| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost učencev v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v obdobju epidemije COVID-19 : magistrsko delo
Avtorji:ID Sever, Samantha (Avtor)
ID Zurc, Joca (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sever_Samantha_2022.pdf (1,18 MB)
MD5: 7A8C988985820E63F42CF4D727DDB9BF
PID: 20.500.12556/dkum/53faf082-b3a3-474d-801a-e534e74ff651
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Opis:Teoretična izhodišča: Gibalna aktivnost učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja pripomore k telesnemu in duševnemu zdravju ter pozitivno vpliva na učno uspešnost otrok. Cilj: Poučiti, kakšno je stanje gibalne aktivnosti otrok v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju v času epidemije v Sloveniji, kakšna so njihova stališča do gibalne aktivnosti ter koliko je epidemija in posledično šola na daljavo prispevala h gibalni aktivnosti učencev. Metode: Delo temelji na empirični raziskavi kvantitativne anketne metodologije, z naključno metodo vzorčenja. Raziskava je zajela 198 učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja. Podatke smo zbirali s strukturiranim vprašalnikom. Analiza podatkov je bila opravljena s hi-kvadrat testom, t-testom za neodvisne vzorce, kontingenčnimi tabelami in multiplo linearno regresijo. Rezultati: Večina učencev (74,1 %) drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja se je z gibalno aktivnostjo v času epidemije, ko je šolanje potekalo na daljavo ukvarjala 5- do 7-krat na teden. Učenci, ki so se z gibalno aktivnostjo ukvarjali zelo pogosto, so dosegali tudi boljši učni uspeh. Razprava: Raziskava je pokazala, da se velika večina učencev drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja redno giblje in izpolnjuje priporočila WHO glede izvajanja gibalne aktivnosti. Epidemija ni bistveno posegla v rednost gibalne aktivnosti glede na priporočila. Pomanjkljivosti so bile opažene pri organizirani gibalni dejavnosti, saj se jih večina učencev ni udeleževala. 
Ključne besede:telesna aktivnost, druga triada, osnovnošolsko izobraževanje, epidemija, COVID-19
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[S. Sever]
Leto izida:2022
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 71 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-82030 Novo okno
UDK:796.012.4-053.4:616-036.21(043.2)
COBISS.SI-ID:117200899 Novo okno
Datum objave v DKUM:03.08.2022
Število ogledov:1578
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:FF
:
SEVER, Samantha, 2022, Vpliv šolanja na daljavo na gibalno aktivnost učencev v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole v obdobju epidemije COVID-19 : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : S. Sever. [Dostopano 23 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=82030
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.06.2022

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effect of long-distance schooling on physical activity of pupils in the second educational cycle of primary school during the COVID-19 epidemic
Opis:Theoretical starting points: the physical activity of pupils in the secondary elementary school education period contributes to physical and mental health and has a positive impact on children's learning performance Goals: to shed light on children's physical activity in the secondary educational period during the epidemic in Slovenia, what their views on motor activities and skills are, and how much the epidemic and consequently distance learning have affected pupils' movement activities. Methods: this paper is based on an empirical survey and quantitative survey methodology, using a random sampling method. I have surveyed 198 pupils in the secondary elementary school education period. I have collected the data using a structured questionnaire and analysed them by carrying out a chi-square test, a t-test for independent samples, contingent tables and multiple linear regression. Results: the majority of pupils (74,1%) in the secondary educational period were engaged in physical activity during the epidemic and distance learning 5 to 7 times a week. Pupils who were very often physically active also achieved better learning results. Discussion: the survey has shown that a vast majority of pupils in the secondary educational period are sufficiently active and meet WHO guidelines on physical activity. According to the guidelines, the epidemic has not had a significant impact on the regularity of physical activity. The insufficiency and scarcity have been observed in organised physical activities since most pupils did not engage in them.
Ključne besede:physical activity, secondary elementary school education period, elementary education, epidemic, COVID-19


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici