Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vrednotenje znanja na slovenskih šolah po letu 2004
Avtorji:
ID
Zapečnik, Jaka
(Avtor)
ID
Javornik, Marija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Zapecnik_Jaka_2020.pdf
(1,17 MB)
MD5: C67A85C173C16FDF284930E1FC7D0589
PID:
20.500.12556/dkum/7f9fc5dd-5a8d-482f-8c2f-f9e9bdaacd39
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Opis:
Za slovensko osnovno šolstvo po letu 2004 je značilen proces globalizacije in oblikovanje evropskega šolskega prostora. Leta 2004 je Slovenija postala članica Evropske unije ter se s tem zavezala, da bo spoštovala smernice in strategije, ki jih tudi za osnovno šolstvo narekuje Evropska unija. Čeprav šolstvo ostaja nacionalno, se v sodobni družbi znanje slovenskih učencev pogosto primerja z njihovimi evropskimi vrstniki. S prihodom evropskih smernic in z inovativnimi pedagoškimi prijemi se je raven znanja slovenskih osnovnošolcev močno dvignila. Tako narekujejo vsaj ocene, ki jih učenci pridobijo pri pouku. Na povsem drugačne rezultate znanja pokaže nacionalni preizkus znanja, na katerem slovenski učenci v primerjavi z evropskimi vrstniki dosegajo zelo slabe rezultate. Vstop Slovenije v Evropsko unijo je slovenskim učencem omogočil sodelovanje tudi v drugih evropskih raziskavah. Naloga v prvem delu ovrednoti reforme slovenskega osnovnega šolstva po letu 2004 in na tej podlagi analizira znanje slovenskih učencev. Jedro drugega dela predstavljata analiza že obstoječih mednarodnih raziskav o znanju učencev ter analiza šolskih poročil, od koder bomo pridobili povprečne zaključne ocene učencev. Dosežke slovenskih osnovnošolcev bomo v pričujoči nalogi primerjali z dosežki učencev drugih evropskih držav. Naloga prav tako analizira razlike med posameznimi šolskimi sistemi in odgovarja na to, zakaj so razlike v ocenah med posameznimi državami Evropske unije tako velike. Namen naloge je prikazati različne načine vrednotenja znanja slovenskih osnovnošolcev.
Ključne besede:
preverjanje znanja
,
ocenjevanje znanja
,
evropska primerljivost
,
globalizacija
,
šolski
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Zapečnik]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-78048
UDK:
37.091.4:37.091.26(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:
36649475
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ZSIY2DAH
Datum objave v DKUM:
13.11.2020
Število ogledov:
2066
Število prenosov:
169
Metapodatki:
Področja:
FF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ZAPEČNIK, Jaka, 2020,
Vrednotenje znanja na slovenskih šolah po letu 2004
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : J. Zapečnik. [Dostopano 14 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=78048
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pomen intelektualne lastnine v marketingu
Pomen in zaščita znamke
Evropska zasebna družba
Upravljanje in zaščita intelektualne lastnine v podjetniškem subjektu
Management idej v BSH Hišni aparati Nazarje
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Nation intellectual capital in waiting
Uspešnost stečajnih postopkov
Družbe civilnega prava v razmerju do gospodarskih družb
Pravna ureditev varstva potrošnikov v RS
Korupcija in konflikt - študija primera tranzicijskih držav
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
11.10.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Evaluation of knowledge in slovenian primary schools after 2004
Opis:
Slovenian primary schooling system after the year of 2004 has been typically impacted by the process of globalisation and the forming of the european school systems. With its entry to the European Union in the year of 2004 Slovenia has committed to respecting European Union's strategies and guidelines for the primary schooling system. Despite the system remaining in the governance and organisation of the nation itself, it is very common for slovenian students' knowledge to be compared to that of their european peers. Primary school students' grades have improved since the year of 2004, thanks to different european guidelines and pedagogical methods, but the national knowledge test suggests differently – in comparisson to other European Union countries, slovenian students tend to underperform on these tests. The thesis in its first section reviews slovenian primary schooling system reforms after the year of 2004 and then analyses the knowledge of slovenian students. The core of the second section of the thesis is an analysis of pre-existent international researches regarding primary school students' knowledge and individual school reports from which the students' grades were extracted. Throughout the thesis all slovenian students achievements will be compared to those of their european peers. Additionally an analysis of various schooling systems will be conducted and the results will suggest why the grades between these countries vary so heavily. The purpose of the thesis is to introduce different methods and systems of grading and evaluating the knowledge of slovenian primary school students.
Ključne besede:
Knowledge testing
,
Knowledge assessment
,
European comparability
,
globalisation
,
school system
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj