| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Statistika DKUM

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Romana Korez-Vide

Vseh ključnih besed je 200, ki se skupaj pojavijo 304 krat.
52 ključnih besed (26 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 156 krat (51.32 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x5.77%mednarodno poslovanje
8x5.13%Slovenija
7x4.49%podjetje, mednarodni trg
6x3.85%mednarodni ekonomski odnosi
5x3.21%trg
4x2.56%mednarodno ekonomsko sodelovanje, mednarodno podjetje, tržna analiza, tuje investicije
3x1.92%izvoz, mednarodno trženje, proizvodi, poslovno okolje, gospodarstvo, izdelki, strategija, metode, izboljšave, ekonomska politika, družbe, kovinska industrija, panoge dejavnosti, priložnosti
2x1.28%organiziranost, uvoz, prilagajanje, organizacijske strukture, zunanja trgovina, modeli, regionalna ekonomika, internacionalizacija, sposobnosti, predstava, potrebe, tržno planiranje, povezanost, Bosna in Hercegovina, Rusija, industrijska proizvodnja, mednarodna kooperacija, komercialno poslovanje, država, mednarodno sodelovanje, cilj, neposredne tuje investicije, značilnosti, dežele, ocenjevanje, Srbija, Nemčija, Kitajska
1xproizvodni programi, analiza poslovnega okolja, komercialna tveganja, gospodarska rast, Kitajska., investicijsko odločanje, nekomercialna tveganja, investicije, risks, fleksibilnost, kemična industrija, business environment, potential markets, poslovno sodelovanje, forecast, poslovno okolje podjetja, kultura podjetja, poslovna pogajanja, pogajanje, poslovni razgovori, kulturna raznolikost, zagotavljanje kvalitete, ISO, certifikati, kvaliteta, komunikacije, stilistika, Japonska, sociologija kulture, karakteristike, Mehika, medkulturna komunikacija, kultura, jezikovna antropologija, razlike, distribucija, poslovanje podjetja, mednarodni sporazumi, carinska politika, mednarodne ekonomske integracije, integracijski procesi, ekonomska zgodovina, zunanjetrgovinska politika, mednarodna menjava, blagovna menjava, ustanavljanje, Latinska Amerika, socialni položaj, papirna industrija, aktivnosti, politične razmere, reševanje problemov, Argentina, družbenopolitični odnosi, zunanjetrgovinsko poslovanje, gospodarska zbornica, potek pogajanja, segmentacija, podpora, Hrvatska, uporabniki, BRIICS, baze podatkov, Evropska unija, institucionalizem, inženiring, motiviranje, verbalna in neverbalna komunikacija, sejmi, SWOT analiza, srednja podjetja, mala podjetja, poslovanje, mednarodni standardi, islam, Ključne besede: Kultura, sistemi, Makedonija, izvozno trženje, poslovni običaji in pogajanja, prevoz, Gorenje d.d.., arabska kultura, analiza tržnega poslovanja, TIMBI, aplikacija, BRIK, Medkulturno sporazumevanje, integracija, novonastajajoča tržišča, poslovni proces, aluminij, carinski postopek, carine, Intrastat, Lip Poljčane, d. d., odprema blaga, izvozni posel, vinarstvo, Jeruzalem Ormož d.o.o., trženjski splet, INCOTERMS, blago, plačila, zavarovanje, gospodarske pogodbe, dobavitelji, uspešnost poslovanja, povpraševanje, Poslovni bonton, Poslovno okolje, planiranje, avtomobilska industrija, krščanstvo, industrijska organizacija, družbena odgovornost podjetij, okolje, varstvo okolja, ekologija, trženje, marketing, raziskave, politika okolja, strategija cene, kazalniki, indikatorji, proizvodnja, proizvodni proces, trajnostni razvoj, Coca-Cola Hellenic, Romunija, Bolgarija, negotiation, resolving conflicts., Poslovna kultura, Kulturne razlike, Brazilija, selekcija, communication, Culture, negospodarske dejavnosti, Krka d.d., cultural differences, mednarodne primerjave, poslovna kultura, international business, politika izdelka
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici