsignacija, pogajalski slog ZDA, signalna zaloga, kanban, gostinsko podjetje, taktike, javni razpisi, Zdravilišče Laško, postopek javnega naročanja., Thermana, wellness turizem, oglaševanje., nabava v javnem podjetju, postopek s pogajanji, javna naročila majhnih vrednosti, strategije, načela javnega naročanja, odprti postopek, omejeni postopek, management zalog, promocija., mednarodna kooperacija, ZDA., mednarodno ekonomsko sodelovanje, KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje, prodajne akcije, picerija pri Siničevem mlinu, ciljna skupina, Mercator d.d., zdravje, blagovna znamka Zdravo življenje, komuniciranje z internimi javnostmi, korporativno komuniciranje, ukrepi pospeševanja prodaje, učinki pospeševanja prodaje., večnamenska športna dvorana, • pospeševanje prodaje • cilji pospeševanja prodaje • metode pospeševanja prodaje, Prikrito oglaševanje, ženske revije, parfumerije Limoni, PAMI d.o.o. - obutev - nabava - skladiščenje - maloprodaja, kakovost storitev, načrtovanje prodajnega osebja / nagrajevanje prodajnega osebja / zaposlovanje / usposabljanje prodajnega osebja / vodenje in nadzor prodaje / motivacija / osebna prodaja / pogajanja., navidezno nakupovanje, Tuš, uporabnik, učinkovitost prodaje, konkurenti, skladiščno poslovanje, nabavno trženje, • Oglaševanje • Televizija • TV oglasi • Nakupna odločitev, KLJUČNE BESEDE: globalno segrevanje, fosilni viri energije, analiza motiviranja in nagrajevanja v podjetju Dolinšek-S, nedenarne nagrade, analiza nastopa., priznanja in nagrade, • Cilji marketinškega komuniciranja • Načrtovanje marketinškega komuniciranja • Instrumenti marketinškega komuniciranja • Oglaševanje • Pospeševanje prodaje • Neposredni marketing • Osebna prodaja • Interenetno oglaševanje • Vrednotenje rezultatov marketinškega komuniciranja, motiv, sistemi nagrajevanja, solarni sistem, obnovljivi viri energije, certifikat kakovosti, nabavna cena, Medorganizacijski trg, družbena odgovornost podjetij, družbeno odgovoren koncept trženja, celovito obvladovanje kakovosti, prodajna paleta, vakuumski sprejemnik sončne energije, ploščati sprejemnik sončne energije, hranilnik vode, učinkovita raba energije, proizvodni program, kmetijsko-živilski sejem, knjige, mikro podjetje, uspešnost nabavne funkcije., družinsko podjetje, promocijski splet., organizacija nabave, kriterij izbora, metode in načini izbiranja dobaviteljev, Smoothie, identiteta znamke, Fructal, tržno komunikacijski splet, • tržno komuniciranje • sestavine tržnega komuniciranja • oglaševanje • cilji oglaševanja • mediji • radijski oglas • analiza poslušnosti, zaloge in maloprodaja, imidž oz podoba podjetja, sejemska dejavnost, priprave na sejem, razstavni prostor, pogajalski slogi, naklada, črkopis in tipografija, slogan oz. pozicijsko geslo, korporativna podoba podjetja, ugled podjetja, ime podjetja oz. blagovne znamke, simbol oz. logotip, Ključne besede: nabavni proces, organizacijska klima, gostinska dejavnost, plini, restavracija Mak, orodja marketinškega komuniciranja, neposredno trženje in internetno trženje., konverzija, Nova KBM, Brunarice.org, hierarhična družba, SEPI s.p., turistični objekti, monetizacija, optimizacija spletne strani, kriteriji, posebne oblike marketinškega komuniciranja, zastopniki, priporočila, odnosi z javnostmi in publiciteta, medicinska oprema, strategija spletnega marketinga, spletni nastop, alternative, družbene mreže, ladje, garancija, raziskava spletnega trga, kolektivizem, poraba, radijske postaje, oglaševanje na radiu, Ključne besede: Skladiščenje, Skladiščno poslovanje, Krka, metode komuniciranja, • pogajanje • pogajalec • proces pogajanj • komuniciranje • kultura • kulturne razlike, splet 2.0, simbol in logotip, protokol, direktni marketing, ugotavljanje zadovoljstva porabnikov storitev., d.d, Zaloge., tradicionalno oglaševanje, ciljno oglaševanje, bio izdelki, pogajalski slog, soglasne odločitve, digitalni mediji, kongresi, organiziranje nabave, družbena omrežja., Samuraji, harmonija, medicinski plini, spletno oglaševanje., teorija upravljanja, linije izdelkov, upravljanje kategorij izdelkov, blagovna znamka turistične destinacije I feel Slovenia., oglaševanje turistične destinacije, KLJUČNE BESEDE: osebna prodaja, osebne lastnosti pogajalcev, videooprema, modernizacija, nevrolingvistično programiranje, upravljanje z zalogami, verbalna komunikacija, blagovna znamka turistične destinacije, boj blagovnih znamk, Gap Inc., uspešnost posl, Gap, Inditex, Zara, matematična statistika, dobavitelji in dobavni pogoji., centralizacija, modeliranje, prizma identitete, obdelava podatkov, Statistični urad Republike Slovenije, interaktivni model prodaje, medorganizacijsko komuniciranje, govorica telesa, medorganizacijski trgi, Italija., nebesedna govorica, mikroekspresije obraza, sejemske aktivnosti, model AIDA, uspešnost, pospeševanje pro, fiziognomika., Mikro podjetja, neverbalna komunikacija, tehnike spraševanj, ABC analiza, vrednotenje zalog, kazalniki obračanja zalog, modeli uravnavanja zalog, psihologija prodaje, Internet Elektronsko poslovanje Elektronska trgovina Uvajanje elektronskega poslovanja v trgovinske organizacije Koristi in prednosti uvedbe elektronskega poslovanja Tržne komunikacije, kulturni dejavniki, mednarodni pogajalec, mednarodna pogajanja, kulturne dimenzije, primerjave, tržno komuniciranje družbeno odgovornih podjetij
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici