| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:PRAVICE IN DOLŽNOSTI OTROK V OSNOVNI ŠOLI
Avtorji:ID Muršec, Petra (Avtor)
ID Fošnarič, Samo (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Rajšp, Martina (Komentor)
Datoteke:.pdf UNI_Mursec_Petra_2009.pdf (2,27 MB)
MD5: 3FB8ADE6E9C5CCF3EC816DADAE16E3B5
PID: 20.500.12556/dkum/d5fb13a1-5ca0-4e5a-bc47-17dbc8808c26
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V današnji sodobni in demokratični Sloveniji je vzgoja otrok drugačna, kot je bila v preteklosti, saj imajo otroci vse več pravic in vse manj dolžnosti. Prav to smo v pričujočem diplomskem delu želeli podkrepiti s študijo relavantne literature v teoretičnem delu in z empirično raziskavo med učenci 3., 5., 7. in 9. razreda (n = 154) mestne in primestne šole. Ugotovili smo, da v obstoječi literaturi obstajajo vrzeli pri dolžnostih, kar se je tudi potrdilo v empirični raziskavi.
Ključne besede:otrok, vzgoja, pravice, dolžnosti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[P. Muršec]
Leto izida:2009
PID:20.500.12556/DKUM-9996 Novo okno
UDK:37(043.2)
COBISS.SI-ID:16787208 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ECPXA3PW
Datum objave v DKUM:20.03.2009
Število ogledov:6946
Število prenosov:824
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MURŠEC, Petra, 2009, PRAVICE IN DOLŽNOSTI OTROK V OSNOVNI ŠOLI [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : P. Muršec. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=9996
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:CHILDREN'S RIGHTS AND OBLIGATIONS IN PRIMARY SCHOOLS
Opis:In today's modern and democratic Slovenia, the upbringing of children is different from what it used to be in the past. It is evident that children have more and more rights and less and less obligations. In this final thesis, we wanted to substantiate that. We conducted a study of relevant literature as the theoretical part, as well as an empirical research among pupils in years 3, 5, 7 and 9 (n=154) from schools in town and in the country. It was ascertained that in the existing literature there are certain gaps in obligations, and this was also confirmed by the empirical research.
Ključne besede:a child, upbringing, rights, obligations


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici