Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka
Avtorji:
ID
Repič, Urša
(Avtor)
ID
Hus, Vlasta
(Mentor)
Več o mentorju...
ID
Jančič Hegediš, Polona
(Komentor)
Datoteke:
MAG_Repic_Ursa_2020.pdf
(1,07 MB)
MD5: CF01DBA11DACF0910838883FC724DFB0
PID:
20.500.12556/dkum/94469848-aec8-4197-b00e-b4a2c7e537f3
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Magistrsko delo raziskuje okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka in je sestavljeno iz dveh zaključenih celot – teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljena teoretična izhodišča empirične raziskave, in sicer stanje okolja, trajnostni razvoj, okoljska vzgoja, okoljska ozaveščenost, okolju prijazno vedenje in vpliv učitelja na slednje. V empiričnem delu je predstavljena empirična raziskava (n = 159). Proučuje stopnjo okoljskega vedenja bodočih učiteljev razrednega pouka, ki obiskujejo 4. letnik (1. stopnje) ali 1. letnik (2. stopnje) ene izmed treh slovenskih pedagoških fakultet, in sicer Pedagoško fakulteto Univerze v Ljubljani, Mariboru ali na Primorskem. Raziskava ugotavlja, da bodoči učitelji razrednega pouka ocenjujejo pomembnost varovanja in ohranjanja okolja kot pomembno ali zelo pomembno. Njihova stopnja okoljskega vedenja je dokaj povprečna (\bar{x} = 3,23) in povezana z oceno pomembnosti ohranjanja in varovanja okolja: višja kot je ocena pomembnosti varovanja in ohranjanja okolja, višja je stopnja okoljskega vedenja; ne pojavljajo pa se razlike v stopnji okoljskega vedenja glede na univerzo, ki jo vprašani obiskujejo. Nadaljnja analiza je pokazala, da večina vprašanih meni, da pedagoška fakulteta, na kateri se šolajo, ni imela vpliva na njihovo okoljsko vedenje ter da učitelj s svojim okoljskim vedenjem vpliva na učenčev odnos do okolja in njegovo okoljsko vedenje.
Ključne besede:
trajnostni razvoj
,
okoljska vzgoja
,
okoljska ozaveščenost
,
okolju prijazno vedenje
,
bodoči učitelji razrednega pouka
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[U. Repič]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76793
UDK:
502.131.1:37.011.3-051(043.2)
COBISS.SI-ID:
27407363
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:LG278IFA
Datum objave v DKUM:
07.09.2020
Število ogledov:
2284
Število prenosov:
248
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
REPIČ, Urša, 2020,
Okolju prijazno vedenje bodočih učiteljev razrednega pouka
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : U. Repič. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76793
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Morphology, aggregation properties, cytocompatibility and anti-inflammatory potential of citrate-stabilized AuNPs prepared by modular Ultrasonic Spray Pyrolysis
Synthesis of Au nanoparticles prepared with ultrasonic spray pyrolysis and hydrogen reduction
Structure and formation model of Ag/TiO2 and Au/TiO2 nanoparticles synthesized through Ultrasonic Spray Pyrolysis
Synthesis of gold nanoparticles with a modified ultrasonic spray pyrolysis
Process for the synthesis of Ni/Y2O3 nanocomposites by ultrasonic spray pyrolysis and lyophilization
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Lectin-colloidal gold conjugate synthesis far localization ar sugar residues in urothelial cells
Characterization of cavitation under ultrasonic horn tip
Comparison of load bearing capacity of polymer joints made by ultrasonic welding and /or adhesive bronding
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
07.07.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Environmentally friendly behaviour of pre-service elementary teachers
Opis:
The master's thesis explores the environmentally friendly behaviour of pre-service elementary teachers and consists of two completed units - theoretical and empirical work. The theoretical part presents the theoretical foundations of empirical research, namely the state of the environment, sustainable development, environmental education, environmental awareness, environmentally friendly behaviour and the teacher's influence on the latter. The empirical part presents an empirical research (n = 159), which studies the level of environmental behaviour of pre-service elementary teachers attending the 4th year (1st cycle) or 1st year (2nd cycle) of one of the three Slovenian faculties of education at University of Ljubljana, Maribor or Primorska. The research finds that pre-service elementary teachers consider the protection and preserving the environment as important or very important. Their level of environmental behaviour is fairly average (\bar{x} = 3.23) and related to the assessment of the importance of preserving and protecting the environment: the higher the assessment of the importance of protecting and preserving the environment, the higher the level of environmental behaviour is; however, there are no differences in the level of environmental behaviour according to the university attended by the respondents. Further analysis showed that most respondents considered that the faculty of education at which they are educated had no influence on their environmental behaviour and are of the opinion that the teacher influences the student's attitude towards the environment and the environmental behaviour with his / her environmental behaviour.
Ključne besede:
sustainable development
,
environmental education
,
pre-service elementary teachers
,
environmental awareness
,
environmentally friendly behaviour
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj