| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Perspectives on lessons from the COVID-19 outbreak for post-pandemic higher education: continuance intention model of forced online distance teaching
Avtorji:ID Dolenc, Kosta (Avtor)
ID Šorgo, Andrej (Avtor)
ID Ploj Virtič, Mateja (Avtor)
Datoteke:URL https://pdf.eu-jer.com/EU-JER_11_1_163.pdf
 
.pdf RAZ_Dolenc_Kosta_2022.pdf (1013,87 KB)
MD5: B7BC96759BC6C4FFEDA4B7501AF089D7
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:The response of most universities to the Coronavirus disease (COVID-19) pandemic was Online Distance Teaching (ODT), which was a new experience for many educators and students. The aim of the study was to investigate the response of university teachers to ODT. A questionnaire was sent to all university teachers (N = 914). We received 290 usable responses. To create a Continuance Intention Model of Forced Online Distance Teaching(CIMoFODT), Confirmatory Factorial Analysis (CFA) and Structural Equation Modelling (SEM) were used in addition to descriptive and inferential statistics. The main findings were as follows: (i) during the closure, use of the videoconferencing system MS Teams was the only item that increased significantly, owing to mandatory use; (ii) the increase in the use of other applications (e.g., Moodle, email) was minimal; (iii) after the reopening of the university, email, Moodle, and supplementary online materials will be used for ODT; MS Teams will be used for small group teaching and individual consultations; (iv) CIMoFODT can be applied to explain the intention to continue ODT. The main conclusion is that teachers will return to traditional teaching when classrooms reopen.
Status publikacije:Objavljeno
Verzija publikacije:Objavljena publikacija
Poslano v recenzijo:21.08.2021
Datum sprejetja članka:03.10.2021
Datum objave:01.11.2021
Založnik:Eurasian Society of Educational Research
Leto izida:2022
Št. strani:str. 163-177
Številčenje:Vol. 11, no. 1
PID:20.500.12556/DKUM-88607 Novo okno
UDK:37.018.43:616-036.22
COBISS.SI-ID:85159939 Novo okno
DOI:10.12973/eu-jer.11.1.163 Novo okno
ISSN pri članku:2165-8714
Datum objave v DKUM:21.05.2024
Število ogledov:137
Število prenosov:10
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
DOLENC, Kosta, ŠORGO, Andrej in PLOJ VIRTIČ, Mateja, 2022, Perspectives on lessons from the COVID-19 outbreak for post-pandemic higher education: continuance intention model of forced online distance teaching. European journal of educational research [na spletu]. 2022. Vol. 11, no. 1, p. 163–177. [Dostopano 18 marec 2025]. DOI 10.12973/eu-jer.11.1.163. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=88607
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:European journal of educational research
Založnik:R. Ulker
ISSN:2165-8714
COBISS.SI-ID:19227400 Novo okno

Gradivo je financirano iz projekta

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0057-2018
Naslov:Informacijski sistemi

Financer:ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P1-0403-2019
Naslov:Računsko intenzivni kompleksni sistemi

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici