| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vključevanje otrok priseljencev v vrtec : diplomsko delo
Avtorji:ID Kisilak, Nina (Avtor)
ID Hmelak, Maja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Kisilak_Nina_2021.pdf (1,48 MB)
MD5: 57560B4408B935D7E5D84B319C956105
PID: 20.500.12556/dkum/2e9af6cd-3b70-4f22-8105-a9b334d4fd66
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Diplomsko delo z naslovom Vključevanje otrok priseljencev v vrtec sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo povzeli strokovne vidike različnih avtorjev o vključevanju otrok priseljencev v vzgojno-izobraževalno ustanovo, vrtec. Opredelili smo multikulturalizem, medkulturno vzgojo in medkulturne kompetence. Posvetili smo se vključevanju otrok priseljencev v slovenske vrtce. Poglobili smo se v vlogo vzgojitelja pri vključevanju otroka priseljenca v skupino. Za to je pomembna priprava na sodelovanje s starši otrok priseljencev, priprava ostalih otrok in ureditev didaktično-metodičnih prilagoditev za otroka priseljenca. V empiričnem delu smo raziskali, kako vključevanje otrok priseljencev vpliva na vzgojo v vrtcu. Zanimalo nas je, kako vzgojitelji ocenjujejo delo z otrokom priseljencem in kako pomembne so za njih medkulturne kompetence. Predvsem pa nas je zanimalo, kako se vzgojitelji pripravijo na prihod otroka priseljenca in česa se bolj poslužujejo. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Nato smo jih obdelali s pomočjo SPSS programa in rezultate interpretirali. Ugotovili smo, da velik delež vzgojiteljev delo z otrokom priseljencem pozitivno vrednoti in da se v veliki meri pripravijo na prihod otroka priseljenca.
Ključne besede:otroci priseljenci, vključevanje, vzgojitelj, medkulturne kompetence, medkulturna vzgoja
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[N. Kisilak]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 54 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-80756 Novo okno
UDK:373.2:314.117-054.52(043.2)
COBISS.SI-ID:88412419 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:WA3QSJVA
Datum objave v DKUM:13.12.2021
Število ogledov:1957
Število prenosov:748
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
KISILAK, Nina, 2021, Vključevanje otrok  priseljencev v vrtec : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Kisilak. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80756
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.10.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integration of immigrant children into kindergarten
Opis:The thesis entitled Integration of Immigrant Children into Kindergarten consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, we have summarized authors' professional perspectives connected to the integration of immigrant children into educational establishments, kindergartens. We have defined multiculturalism, intercultural education and intercultural competences. We have focused on including these children in Slovene kindergartens. We have also analyzed the preschool teacher's role in including an immigrant child into the group and the importance of preparation for working with their parents, preparation of other children and various didactic-methodical adaptations for the immigrant child. In the empirical part, we have researched how the integration of immigrant children affects kindergarten education. We were interested in preschool teachers' perspectives about working with immigrant children and their thoughts on the importance of multicultural competences. We wanted to find out how they prepare for the arrival of an immigrant child. We have gathered information using a questionnaire, then processed and analyzed survey data with SPSS software. We have figured out that many teachers evaluate working with immigrant children as positive, and mostly they are well prepared for their arrival.
Ključne besede:immigrant children, integration, preschool teacher, intercultural competences, intercultural education


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici