Title: | Podjetniki na družbenih omrežjih |
---|
Authors: | ID Jerković Golob, Barbara (Author) ID Crnogaj, Katja (Mentor) More about this mentor...  |
Files: | UN_Golob_Barbara_2020.pdf (752,59 KB) MD5: DDF9CCB909A4E8B019497223D2C940BF PID: 20.500.12556/dkum/2aa8760e-9ed1-4b23-84ab-d8ac298e1cd5
|
---|
Language: | Slovenian |
---|
Work type: | Diploma project paper |
---|
Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis |
---|
Organization: | EPF - Faculty of Business and Economics
|
---|
Abstract: | Podjetniki iskoriščajo prednosti družbenih omrežij pri trženju in poslovanju s tesnim in donosnim odnosom z vrstniki, partnerji in strankami. Tako je nastal sodobni poklic vplivništvo oziroma influencerstvo, ki je za mnoge mlade zanimiva karierna izbira. Vplivneži so spletni blogerji, Instagramerji in YouTuberji, ki na množice vplivajo s svojim mišljenjem, početjem in dejanji, ki jih prikazujejo na družbenih omrežjih.
V diplomskem projektu smo opredelili pojme podjetništvo, podjetnik, njihove značilnosti in osebnostne lastnosti ter predstavili podjetništvo v Sloveniji. Predstavili smo najbolj priljubljena družbena omrežja, slovenske ter tuje digitalne podjetnike. V empiričnem delu diplomskega projekta smo se osredotočili na vplivneže v Sloveniji. Ugotavljali smo njihov namen uporabe družbenih omrežij, razloge za uresničenje poslovne ideje, osebnostne lastnosti, ključne dejavnike za uspeh, prednosti in slabosti podjetništva na družbenih omrežjih, ter ključna dejavnika, ki onemogočata uresičitev poslovne ideje. Rezultati kažejo, da podjetništvo na družbenih omrežjih najbolj zanima populacijo do 35 let, ki so digitalni podjetniki postali zaradi želje po neodvisnosti in samostojnosti na delovnem mestu. Digitalni podjetniki so inovativni in učinkoviti, kot ključni dejavnik za uspeh pa navajajo kreativnost ter interakcijo s sledilci. Zaključili smo, da je za razumevanje podjetnikov na družbenih omrežjih potrebno tej temi nameniti več pozornosti. |
---|
Keywords: | podjetništvo, podjetnik, digitalni podjetniki, vplivneži, družbena omrežja |
---|
Place of publishing: | Maribor |
---|
Publisher: | [B. Golob] |
---|
Year of publishing: | 2020 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-75237  |
---|
UDC: | 005.2 |
---|
COBISS.SI-ID: | 37325571  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:JX5SFLIM |
---|
Publication date in DKUM: | 13.11.2020 |
---|
Views: | 1698 |
---|
Downloads: | 136 |
---|
Metadata: |  |
---|
Categories: | EPF
|
---|
:
|
JERKOVIĆ GOLOB, Barbara, 2020, Podjetniki na družbenih omrežjih [online]. Bachelor’s thesis. Maribor : B. Golob. [Accessed 30 March 2025]. Retrieved from: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=eng&id=75237
Copy citation |
---|
| | | Average score: | (0 votes) |
---|
Your score: | Voting is allowed only for logged in users. |
---|
Share: |  |
---|
Hover the mouse pointer over a document title to show the abstract or click
on the title to get all document metadata. |