Naslov: | Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve |
---|
Avtorji: | ID Hameršak, Klara (Avtor) ID Pisnik, Aleksandra (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | UN_Hamersak_Klara_2020.pdf (1,10 MB) MD5: 0AE4D6A0FE0CD13E94411B79E794CCBC PID: 20.500.12556/dkum/5380f0da-3784-4aa9-b06b-6794d267d7de
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Delo diplomskega projekta/projektno delo |
---|
Tipologija: | 2.11 - Diplomsko delo |
---|
Organizacija: | EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
|
---|
Opis: | Kaj najprej opazimo pri izdelku? Je to vizualna podoba samega izdelka, njegov dizajn, grafika, barve in material, iz katerega je izdelan ta izdelek? Ob paleti različnih vizualnih podob izdelka, se oko odjemalca v največji meri ustavi na barvitih in zanimivih podobah izdelka. Dejstvo je, da je dobra vizualna podoba tista, ki pripomore, da odjemalec začne o njej razmišljati ter ga motivira k nakupu.
V prvem delu diplomskega projekta – teoretičnem delu, smo najprej predstavili, kaj je vizualna podoba, opisali embalažo in jo razvrstili glede na različne funkcije, ki jih opravlja. Prav tako smo opisali, katere vrste embalaže poznamo. Zraven embalaže spadajo tudi njeni komunikacijski elementi kot so barva, material, dizajn in grafika, oblika in dimenzija ter napisi na sami embalaži. Drugi del teorije je zavzela predstavitev nakupnih odločitev. Kašne vrste le teh poznamo, kakšen je njihov potek ter kakšne so njihove ponakupne reakcije. Na koncu teoretičnega dela smo opredelili povezavo med vizualno podobo izdelka in njen vpliv na faze nakupnega odločanja.
V drugem delu diplomskega projekta smo izvedli raziskavo, s katero bomo potrdili ali ovrgli postavljene hipoteze. Za pridobitev podatkov smo uporabili metodo anketni vprašalnik, pri katerem sta sodelovala 102 odrasla anketiranca v treh različnih starostnih skupinah. Skozi raziskavo smo anketirancem predstavili tri kategorije izdelkov, med katerimi so morali izbrati en izdelek, ki jih je glede na vizualno podobo privlačil ali so za njegovo izbiro imeli kakšen drugi razlog, ki so ga navedli pod vsako kategorijo izdelkov. Skozi raziskavo smo ugotovili, da je dobra vizualna podoba izdelka pri določenih kategorijah pomembna, pri določenih pa ne. |
---|
Ključne besede: | odjemalec, izdelek, embalaža, nakupno odločanje, dizajn, vizualna podoba. |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [K. Hameršak] |
---|
Leto izida: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-77341  |
---|
UDK: | 658.6 |
---|
COBISS.SI-ID: | 40566531  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:WTHJIFRD |
---|
Datum objave v DKUM: | 02.12.2020 |
---|
Število ogledov: | 1134 |
---|
Število prenosov: | 106 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | EPF
|
---|
:
|
HAMERŠAK, Klara, 2020, Vpliv vizualne podobe izdelka na nakupne odločitve [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : K. Hameršak. [Dostopano 30 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77341
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |