| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv uporabe e-goriva na tokovne razmere v vbrizgalni šobi dizelskega motorja
Avtorji:ID Marinšek Hussain, Amin (Avtor)
ID Lešnik, Luka (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Kegl, Breda (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Marinsek_Hussain_Amin_2023.pdf (1,98 MB)
MD5: ED4C507815CCE8DA07417677A20467CA
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Opis:Namen magistrskega dela je ugotoviti vpliv e-goriva na tokovne razmere v vbrizgalni šobi dizelskega motorja. Alternativna goriva imajo drugačne lastnosti od konvencionalnega dizelskega goriva. Posledično lahko pričakujemo različno obnašanje goriva v vbrizgalni šobi. V magistrski nalogi so primerjana tri goriva. To so e-FT gorivo, My Renewable Diesel in konvencionalno dizelsko gorivo. Analiza toka goriva je bila izvedena s pomočjo programske opreme AVL FIRE, kjer so bile izvedene tri simulacije, za vsako gorivo posebej. Simulacija je bila omejena na enako geometrijo vbrizgalne šobe, enak potek dviga igle, enak obratovalni režim motorja, enak tlak vbrizgavanja in enak tlak znotraj zgorevalne komore. Po končanih simulacijah smo spoznali, da lastnosti goriva vplivajo na tokovne razmere in razvoj parne faze. Viskoznost in gostota sta tesno povezana z razvojem parne faze ter s pojavom kavitacije. Višja kot sta viskoznost in gostota goriva, manjša je možnost pojava kavitacije ter manj je parne faze. To pomeni, da manj viskozna goriva bolj kavitirajo v primerjavi bolj viskoznimi.
Ključne besede:e-goriva, dizelski motor, alternativna goriva, numerična simulacija, programski paket AVL FIRE
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[A. Marinšek Hussain]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XII, 43 f.))
PID:20.500.12556/DKUM-86179 Novo okno
UDK:621.436.038(043.2)
COBISS.SI-ID:183722755 Novo okno
Datum objave v DKUM:29.11.2023
Število ogledov:413
Število prenosov:60
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FS
:
MARINŠEK HUSSAIN, Amin, 2023, Vpliv uporabe e-goriva na tokovne razmere v vbrizgalni šobi dizelskega motorja [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : A. Marinšek Hussain. [Dostopano 29 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=86179
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share



Podobna dela iz ostalih repozitorijev:

Ni podobnih del

Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:18.10.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of e-fuel usage on flow conditions in diesel engine injectors
Opis:The purpose of this master's thesis is to investigate the impact of e-fuel on the flow conditions in the injection nozzle of a diesel engine. Alternative fuels have different properties compared to conventional diesel fuel. Consequently, we can expect different fuel behavior in the injection nozzle. We compared three different types of fuels. The fuels compared are e-FT, My Renewable Diesel and conventional diesel fuel. Fuel flow analysis was made with software package AVL FIRE, where three simulations were conducted for each fuel separately. The simulation was limited to the same geometry of injection nozzle, the same needle lift profile, the same engine operating conditions, the same injection pressure, and the same pressure inside the combustion chamber. When the simulations were finished, we found that fuel properties influence the flow conditions and development of the vapor phase. Viscosity and density are closely related to the development of vapor phase and the occurrence of cavitation. Using a fuel with greater viscosity and density results in lower vapor phase and reduce the likelihood of cavitation. This means that less viscous fuels cavitate more compared to more viscous ones.
Ključne besede:e-fuels, diesel engine, alternative fuels, numerical simulation, software package AVL FIRE


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici