Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Potrošniško vedenje Američanov med pandemijo covida-19
Avtorji:
ID
Mulej, Nejc
(Avtor)
ID
Romih, Dejan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Mulej_Nejc_2022.pdf
(1,08 MB)
MD5: 54732E29A1B4A6F1A668D15B73806809
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Pandemija covida-19 je za seboj pustila katastrofalne posledice tako na družbeni kot tudi gospodarski ravni vseh držav po svetu. Potrošniki in podjetja so se morali vsakodnevno prilagajati in spopadati z nepredvidenimi izzivi in posledicami pandemije. Zaradi vrste ukrepov in sprememb, ki jih je s seboj prinesla pandemija covida-19, so se potrošniki bili prisiljeni distancirati od svojih vsakodnevnih in nakupnih navad, kar je na globalni ravni posledično vodilo v popolno spremembo potrošniškega obnašanja posameznikov. Velik odstotek potrošnikov po svetu je svoje nakupne aktivnosti preselilo na svetovni splet. Znatno se je povečalo nakupovanje z uporabo spletnih medijev, večino vsakodnevnih aktivnosti so potrošniki pričeli izvajati v svojih domovih (športne aktivnosti, spletna zabava, zvišanje stopnje uporabe aplikacij za dostavo hrane na dom, delo na daljavo, študij na daljavo …). Poleg potrošniškega vedenja pa je pandemija vplivala tudi na duševno zdravje ljudi, predvsem pripadnikov generacij Y in Z, kjer je bil zabeležen zelo visok odstotek ljudi, ki so med pandemijo razvili depresijo in anksiozne motnje. Na nenehno spreminjajoča vedenja potrošnikov po svetu so se morala prilagajati tudi podjetja. Zaradi zdravstvenih ukrepov in ukrepov vlad so se bila podjetja prisiljena preseliti oz. omogočiti potrošnikom svoje storitve tudi na digitalni ravni. Med pandemijo je namreč velik odstotek potrošnikov zamenjal blagovne znamke in izdelke, ki so jih kupovali in uporabljali pred pandemijo, kar je podjetjem predstavljajo dodaten pritisk na obstoj in prilagajanje novim in vsakodnevno se spreminjajočim vedenjem potrošnikov. Nadalje bomo predstavili pandemijo covida-19, kjer bomo podrobneje opisali izvor, simptome virusa in sam virus Sars-Cov-19. V tretjem poglavju bomo opredelili vrsto posledic, ki jih je za seboj pustila pandemija covida-19 (družbene, zdravstvene in gospodarske posledice). V četrtem poglavju pa bomo opredelili in podrobneje opisali pojma potrošnik in potrošniško vedenje ljudi ter opredelili in analizirali potrošniško vedenje ljudi pred in med pandemijo covida-19. V petem poglavju bomo analizirali potrošniško vedenje Američanov tako pred kot tudi med pandemijo in si pogledali razlike v potrošniškem vedenju mlajših generacij tj. generacij Y in Z med in pred pandemijo covida-19. V zadnjem poglavju bomo obravnavali priporočila za tiste, ki želijo v prihodnosti oz. že izvažajo svoje izdelke in storitve na trg Združenih držav Amerike.
Ključne besede:
covid-19
,
Sars-Cov-19
,
pandemija
,
potrošnik
,
potrošniško vedenje
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Mulej]
Leto izida:
2022
PID:
20.500.12556/DKUM-82221
UDK:
366.1
COBISS.SI-ID:
127415299
Datum objave v DKUM:
27.10.2022
Število ogledov:
763
Število prenosov:
80
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
MULEJ, Nejc, 2022,
Potrošniško vedenje Američanov med pandemijo covida-19
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Mulej. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82221
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Consumer behaviour of black americans during the covid-19 pandemic
COVID-19 in vpliv na kriminaliteto, ugotovitve študij v odnosu do policijskega dela
Covid-19
ǂThe ǂimpact of the covid-19 pandemic on the euro area
Data from Slovenian COVID-19 tracker
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Pulmonary pathology and COVID-19
Is SARS CoV-2 a multifractal?—Unveiling the fractality and fractal structure
Vpliv koronavirusne bolezni 19 na mrežnico in mrežnično mikrožilje
COVID-19 and the revival of passive immunization
Gibalna/športna aktivnost študentov UL Pedagoške fakultete v času 1. vala epidemije koronavirusa SARS-CoV-2
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
02.08.2022
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Consumer behaviour of americans during the covid-19 pandemic
Opis:
The Covid-19 pandemic has left behind disastrous consequences, both, at the social and economic level of all countries around the world. Consumers and companies have had to adapt and deal with unforeseen challenges and consequences of the pandemic on a daily basis. Due to the series of measures and changes brought by the Covid-19 pandemic, consumers were forced to distance themselves from their daily and purchasing habits, which, in turn, led globally to a complete change in the consumer behaviour of individuals. A large percentage of consumers around the world have moved their purchasing activities to the world wide web. There has been a significant increase in shopping using online media and consumers were forced to carry out their everyday activities (such as sports, online entertainment, food delivery, remote work, remote learning, …) from the comfort of their homes. In addition to consumer behaviour, the pandemic also affected mental health of people, especially members of Generation Y and Z, where a very high percentage of people developed depression and anxiety disorders during the pandemic. Because consumer behaviour started to rapidly change, companies around the world were forced to adapt. Due to health and government measures, companies had to relocate and provide their services to consumers at a digital level. During the pandemic, a large percentage of consumers switched brands and products they used to buy before the pandemic, which put additional pressure on companies to exist and adapt to new and daily changing consumer behaviour. In the second chapter we will present the Covid-19 pandemic, where we will describe in details the origin, the symptoms and the coronavirus itself. In the third chapter, we will define the series of consequences that the Covid-19 pandemic left behind (social, health and economic consequences). In the fourth chapter, we will define and present a detailed description of the concepts a consumer and consumer behaviour of people, as well as define and analyse people's consumer behaviour before and during the Covid-19 pandemic. In the fifth chapter, we will analyse the consumer behaviour of Americans, both before and during the pandemic, and we will look at the differences in the consumer behaviour of younger generations, i.e. generation Y and Z during and before the Covid-19 pandemic. In the last, sixth chapter, we will consider the recommendations regarding those who want to export or have been already exporting their goods and products to the market of the United States of America.
Ključne besede:
covid-19
,
Sars-Cov-19
,
pandemic
,
consumer
,
consumerism
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj