Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Izbira knjig za bralno značko: primer za četrti razred
Avtorji:
ID
Dobaj, Ines
(Avtor)
ID
Haramija, Dragica
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Dobaj_Ines_2021.pdf
(1,99 MB)
MD5: 1A2A0CFE84E2F7F5ED86B22CF0893BD9
PID:
20.500.12556/dkum/73d4dcae-a2d4-417e-b02f-8ccde00e4052
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Branje je dejavnost, s katero se ljudje srečujemo vsakodnevno, zato je potrebno krepiti bralno zmožnost posameznika, saj le ta omogoča aktivno sodelovanje v svetu. Možno jo je krepiti na več načinov. Ena izmed teh je tudi prostovoljna dejavnost bralna značka, s pomočjo katere smo izvedli raziskavo. V teoretičnem delu smo sprva opredelili branje in pojasnili, zakaj je za posameznika in za širšo družbo sploh pomembno. Opredelili smo tudi bralno motivacijo in bralno pismenost, ki sta ključni za kakovostno branje. V nadaljevanju smo se osredotočili na spodbujanje branja, tako s strani staršev kot učiteljev. Posebno pozornost smo namenili prostovoljni dejavnosti bralna značka. Na kratko smo opisali njen razvoj skozi leta in njene primarne cilje. Nekaj besed smo namenili priporočilnim seznamom, ki jih oblikujejo učitelji sami in služijo kot smernice učencem za branje kakovostnih mladinskih del. Na koncu smo navedli še kriterije, s pomočjo katerih lahko ocenjujemo primernost literarnih del. Prav ti so nam bili pri raziskavi v pomoč. Glavni del magistrske naloge zajema analizo primernosti prebranih knjig četrtošolcev v šolskem letu 2017/2018 in 2020/2021, kjer smo preučevali, ali so izbrane knjige primerne glede na starost učencev, vsebino, jezikovno razumevanje, obliko in dolžino. Analizirali smo prebrane naslove knjig obeh šolskih let.
Ključne besede:
bralna značka
,
branje
,
bralna motivacija
,
bralna pismenost
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[I. Dobaj]
Leto izida:
2021
PID:
20.500.12556/DKUM-78995
UDK:
821.163.6-93(043.2)
COBISS.SI-ID:
64243203
Datum objave v DKUM:
24.05.2021
Število ogledov:
1274
Število prenosov:
209
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOBAJ, Ines, 2021,
Izbira knjig za bralno značko: primer za četrti razred
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Dobaj. [Dostopano 17 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78995
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
13.04.2021
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Selection of books for The Reading Badge: example for the fourth grade of primary school
Opis:
Reading is an activity that people encounter daily. Because of this fact, it is important to enhance the reading capabilities of individuals, for it enables a collaboration with the world. It is possible to enhance reading capabilities in various ways. One possibility is the voluntary activity Reading Badge, which was used to help us during with our research. In the theoretical part we define reading and explicate, why reading is important for the individual and the public. We also define reading motivation and literacy, which are of key importance for quality reading. Afterwards we focus on the encouragement of reading, which is done by teachers and parents. We dedicate special attention towards the voluntary activity Reading Badge. We describe its development and growth through the years and its primary goals. Some attention was also dedicated to the lists of recommended literature, which are curated by teachers and serve as guidelines for pupils reading works of youth literature. At the end we list the criteria, which help us evaluate the suitability of literary works. These helped us during our research. The main part of the thesis paper encompasses the analysis of the suitability of books, read by pupils in the fourth grade, during the school years 2017/2018 and 2020/2021. In the analysis, we determine if the selected books were suitable, by considering the age of the pupils, the content of the books, language comprehension, form, and length. For that purpose, we also analysed the titles of books read by the pupils during both school years.
Ključne besede:
Reading Badge
,
reading
,
reading motivation
,
reading literacy
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj