Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vključevanje otrok priseljencev v vrtec : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Kisilak, Nina
(Avtor)
ID
Hmelak, Maja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kisilak_Nina_2021.pdf
(1,48 MB)
MD5: 57560B4408B935D7E5D84B319C956105
PID:
20.500.12556/dkum/2e9af6cd-3b70-4f22-8105-a9b334d4fd66
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo z naslovom Vključevanje otrok priseljencev v vrtec sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo povzeli strokovne vidike različnih avtorjev o vključevanju otrok priseljencev v vzgojno-izobraževalno ustanovo, vrtec. Opredelili smo multikulturalizem, medkulturno vzgojo in medkulturne kompetence. Posvetili smo se vključevanju otrok priseljencev v slovenske vrtce. Poglobili smo se v vlogo vzgojitelja pri vključevanju otroka priseljenca v skupino. Za to je pomembna priprava na sodelovanje s starši otrok priseljencev, priprava ostalih otrok in ureditev didaktično-metodičnih prilagoditev za otroka priseljenca. V empiričnem delu smo raziskali, kako vključevanje otrok priseljencev vpliva na vzgojo v vrtcu. Zanimalo nas je, kako vzgojitelji ocenjujejo delo z otrokom priseljencem in kako pomembne so za njih medkulturne kompetence. Predvsem pa nas je zanimalo, kako se vzgojitelji pripravijo na prihod otroka priseljenca in česa se bolj poslužujejo. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Nato smo jih obdelali s pomočjo SPSS programa in rezultate interpretirali. Ugotovili smo, da velik delež vzgojiteljev delo z otrokom priseljencem pozitivno vrednoti in da se v veliki meri pripravijo na prihod otroka priseljenca.
Ključne besede:
otroci priseljenci
,
vključevanje
,
vzgojitelj
,
medkulturne kompetence
,
medkulturna vzgoja
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[N. Kisilak]
Leto izida:
2021
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (XIII, 54 str.))
PID:
20.500.12556/DKUM-80756
UDK:
373.2:314.117-054.52(043.2)
COBISS.SI-ID:
88412419
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:WA3QSJVA
Datum objave v DKUM:
13.12.2021
Število ogledov:
1957
Število prenosov:
748
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KISILAK, Nina, 2021,
Vključevanje otrok priseljencev v vrtec : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Kisilak. [Dostopano 10 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=80756
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Poglobljena prometno-varnostna analiza mesta nastanka prometnih nesreč s smrtnim izidom ali hudimi telesnimi poškodbami
Starejši udeleženci v prometu
Varnost cestnega prometa - sistemski pristop
Analiza cestno prometne varnosti v občini Poljčane v obdobju 2010 - 2014
Starostniki - udeleženci v prometnih nesrečah
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Mladostniki in varnost cestnega prometa v Sloveniji
Mladostniki kot bodoči vozniki
Varnost motoristov v cestnem prometu – dileme pri ogledu kraja prometne nesreče
Povezanost prometnih nesreč z različnimi vremenskimi razmerami
5 NAJPOGOSTEJŠIH VZROKOV PROMETNIH NESREČ
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
08.10.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Integration of immigrant children into kindergarten
Opis:
The thesis entitled Integration of Immigrant Children into Kindergarten consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, we have summarized authors' professional perspectives connected to the integration of immigrant children into educational establishments, kindergartens. We have defined multiculturalism, intercultural education and intercultural competences. We have focused on including these children in Slovene kindergartens. We have also analyzed the preschool teacher's role in including an immigrant child into the group and the importance of preparation for working with their parents, preparation of other children and various didactic-methodical adaptations for the immigrant child. In the empirical part, we have researched how the integration of immigrant children affects kindergarten education. We were interested in preschool teachers' perspectives about working with immigrant children and their thoughts on the importance of multicultural competences. We wanted to find out how they prepare for the arrival of an immigrant child. We have gathered information using a questionnaire, then processed and analyzed survey data with SPSS software. We have figured out that many teachers evaluate working with immigrant children as positive, and mostly they are well prepared for their arrival.
Ključne besede:
immigrant children
,
integration
,
preschool teacher
,
intercultural competences
,
intercultural education
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj