Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Primerjalna analiza spletnega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje živil
Avtorji:
ID
Juhart, Sergeja
(Avtor)
ID
Korez Vide, Romana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Juhart_Sergeja_2021.pdf
(1,99 MB)
MD5: 014220322A5896222C715E2BBE832D23
PID:
20.500.12556/dkum/a4c3ee04-a7dd-47f2-8a3d-37cba42b0e91
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
V sklopu trajnostnega razvoja vse večjo pomembnost pridobiva trajnostna potrošnja živil. Zavedanje potrošnikov o pomenu trajnostnih in lokalnih prehrambnih izdelkov se zvišuje, s čimer se veča tudi število tako imenovanih trajnostnih potrošnikov. Trgovine z živili posledično vpeljujejo novosti na področje njihove ponudbe tipov živil in komunikacije ponudbe živil. Pri tem se prilagajajo novim potrebam potrošnikov in ponujajo vedno več ekoloških in lokalnih živil. Z izvajanjem trajnostnih projektov in trženjskih komunikacijskih kampanj, se trgovine z živili usmerjajo v trajnostno poslovanje. Sodobni potrošniki bodo informacije velikokrat pridobivali na spletnih straneh podjetij. Pomembno je, da podjetja oblikujejo ustrezno spletno trženjsko komuniciranje. V teoretičnem delu diplomskega dela smo proučili ključne vidike trajnostnega razvoja, pomen in razloge implementacije zelenega trženja ter značilnosti zelenega trženjskega spleta. Obravnavali smo trženjski komunikacijski splet, kjer smo se osredotočili na spletno trženje kot del digitalnega trženja. Proučili smo trajnostno potrošnjo ter značilnosti in vrste trajnostnega potrošnika. Zanimali so nas vloga in aktivnosti trgovin z živili za ozaveščanje potrošnikov o pomenu trajnostne potrošnje ter načini trajnostnega označevanja. V empiričnem delu smo analizirali spletne strani trgovin z živili Tuš, Hofer in Spar z vidika načina in obsega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje. Osredotočili smo se na izdelke v njihovi ponudbi, vključujoč njihovo embalažo ter trajnostne blagovne znamke in oznake, na trajnostne projekte, ki so povezani z živili, na dodatno obveščanje potrošnikov o pomembnih tematikah, na umeščenost in obseg oglaševanja trajnostne ponudbe na spletnih straneh trgovin z živili ter na celovitost komuniciranja, ki ga odraža tudi poročilo o trajnosti. Ugotovili smo, da je ponudba trajnostnih živil močno prisotna v vseh obravnavanih trgovinah z živili. Zaznali smo tudi nekatere razlike pri obsegu ponudbe trajnostnih živil in načinih označevanja ter informiranja o tovrstnih živilih. Raziskovanje smo dopolnili z analizo spletnih strani matičnih podjetij trgovin z živili in spletnih strani izbranih trgovin z živili na Hrvaškem.
Ključne besede:
trajnostna potrošnja živil
,
trajnostni potrošnik
,
spletno trženjsko komuniciranje
,
zeleno trženje
,
trgovine z živili.
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
S. Juhart
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-79563
UDK:
339.138
COBISS.SI-ID:
80902659
Datum objave v DKUM:
15.10.2021
Število ogledov:
1039
Število prenosov:
172
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
JUHART, Sergeja, 2021,
Primerjalna analiza spletnega trženjskega komuniciranja trajnostne potrošnje živil
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Juhart. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=79563
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
21.07.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
A comparative analysis of sustainable food consumption online marketing communication
Opis:
As a part of sustainable development, sustainable foods consumption is gaining increasing importance. The consumers’ awareness of the importance of sustainable and local food products is increasing, wherewith the number of so-called sustainable consumers is also increasing. Consequently, grocery stores introduce novelties in the fields of their foods types’ offer and communication of foods offer. In doing so they are adapting to the new needs of consumers and offer more and more ecological and local foods. By carrying out the sustainable projects and marketing communication campaigns, grocery stores are directing towards sustainable business. Modern consumers will often obtain information on companies’ websites. It is important that companies design appropriate online marketing communication. In the theoretical part of the diploma thesis, we studied the key aspects of sustainable development, the importance, and reasons for implementation of green marketing and the characteristics of green marketing mix. We discussed the marketing communication mix, where we focused on online marketing as a part of digital marketing. We researched the sustainable consumption and the characteristics and the types of sustainable consumers. We were interested in the role and the activities of grocery stores in raising consumers’ awareness of the importance of sustainable consumption and in the ways of sustainable labelling. In the empirical part, we analysed the websites of the grocery stores Tuš, Hofer and Spar from the aspect of the way and the scope of sustainable consumption marketing communication. We focused on the products in their offer, including their packaging and sustainable brands and labels, on the sustainable foods-related projects, on the additional informing of consumers about important topics, on the placement and the scope of advertising of the sustainable offer on the grocery stores’ websites and on the comprehensiveness of communication, reflected also by a sustainability report. We found out that the offer of sustainable foods is strongly present in all considered grocery stores. We also noticed some differences in the scope of the offer of sustainable foods, and in the ways of labelling and informing about such foods. We supplemented the research with the analysis of the grocery stores’ parent companies’ websites and the websites of selected grocery stores in Croatia.
Ključne besede:
sustainable food consumption
,
sustainable consumer
,
online marketing communication
,
green marketing
,
grocery stores.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj