Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja : diplomsko delo
Avtorji:
ID
Sajko, Klemen
(Avtor)
ID
Duh, Matjaž
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Sajko_Klemen_2021.pdf
(3,69 MB)
MD5: CC4B004885C748CB5CBE8BBD398F6169
PID:
20.500.12556/dkum/94b1f726-28a4-4005-87e8-730645d8e408
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede:
celostna grafična podoba
,
grafično oblikovanje
,
blagovna znamka
,
marketing
,
logotip
Kraj izida:
Maribor
Kraj izvedbe:
Maribor
Založnik:
[K. Sajko]
Leto izida:
2020
Št. strani:
VIII, 67 f.
PID:
20.500.12556/DKUM-77633
UDK:
659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:
49639171
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:2NUZX7TQ
Datum objave v DKUM:
28.01.2021
Število ogledov:
1502
Število prenosov:
147
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
SAJKO, Klemen, 2020,
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja : diplomsko delo
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Sajko. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77633
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
DESIGNING VISUAL IDENTITY ON SPECIFIC EXAMPLE
Corporate identity on a case for Akvarij-terarij Maribor
Corporate identity of a brand
Visual identity in the case of the company Kvaliteta d.o.o.
CORPORATE VISUAL IDENTITY: FROM INITIAL CONCEPT TO FINAL IMPLEMENTATION
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Celostna grafična podoba vizualnega umetnika
Preoblikovanje celostne grafične podobe za podjetje Kamitex d. o. o.
Prenova celostne grafične podobe podjetja LuMetal d.o.o.
Oblikovanje celostne grafične podobe podjetja Miro Prašnikar s.p.
Oblikovanje celostne grafične podobe podjetja sadnih sokov
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
08.09.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Renovation of corporate visual identity of a travel agency
Opis:
Strong brand is key to making a company stand out from its competition. A big part of this is corporate visual identity, which represents the visual aspect of company's style and personality. In the theoretical part of the thesis, we first focused on defining the concept of a brand, researching its history and factors that make it successful. We then defined corporate's visual identity, its role in a company, and described elements of graphic design. We also analyzed the travel company Sajko turizem d.o.o., visual identities of its competing companies and some other travel companies around the world. In the practical part of the thesis we, on basis of the acquired knowledge, created a complete visual identity of the company Sajko turizem d.o.o. We determined the color palette, typography, symbol and logo, and then implemented them in the means of communication.
Ključne besede:
corporate visual identity
,
graphic design
,
brand
,
marketing
,
logo
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj