Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Ikonična in simbolna reprezentacija števila v predšolskem obdobju
Avtorji:
ID
Štucl, Nastja
(Avtor)
ID
Lipovec, Alenka
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Stucl_Nastja_2020.pdf
(1,42 MB)
MD5: 8CFFC0B76DFE44DDD98ED563A8AE35DF
PID:
20.500.12556/dkum/5d0aed5b-dd0c-469f-a6db-cbaccca54ef4
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
Diplomsko delo v teoretičnem delu zajema področje matematike v predšolski vzgoji, natančneje razvoj pojma število, s katerim se srečajo otroci v dveh oblikah in sicer v ikonični (pike) in simbolni (številke) reprezentaciji. Poudarek naloge je na aktivnostih, ki so bile izbrane po pregledu literature ter na skozi aktivnosti razbrane težave, ki se pojavijo pri razvoju pojma število v predšolskem obodbju. Praktični del diplomskega dela zajema tri izbrane aktivnosti, ki smo jih tudi izvedli in evalvirali.
Ključne besede:
matematika
,
vrtec
,
število
,
številke
,
subitizacija
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[N. Štucl]
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/DKUM-76280
UDK:
373.2:51(043.2)
COBISS.SI-ID:
21101315
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:T9GTJTRY
Datum objave v DKUM:
05.02.2021
Število ogledov:
1159
Število prenosov:
101
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠTUCL, Nastja, 2020,
Ikonična in simbolna reprezentacija števila v predšolskem obdobju
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : N. Štucl. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=76280
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Numerična analiza okvirja in obes dirkalnika
Computer aided design of bridge cranes
Konstruiranje iz značilnosti
Computer Aided Design of Hydraulic Clamping Device
Computer aided design of industrial furnace frame
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
AUTOMATIC ANALOG CIRCUIT TOPOLOGY SYNTHESIS
Computer aided design of classical animation
Development of a FEM model for computer aided design of corrugated carton products
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
06.05.2020
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Iconic and symbolic representation of numbers in the pre school period
Opis:
The diploma thesis covers in theoretical part the field of mathematics in pre-school education, more precisely development of the notion of number which children encounter in two forms – in the iconic (dots) and in the symbolic (numbers) representation. The emphasis of the thesis is on the activities that were selected after the literature review and on the problems discovered through the activities that appear in the development of the concept of number in the pre-school period. The practical part of the diploma thesis includes three selected activities which were carried out and evaluated
Ključne besede:
mathematics
,
kindergarten
,
number
,
subitization
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj