| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:European first-year university students accept evolution but lack substantial knowledge about it: a standardized European cross-country assessment
Avtorji:ID Kuschmierz, Paul (Avtor)
ID Beniermann, Anna (Avtor)
ID Bergmann, Alexander (Avtor)
ID Pinxten, Rianne (Avtor)
ID Aivelo, Tuomas (Avtor)
ID Berniak-Woźny, Justyna (Avtor)
ID Bohlin, Gustav (Avtor)
ID Bugallo-Rodriguez, Anxela (Avtor)
ID Cardia, Pedro (Avtor)
ID Cavadas, Bento Filipe Barreiras Pinto (Avtor)
ID Šorgo, Andrej (Avtor)
ID Torkar, Gregor (Avtor)
Datoteke:URL http://pefprints.pef.uni-lj.si/7069/
 
Jezik:Angleški jezik
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Opis:Investigations of evolution knowledge and acceptance and their relation are central to evolution edu‑ cation research. Ambiguous results in this feld of study demonstrate a variety of measuring issues, for instance difer‑ ently theorized constructs, or a lack of standardized methods, especially for cross-country comparisons. In particular, meaningful comparisons across European countries, with their varying cultural backgrounds and education systems, are rare, often include only few countries, and lack standardization. To address these defcits, we conducted a stand‑ ardized European survey, on 9200 frst-year university students in 26 European countries utilizing a validated, com‑ prehensive questionnaire, the “Evolution Education Questionnaire”, to assess evolution acceptance and knowledge, as well as infuencing factors on evolution acceptance.
Ključne besede:evolucija, znanje, visokošolsko izobraževanje, ocenjevanje, Evropa, evolution, acceptance, knowledge, multilevel modeling, socioscientific issues, religious faith, higher education, Europe, assessment, attitude
Založnik:New York : Springer
Leto izida:2021
Št. strani:str. 1-22
Številčenje:ǂVol. ǂ14, 14
PID:20.500.12556/DKUM-81082 Novo okno
UDK:378(4):575.8
COBISS.SI-ID:87870723 Novo okno
DOI:10.1186/s12052-021-00158-8 Novo okno
ISSN pri članku:1936-6434
Datum objave v DKUM:02.09.2022
Število ogledov:602
Število prenosov:13
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:Ostalo
:
KUSCHMIERZ, Paul, BENIERMANN, Anna, BERGMANN, Alexander, PINXTEN, Rianne, AIVELO, Tuomas, BERNIAK-WOŹNY, Justyna, BOHLIN, Gustav, BUGALLO-RODRIGUEZ, Anxela, CARDIA, Pedro, CAVADAS, Bento Filipe Barreiras Pinto, ŠORGO, Andrej in TORKAR, Gregor, 2021, European first-year university students accept evolution but lack substantial knowledge about it: a standardized European cross-country assessment. Evolution [na spletu]. 2021. Vol. 14, no. 14, p. 1–22. [Dostopano 15 marec 2025]. DOI 10.1186/s12052-021-00158-8. Pridobljeno s: http://pefprints.pef.uni-lj.si/7069/
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Gradivo je del revije

Naslov:Evolution
Skrajšan naslov:Evolution
Založnik:Springer
ISSN:1936-6434
COBISS.SI-ID:516089625 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:evolution


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici