Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Poučevanje otrok z motnjami avtističnega spektra : magistrsko delo
Avtorji:
ID
Vindiš, Jana
(Avtor)
ID
Protner, Edvard
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Vindis_Jana_2024.pdf
(942,18 KB)
MD5: 3CCB86BCEDACE994DE9E02E69CF50D18
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V magistrskem delu smo raziskovali poučevanje otrok z motnjami avtističnega spektra. V teoretičnem delu je predstavljena motnja avtističnega spektra in pridružene motnje, triada primanjkljajev, senzorno zaznavanje otrok z motnjami avtističnega spektra ter metode dela z učenci z motnjami avtističnega spektra. Prav tako smo predstavili zakonske predpise in Navodila za delo z učenci z avtističnimi motnjami (2019). V empiričnem delu je predstavljena raziskava Poučevanje otrok z motnjami avtističnega spektra v prilagojenem programu vzgoje in izobraževanja z enakovrednim izobrazbenim standardom (v prvi triadi). Ugotovili smo, da v raziskavo vključene učiteljice vsakodnevno uresničujejo Navodila za delo z učenci z avtističnimi motnjami (2019). Po izobrazbi so profesorice razrednega pouka. Ena izmed učiteljic je zraven tega magistrica profesorica inkluzivne pedagogike, druge tri učiteljice pa so opravile specialno pedagoško izpopolnjevanje za delo z izbrano skupino otrok s posebnimi potrebami. Učiteljice na različne načine prilagajajo prostor za učence, glede na njihovo preobčutljivost. Dve učiteljici kot bistveno smernico pri poučevanju navajata sodelovanje s starši. Tri učiteljice navajajo jasna in kratka navodila kot pomembno prilagoditev, ki se navezuje na časovni vidik organizacije vzgojno-izobraževalnega procesa. Dve učiteljici poudarjata sprotno preverjanje in ocenjevanje znanja, dve pa sta izpostavili ocenjevanje manjše količine snovi. Vse učiteljice vsakodnevno uporabljajo številne didaktične pripomočke in opremo.
Ključne besede:
avtizem
,
motnje avtističnega spektra
,
poučevanje otrok z motnjami avtističnega spektra
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[J. Vindiš]
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VIII, 71 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-87923
UDK:
376:616.896(043.2)
COBISS.SI-ID:
194586883
Datum objave v DKUM:
07.05.2024
Število ogledov:
286
Število prenosov:
105
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
VINDIŠ, Jana, 2024,
Poučevanje otrok z motnjami avtističnega spektra : magistrsko delo
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Vindiš. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=87923
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Razvoj domorodnih mobilnih aplikacij za iskanje po repozitorijih nacionalne infrastrukture odprtega dostopa
Uvedba odzivno oblikovanih spletnih strani v repozitorije nacionalne infrastrukture odprtega dostopa
Zbirka gradiv, ki so vezana na nacionalno infrastrukturo odprtega dostopa
Organizacijski, tehnični in pravni vidiki vzpostavitve nacionalne infrastrukture odprtega dostopa
Establishing of a Slovenian open access infrastructure
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Zgodovina odprtega dostopa
Iniciativa odprtega dostopa v znanstvenem komuniciranju na področju gradbeništva in institucionalni repozitorij kot odziv nanjo - primer repozitorija DRUGG
Vpliv odprtega dostopa na citiranost znanstvenih objav v gradbeništvu
Raziskave o vplivu odprtega dostopa na citiranost znanstvenih del
Vidik objavljanja znanstvenih in strokovnih monografij v odprtem dostopu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
31.03.2024
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Teaching children with autism spectrum disorder
Opis:
The master's thesis presents the research we conducted on children with autism spectrum disorder. The theoretical part presents the autism spectrum disorder itself, together with associated disorders, deficiencies in the first three-year educational cycle, sensory perception of children with autism spectrum disorder and the methods of work with pupils suffering from autism spectrum disorder. Furthermore, we presented the legislative acts and Guidelines for working with pupils with autism (2019). The empirical part of the thesis presents the research Teaching children with autism spectrum disorder in adapted educational programme with an equal educational standard (in the first three-year educational cycle of primary school). We concluded that the teachers involved in the research followed Guidelines for working with pupils with autism in their daily work. Their level of education is Bachelor of Arts Class Teacher. One of the teachers holds a master's degree in inclusive pedagogics, while the other three teachers completed a course of special pedagogical training for working with a particular group of children with special needs. The teachers use various approaches to adapt the learning environment for pupils, according to their oversensitivity. Two teachers mention collaboration with parents as key element of teaching. For three teachers, giving short and clear instructions is a crucial form of adaptation related to the effective time management in organising the educational process. Two teachers identify the importance of regular knowledge check and assessment, while two teachers emphasised the assessment of a smaller amount of subject matter. All the teachers daily use numerous didactic aids and equipment.
Ključne besede:
autism
,
autism spectrum disorder
,
teaching children with autism spectrum disorder
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj