| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja : diplomsko delo
Avtorji:ID Sajko, Klemen (Avtor)
ID Duh, Matjaž (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Sajko_Klemen_2021.pdf (3,69 MB)
MD5: CC4B004885C748CB5CBE8BBD398F6169
PID: 20.500.12556/dkum/94b1f726-28a4-4005-87e8-730645d8e408
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Ključne besede:celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[K. Sajko]
Leto izida:2020
Št. strani:VIII, 67 f.
PID:20.500.12556/DKUM-77633 Novo okno
UDK:659.126(043.2)
COBISS.SI-ID:49639171 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:2NUZX7TQ
Datum objave v DKUM:28.01.2021
Število ogledov:1502
Število prenosov:147
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
SAJKO, Klemen, 2020, Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Sajko. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77633
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:08.09.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Renovation of corporate visual identity of a travel agency
Opis:Strong brand is key to making a company stand out from its competition. A big part of this is corporate visual identity, which represents the visual aspect of company's style and personality. In the theoretical part of the thesis, we first focused on defining the concept of a brand, researching its history and factors that make it successful. We then defined corporate's visual identity, its role in a company, and described elements of graphic design. We also analyzed the travel company Sajko turizem d.o.o., visual identities of its competing companies and some other travel companies around the world. In the practical part of the thesis we, on basis of the acquired knowledge, created a complete visual identity of the company Sajko turizem d.o.o. We determined the color palette, typography, symbol and logo, and then implemented them in the means of communication.
Ključne besede:corporate visual identity, graphic design, brand, marketing, logo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici