| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka
Avtorji:ID Repič, Urša (Avtor)
ID Hus, Vlasta (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Jančič Hegediš, Polona (Komentor)
Datoteke:.pdf MAG_Repic_Ursa_2020.pdf (1,07 MB)
MD5: CF01DBA11DACF0910838883FC724DFB0
PID: 20.500.12556/dkum/94469848-aec8-4197-b00e-b4a2c7e537f3
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Magistrsko delo raziskuje okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka in je sestavljeno iz dveh zaključenih celot – teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljena teoretična izhodišča empirične raziskave, in sicer stanje okolja, trajnostni razvoj, okoljska vzgoja, okoljska ozaveščenost, okolju prijazno vedenje in vpliv učitelja na slednje. V empiričnem delu je predstavljena empirična raziskava (n = 159). Proučuje stopnjo okoljskega vedenja bodočih učiteljev razrednega pouka, ki obiskujejo 4. letnik (1. stopnje) ali 1. letnik (2. stopnje) ene izmed treh slovenskih pedagoških fakultet, in sicer Pedagoško fakulteto Univerze v Ljubljani, Mariboru ali na Primorskem. Raziskava ugotavlja, da bodoči učitelji razrednega pouka ocenjujejo pomembnost varovanja in ohranjanja okolja kot pomembno ali zelo pomembno. Njihova stopnja okoljskega vedenja je dokaj povprečna (\bar{x} = 3,23) in povezana z oceno pomembnosti ohranjanja in varovanja okolja: višja kot je ocena pomembnosti varovanja in ohranjanja okolja, višja je stopnja okoljskega vedenja; ne pojavljajo pa se razlike v stopnji okoljskega vedenja glede na univerzo, ki jo vprašani obiskujejo. Nadaljnja analiza je pokazala, da večina vprašanih meni, da pedagoška fakulteta, na kateri se šolajo, ni imela vpliva na njihovo okoljsko vedenje ter da učitelj s svojim okoljskim vedenjem vpliva na učenčev odnos do okolja in njegovo okoljsko vedenje.
Ključne besede:trajnostni razvoj, okoljska vzgoja, okoljska ozaveščenost, okolju prijazno vedenje, bodoči učitelji razrednega pouka
Kraj izida:Maribor
Založnik:[U. Repič]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76793 Novo okno
UDK:502.131.1:37.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:27407363 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:LG278IFA
Datum objave v DKUM:07.09.2020
Število ogledov:2284
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
REPIČ, Urša, 2020, Okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Repič. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76793
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:07.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Environmentally friendly behaviour of pre-service elementary teachers
Opis:The master's thesis explores the environmentally friendly behaviour of pre-service elementary teachers and consists of two completed units - theoretical and empirical work. The theoretical part presents the theoretical foundations of empirical research, namely the state of the environment, sustainable development, environmental education, environmental awareness, environmentally friendly behaviour and the teacher's influence on the latter. The empirical part presents an empirical research (n = 159), which studies the level of environmental behaviour of pre-service elementary teachers attending the 4th year (1st cycle) or 1st year (2nd cycle) of one of the three Slovenian faculties of education at University of Ljubljana, Maribor or Primorska. The research finds that pre-service elementary teachers consider the protection and preserving the environment as important or very important. Their level of environmental behaviour is fairly average (\bar{x} = 3.23) and related to the assessment of the importance of preserving and protecting the environment: the higher the assessment of the importance of protecting and preserving the environment, the higher the level of environmental behaviour is; however, there are no differences in the level of environmental behaviour according to the university attended by the respondents. Further analysis showed that most respondents considered that the faculty of education at which they are educated had no influence on their environmental behaviour and are of the opinion that the teacher influences the student's attitude towards the environment and the environmental behaviour with his / her environmental behaviour.
Ključne besede:sustainable development, environmental education, pre-service elementary teachers, environmental awareness, environmentally friendly behaviour


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici