| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Proces izdelave celostne grafične podobe na primeru podjetja JSR d. o. o. : diplomsko delo
Avtorji:ID Šeruga, Daša (Avtor)
ID Udir Mišič, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Seruga_Dasa_2020.pdf (6,07 MB)
MD5: 7A836834BB7CF994C7F11AC0F80ADE1B
PID: 20.500.12556/dkum/8b61fc35-c96c-4d19-ae98-6ea43a6afc48
 
.zip UN_Seruga_Dasa_2020.zip (16,87 MB)
MD5: 0CC1BA7B9E2DD74EE05B385349B3C557
PID: 20.500.12556/dkum/ae6cff7e-4d3f-4dde-900a-58d402ba2fb5
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Celostna grafična podoba je podoba podjetja, je način, kako se podjetje predstavi ljudem, kupcem. Vključuje vse vizualne vidike in elemente podjetja, od logotipa do izdelkov za tisk, itd. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, pri čemer smo v teoretičnem delu predstavili znanje, ki ga potrebujete za lažje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge. Predstavili smo grafično oblikovanje, opisana je celostna grafična podoba, naštete in opisane so faze oblikovanja ter predstavljeni so trendi grafičnega oblikovanja. V praktičnem delu smo kot glavni namen ustvarili celostni grafični priročnik na primeru podjetja JSR d. o. o., zraven tega pa smo opravili analizo celostnih grafičnih podob konkurenčnih podjetji.
Ključne besede:celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip
Kraj izida:Maribor
Kraj izvedbe:Maribor
Založnik:[D. Šeruga]
Leto izida:2020
Št. strani:VIII, 43 f.
PID:20.500.12556/DKUM-77218 Novo okno
UDK:766:659.125/.126(043.2)
COBISS.SI-ID:39495171 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:6XYIT8AA
Datum objave v DKUM:02.11.2020
Število ogledov:1368
Število prenosov:154
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŠERUGA, Daša, 2020, Proces izdelave celostne grafične podobe na primeru podjetja JSR d. o. o. : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Šeruga. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=77218
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:21.08.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The process of making corporate identity: the case of company JSR d. o. o.
Opis:Corporate identity is the image of a company, it is a way how the company is presenting itself to public and customers. It includes all visual aspects and elements of the company, from logo to printing products, etc. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. In the theoretical part is presented the knowledge that is needed for the understanding of the practical part of the thesis. Presented are the graphic design, described is the corporate identity, listed and described are the phases of design, presented is also the trends of graphic design. The main purpose of the practical part of the thesis is to create a corporate identity manual as for example of company JSR d.o.o., in addition there is performed an analysis of corporate identities of competitor companies.
Ključne besede:corporate identity, graphic design, logo


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici