| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Izvedba pouka z elementi formativnega spremljanja v 3. razredu osnovne šole : magistrsko delo
Avtorji:ID Lobnikar, Lucija (Avtor)
ID Usenik, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Lobnikar_Lucija_2023.pdf (2,32 MB)
MD5: A71C79E53F77468B081D1DF630F55EF2
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Formativno spremljanje je v zadnjih letih zbudilo veliko zanimanja pri osnovnošolskih učiteljih. Je vrsta pouka, ki vključuje veliko aktivne vloge učenca ter izgradnjo trajnega in kakovostnega znanja, za kar se učitelji vedno bolj zavzemajo. S tem namenom je v magistrski nalogi predstavljen praktičen pouk, ki vključuje elemente formativnega spremljanja v 3. razredu osnovne šole. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu magistrske naloge smo podrobneje predstavili koncept formativnega spremljanja, njegove elemente, načela ter se osredotočili na praktično izvedbo formativnega spremljanja. V empiričnem delu magistrske naloga je predstavljen pouk, ki je zasnovan na elementih formativnega spremljanja. Predstavljen je podroben opis pouka; načrt, izvedba, potek pouka ter vrednotenje. Pouk smo zasnovali ter na podlagi tega izdelali in načrtovali aktivnosti. Uporabnost je bila preverjana v 3. razredu na eni izmed savinjskih osnovnih šol. Rezultate smo pridobili s pomočjo opazovanja s ček listo, fokusne skupine in intervjuja z učiteljico. Ugotovili smo, da so učenci pri pouku, ki vključuje formativno spremljanje, motivirani za delo ter pri delu aktivni. Večje je tudi pomnjenje snovi in zadovoljstvo učencev.
Ključne besede:formativno spremljanje, ček lista, učenci, samovrednotenje
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:L. Lobnikar
Leto izida:2023
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (IX, 93 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-84458 Novo okno
UDK:37.015.31:373.3(043.2)
COBISS.SI-ID:158735619 Novo okno
Datum objave v DKUM:13.07.2023
Število ogledov:580
Število prenosov:75
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
LOBNIKAR, Lucija, 2023, Izvedba pouka z elementi formativnega spremljanja v 3. razredu osnovne šole : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : L. Lobnikar. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=84458
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons Brez predelav dovoljuje uporabnikom ponovno distribucijo dela, vendar ne v spremenjeni obliki. Zahtevana je navedba avtorstva.
Začetek licenciranja:10.06.2023

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Lesson execution with elements of formative assessment in the 3rd grade of elementary school
Opis:Formative assessment has gained quite a lot of interest over the years with elementary school teachers. It is a form of lesson that largely involves pupil’s active role and the construction of a long-lasting and qualitative knowledge, to which the teachers are striving more and more. With this intention, a practical lesson, which involves elements of formative assessment in the 3rd grade of elementary school, is presented in this master’s thesis. The master’s thesis is composed of two parts, theoretical and practical. In the theoretical part of the thesis, we have presented, in detail, the concept of formative assessment, its elements, principles, and have focused on the practical implementation of the formative assessment. In the empirical part of the thesis, a lesson, which is based on the elements of formative assessment, is presented. A precise description of the lesson is introduced; it’s plan, delivery, course of lesson, and assessment. We have devised the lesson and, based by it, constructed and planned activities. The effectiveness of it was tested in the 3rd grade, at one of the elementary schools in the Savinjska region. We have retrieved the results with observing by a check list, focus group and an interview with a teacher. We have concluded that the pupils, who were present during a lesson integrated with formative assessment, were more motivated and active during schoolwork. The overall memorisation and satisfaction were also greater among those pupils.
Ključne besede:formative assessment, check list, pupils, self-assessment


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici