| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Branje slikanic brez besedila v predšolskem obdobju: študija primera
Avtorji:ID Doberšek, Viktorija (Avtor)
ID Batič, Janja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Dobersek_Viktorija_2020.pdf (1,24 MB)
MD5: 408266A6B550EFD1CFE8F20FEEA35B7F
PID: 20.500.12556/dkum/52967371-c884-4431-a8c3-9a6a60de5ab0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V teoretičnem delu diplomske naloge smo želeli predvsem osvetliti pomen branja slikanic brez besedila in proučiti njihovo vlogo pri razvijanju vizualne pismenosti. S pomočjo študije primera smo si prizadevali, da bi se otrok naučil brati to vrsto slikanice oziroma natančno opazovati posamezne elemente na ilustracijah, po njih sklepati potek zgodbe in razbrati vzročno-posledične odnose. Zastavili smo si 12 raziskovalnih vprašanj. Težišče raziskovanja se je nanašalo na otrokove odzive in komentarje tekom branja slikanice brez besedila Pomladni živžav, na razbiranje dogajalnega časa, prostora ter počutja in dejanj literarnih likov. Za zbiranje podatkov smo uporabili intervju, opazovanje z udeležbo ter vsebinsko analizo dokumentov, natančneje likovnega dela otroka in fotografij. Ob interpretaciji rezultatov smo pridobili odgovore na vsa raziskovalna vprašanja.
Ključne besede:slikanica, slikanica brez besedila, ilustracija, pripovedovanje zgodbe, vizualna pismenost
Kraj izida:Maribor
Založnik:[V. Doberšek]
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/DKUM-76784 Novo okno
UDK:7.038.53:087.5:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:27781891 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:5MEQMPWX
Datum objave v DKUM:14.09.2020
Število ogledov:1362
Število prenosov:200
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
DOBERŠEK, Viktorija, 2020, Branje slikanic brez besedila v predšolskem obdobju: študija primera [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : V. Doberšek. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76784
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:06.07.2020

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Reading wordless picture books in the preschool period: case study
Opis:The focus in the theoretical part of the thesis was on the importance of reading wordless picture books and their role in the development of visual literacy. The case study was aimed at facilitating the child to learn to read this particular type of picture book and to observe individual elements in illustrations, make conclusions about the course of the story, and determine the cause-and-effect relationships. Twelve research questions were posed. The focus of the research was on the child’s reactions and comments during the reading of Pomladni živžav, a wordless picture book, the determination of narrative time, space, and feelings and actions of the characters. The data was collected through the means of interviews, observation with participation, and content analysis of documents, more exactly, of the child’s art and photographs. The interpretation of results provided answers to all research questions.
Ključne besede:picture book, wordless picture books, illustration, storytelling, visual literacy


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici