Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Analiza determinant kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja
Avtorji:
ID
Loboda, Špela
(Avtor)
ID
Maletič, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Loboda_Spela_2020.pdf
(1,73 MB)
MD5: ADD12E5ED346BA869D0B6BC553E2C361
PID:
20.500.12556/dkum/47f4147c-2a2e-467e-8fdb-0e556869c551
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Opis:
V magistrskem delu smo predstavili determinante kakovosti storitve v trgovini Intimissimi Aleja, definirane na podlagi modela RSQS. Visoka kakovost storitev je pomembna v prihajajočem obdobju po karanteni zaradi virusa covid-19. Vsaka trgovina, ki je bila dva meseca zaprta, je utrpela precejšen upad letnega dobička, zato je še pomembnejše ohranjati kupce in pridobivati nove, da trgovina na konecu leta doseže želene rezultate poslovanja. V trgovinah Intimissimi so kupci navajeni določenega standarda in individualne pozornosti prodajnega osebja. Predhodna poslovalnica Intimissimi v Šiški si je izoblikovala svojo bazo zadovoljnih in zvestih kupcev. Ti so po selitvi poslovalnice prišli tudi v novi nakupovalni center Aleja. Z novo lokacijo trgovine Intimissimi ter tudi boljšo pozicijo v samem nakupovalnem centru, so prišli tudi novi kupci, ki jih je treba obdržati. V teoretičnem delu magistrskega dela smo predstavili pojme kakovost, storitev, potrebe kupcev, zadovoljstvo in zvestoba kupcev. Posvetili smo se predstavitvi modela SERVQUAL in RSQS za preverjanje kakovosti storitev. V empiričnem delu je predstavljena analiza kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja, narejena na podlagi anketiranja kupcev. Ugotavljali smo pričakovano in zaznano kakovost storitev, razliko med njima ter kupčeve namene v prihodnje. Z dobljenimi rezultati smo ugotovili, da kupci v trgovini Intimissimi Aleja zaznavajo visoko kakovost storitev - v vsaki dimenziji prilagojenega modela RSQS. Prav tako obstaja pozitivna razlika med zaznano in pričakovano kakovostjo storitev.
Ključne besede:
kakovost
,
kakovost storitev
,
model SERVQUAL
,
model RSQS
,
zadovoljstvo in zvestoba kupcev.
Kraj izida:
Maribor
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-77981
COBISS.SI-ID:
36364547
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:JZCMJWUQ
Datum objave v DKUM:
09.11.2020
Število ogledov:
1274
Število prenosov:
299
Metapodatki:
Področja:
FOV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
LOBODA, Špela, 2020,
Analiza determinant kakovosti storitev v trgovini Intimissimi Aleja
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77981
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Diskretna regulacija krogle na plošči
Simulacije dinamičnih sistemov
Zbornik povzetkov študentskih projektov
Wavelets in electrochemical noise analysis
Compressor station automation
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Preizkuševalnik funkcij strojev
Postavitev praktičnega izobraževanja za avtomatsko vodenje
Izbira pretvornika signalov za laboratorijske potrebe
Izdelava in avtomatizacija linije za nanos trdih slojev
Grafični uporabniški vmesniki za nadzor valjarske linije
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
29.09.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Analysis of service quality determinants at the Intimissimi Aleja store
Opis:
The purpose of this master's thesis is to examine service quality determinants in the Intimissimi Aleja store, which were based on the RSQS model. Because of the quarantine due to covid-19 virus, high quality of service is very important in the coming period. Every store that was closed for two months has suffered considerable loss of annual income, therefore it is even more important for the store to keep old customers and at the same time acquire new ones to be able to reach its desired business goals. Intimissimi stores customers are used to a certain standard and expect their needs to be attended individually by the sales staff. Previous Intimissimi store in Šiška has already established a base of satisfied and loyal customers, who even after its relocation to shopping center Aleja continue to shop there. Being in the new location and having a better position in the shopping center, Intimissimi store now also has new customers that they want to keep as well. In the theoretical part of the thesis we define the concepts of quality, service, customer’s needs, satisfaction and loyalty. The main focus point of the thesis is dedicated to the presentation of SERVQUAL and RSQS models, which are used to assess the quality of service. In the empirical part we present the analysis of service quality at the Intimissimi Aleja store. We analyzed the quality of service the customers expected and perceived, the difference between those two and the customers shopping intents in the future. Based on these results we concluded that customers seem to perceive Intimissimi store as a place of high quality service in every aspect of the RSQS model. Moreover, there is a positive difference between perceived and expected quality of service.
Ključne besede:
quality
,
service quality
,
SERVQUAL model
,
RSQS model
,
customer satisfaction and loyalty
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj