| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Analiza slikanic in uporaba lahkega branja v razvojnem oddelku vrtca : magistrsko delo
Avtorji:ID Gominšek, Ksenija (Avtor)
ID Haramija, Dragica (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gominsek_Ksenija_2021.pdf (1,93 MB)
MD5: AD2D7B671C8DE00F67C36B13E3A6B51F
PID: 20.500.12556/dkum/0970ce8a-04f5-463c-b351-13ae9c0b2c89
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu z naslovom Analiza slikanic in uporaba lahkega branja v razvojnem oddelku vrtca je v teoretičnem delu predstavljen pomen branja in bralne pismenosti v zgodnjem otroštvu ter vloga odraslih pri razvoju otrokove bralni pismenosti. Opisane so težave otrok s primanjkljaji na govorno-jezikovnem področju pri bralnem razumevanju in lahko branje. V nadaljevanju magistrske naloge je predstavljen deček s posebnimi potrebami, deset izbranih kakovostnih otroških slikanic za otroke prvega starostnega obdobja in slikanica z besedilom v lahkem branju, primerna za otroke drugega starostnega obdobja. Poleg predstavitev slikanic so v tem delu predstavljene tudi analize posameznih slikanic ter evalvacija bralnega razumevanja slikanic dečka s posebnimi potrebami. Ob koncu predstavitve bralnega razumevanja sta zapisani priredbi dveh besedil v lahko berljivi obliki in preverjanje bralnega razumevanja besedila v lahkem branju z dečkom. Magistrsko delo se zaključi z zapisom sklepnih ugotovitev, v katerem so povzete sklepne misli in ugotovitve glede izvedbe bralne dejavnosti z dečkom s posebnimi potrebami, ter mnenji o uporabi lahkega branja pri delu v razvojnem oddelku vrtca.
Ključne besede:analiza slikanic, lahko branje, otroci s posebnimi potrebami, razvojni vrtec, bralna pismenost
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Gominšek]
Leto izida:2021
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (XI, 112 str.))
PID:20.500.12556/DKUM-79737 Novo okno
UDK:373.2:376(043.2)
COBISS.SI-ID:85108483 Novo okno
Datum objave v DKUM:16.11.2021
Število ogledov:1238
Število prenosov:251
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GOMINŠEK, Ksenija, 2021, Analiza slikanic in uporaba lahkega branja v razvojnem oddelku vrtca : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : K. Gominšek. [Dostopano 19 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79737
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:15.08.2021

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Picture book analysis and tje use of light reading in the kindergarten development
Opis:In the theoretical part of this master's thesis with the title Picture book analysis and the use of easy reading in the kindergarten development, the importance of reading and reading literacy in the early childhood is presented and the role of adults at the development of the child's reading literacy, children difficulties with speech and language deficits in reading comprehension and easy reading. In addition to this master's thesis, a boy with special need is presented, ten selected quality children's picture books fort he children of the first age period and picture book with easy reading text, suitable fort he children of the second age period. Besides the presentation of picture books there are also individual picture books analysis and evaluation of the picture books reading comprehension of the boy with special needs. At the end of reading comprehension presentation there are two adoptations of the texts in the easy to read format and the reading comprehension of a text within the easy reading with the boy. This master's thesis has been concluded with the record of conclusions, where conclusions and findings are summarized, regarding the implementation of the reading activity with the boy with special needs and the opinions on the very use of easy reading at work in the development department of the kindergarten.
Ključne besede:picture book analysis, easy reading, children with special needs, developmental kindergarten, reading literacy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici