Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Branje slikanic brez besedila v predšolskem obdobju: študija primera
Avtorji:
ID
Doberšek, Viktorija
(Avtor)
ID
Batič, Janja
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Dobersek_Viktorija_2020.pdf
(1,24 MB)
MD5: 408266A6B550EFD1CFE8F20FEEA35B7F
PID:
20.500.12556/dkum/52967371-c884-4431-a8c3-9a6a60de5ab0
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V teoretičnem delu diplomske naloge smo želeli predvsem osvetliti pomen branja slikanic brez besedila in proučiti njihovo vlogo pri razvijanju vizualne pismenosti. S pomočjo študije primera smo si prizadevali, da bi se otrok naučil brati to vrsto slikanice oziroma natančno opazovati posamezne elemente na ilustracijah, po njih sklepati potek zgodbe in razbrati vzročno-posledične odnose. Zastavili smo si 12 raziskovalnih vprašanj. Težišče raziskovanja se je nanašalo na otrokove odzive in komentarje tekom branja slikanice brez besedila Pomladni živžav, na razbiranje dogajalnega časa, prostora ter počutja in dejanj literarnih likov. Za zbiranje podatkov smo uporabili intervju, opazovanje z udeležbo ter vsebinsko analizo dokumentov, natančneje likovnega dela otroka in fotografij. Ob interpretaciji rezultatov smo pridobili odgovore na vsa raziskovalna vprašanja.
Ključne besede:
slikanica
,
slikanica brez besedila
,
ilustracija
,
pripovedovanje zgodbe
,
vizualna pismenost
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[V. Doberšek]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76784
UDK:
7.038.53:087.5:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:
27781891
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:5MEQMPWX
Datum objave v DKUM:
14.09.2020
Število ogledov:
1362
Število prenosov:
200
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
DOBERŠEK, Viktorija, 2020,
Branje slikanic brez besedila v predšolskem obdobju: študija primera
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : V. Doberšek. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76784
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Pogodbeno javno-zasebno partnerstvo
Koncesije v zdravstvu
Negospodarske javne službe v občini Hrastnik
Eko občina
Pozitivna diskriminacija
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Izjeme iz evropskega pravnega reda
Mednarodnopravni status Tajvana v mednarodni skupnosti
Analiza uporabe instituta predhodnega referenduma v RS
Benjamin Flander: Pozitivna diskriminacija. Ljubljana: Založba FDV, 2004
Outsorsing izobraževanih storitev
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
06.07.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Reading wordless picture books in the preschool period: case study
Opis:
The focus in the theoretical part of the thesis was on the importance of reading wordless picture books and their role in the development of visual literacy. The case study was aimed at facilitating the child to learn to read this particular type of picture book and to observe individual elements in illustrations, make conclusions about the course of the story, and determine the cause-and-effect relationships. Twelve research questions were posed. The focus of the research was on the child’s reactions and comments during the reading of Pomladni živžav, a wordless picture book, the determination of narrative time, space, and feelings and actions of the characters. The data was collected through the means of interviews, observation with participation, and content analysis of documents, more exactly, of the child’s art and photographs. The interpretation of results provided answers to all research questions.
Ključne besede:
picture book
,
wordless picture books
,
illustration
,
storytelling
,
visual literacy
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj