| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba učnega pristopa ustvarjalnega giba pri vzpostavljanju pozitivne razredne klime in dobrih medvrstniških odnosov v oddelku s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom : magistrsko delo
Avtorji:ID Fišer Emerih, Tjaša (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Fiser_Emerih_Tjasa_2023.pdf (4,15 MB)
MD5: AB64EC036B128A343EFD69E24E5C944E
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo odgovarjali na vprašanje, ali in kako lahko učni pristop ustvarjalnega giba uporabimo pri vzpostavljanju pozitivne razredne klime in dobrih medvrstniških odnosov v oddelku s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom. V dveh kombiniranih oddelkih učencev, opredeljenih z lažjo motnjo v duševnem razvoju, smo v okviru predmeta Socialno učenje izvedli gibalno-plesne dejavnosti in preverjali njihov učinek na vzpostavitev pozitivne razredne klime ter dobrih medvrstniških odnosov. Otroci z lažjo motnjo v duševnem razvoju se namreč zaradi svojih primanjkljajev na spoznavnem in socialnem področju soočajo z izzivi pri navezovanju stikov in sklepanju ter ohranjanju prijateljev. Slabše socialne veščine in spretnosti, težave v čustvenem izražanju ter razumevanju, težave v empatiji in težave v reševanju konfliktnih situacij vplivajo na vzpostavljanje ustrezne, pozitivne razredne klime ter na dobro počutje vseh učencev v razredu. Ustvarjalni gib v magistrskem delu predstavimo kot učni pristop, s katerim lahko krepimo socialno-emocionalni razvoj učencev z lažjo motnjo v duševnem razvoju ter s pomočjo sproščenih in zabavnih gibalnih aktivnosti vzpostavimo pogoje pozitivno razredno klimo in dobro počutje vseh v oddelku.
Ključne besede:lažja motnja v duševnem razvoju, ustvarjalni gib, razredna klima, medvrstniški odnosi, socialno-emocionalni razvoj
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[T. Fišer Emerih]
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 95, 26 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84990 Novo okno
UDK:376.015.3(043.2)
COBISS.SI-ID:163791619 Novo okno
Datum objave v DKUM:08.09.2023
Število ogledov:487
Število prenosov:108
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
FIŠER EMERIH, Tjaša, 2023, Uporaba učnega pristopa ustvarjalnega giba pri vzpostavljanju pozitivne razredne klime in dobrih medvrstniških odnosov v oddelku s prilagojenim izobraževalnim programom z nižjim izobrazbenim standardom : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : T. Fišer Emerih. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84990
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:13.08.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The use of the creative movement method in establishing a positive classroom climate and good peer relationships at the adjusted programme with lower education standards department
Opis:In the Master's thesis, we answered the question of if and how we can use the creative movement method to create a positive classroom climate and good peer relationships at the department of the adapted education program with lower educational standards. Within a subject called Social learning, we carried out locomotor-dance activities in two combined departments of students with mild intellectual disability. We checked their impact on creating a positive classroom climate and good peer relationships. Due to their shortfalls in cognitive and social areas, children with mild intellectual disabilities face challenges in making contact and establishing or keeping friendships. Poor social skills, problems with expressing emotions and understanding, problems with empathy and problems with solving conflicts affect the creation of an appropriate, positive classroom climate and the well-being of all students in class. In our Master's thesis, we present the creative movement as a learning approach for stimulating the social-emotional development of students with mild intellectual disability and set conditions of positive classroom climate and well-being of all in the department with the help of relaxing and enjoyable locomotor activities.
Ključne besede:mild intellectual disability, creative movement, classroom climate, peer relationships, social-emotional development


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici