Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba uglašenih glasbenih cevi na glasbenih delavnicah za pete razrede
Avtorji:
ID
Goršič, Eva
(Avtor)
ID
Kovačič, Bojan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Gorsic_Eva_2019.pdf
(6,25 MB)
MD5: 85C5605E554A1F8463D271F09FF7150E
PID:
20.500.12556/dkum/b249c044-971c-4273-9803-9c2918d2f27b
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:
V magistrskem delu smo izvedli glasbene delavnice z uporabo uglašenih glasbenih cevi med petošolci. Želeli smo ugotoviti, ali je s pomočjo aplikacije lažje zaigrati kot z notnim zapisom, ali obstajajo razlike pri igranju na glasbene cevi med petošolci, ki obiskujejo glasbeno šolo in tistimi, ki je ne. Raziskava je temeljila na neslučajnostnem vzorcu štirinajstih petošolcev, pri tem jih polovica obiskuje glasbeno šolo. Pripravili smo aplikacije, ki nadomeščajo notni zapis, sestavili kriterije za opazovanje učencev ter anketni vprašalnik. Izvedli smo tri glasbene delavnice po eno šolsko uro. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultate smo obdelali s pomočjo SPSS programa. Učenci, ki obiskujejo glasbeno šolo, so se na delavnicah odrezali nekoliko bolje. Ugotovili smo, da prihaja do razlik med petošolci, ki obiskujejo glasbeno šolo in tistimi, ki je ne, in sicer pri: najpogostejših napakah (H 1), ustrezni ritmični izvedbi (H 2), upoštevanju poudarkov (H 3), pri ustreznosti drže telesa (H 4), všečnosti aktivnosti na delavnicah (H 6), pri najpogostejših težavah po mnenju petošolcev (H 7), mnenju glede zahtevnosti igranja uglašenih glasbenih cevi po notnem zapisu ali aplikaciji (H 8) in pri mnenju o vključevanju delavnic z uglašenimi glasbenimi cevmi v redni pouk (H 9). Ovrgli smo hipotezo H 5, saj med učenci ni prihajalo do razlik pri ustrezni tehniki igranja. Ugotovili smo, da lahko z dobro predpripravo in nekaj vaje tudi učenci brez znanja iz glasbene šole uspešno izvajajo skladbice na uglašenih glasbenih ceveh. V praktičnem delu so pripravljeni natančni opisi poteka delavnic ter aplikacije, ki so uporabne v osnovni šoli.
Ključne besede:
variacije
,
glasbeni zapis
,
uglašene glasbene cevi
,
glasbene delavnice
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[E. Goršič]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-74433
UDK:
37.091.32:780.634(043.2)
COBISS.SI-ID:
24883208
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:ND8WSNQX
Datum objave v DKUM:
08.11.2019
Število ogledov:
1342
Število prenosov:
228
Metapodatki:
Področja:
PEF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GORŠIČ, Eva, 2019,
Uporaba uglašenih glasbenih cevi na glasbenih delavnicah za pete razrede
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : E. Goršič. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74433
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
International Transdisciplinary Symposium Airy Encounters
International Conference Antifascism in a Transnational and Comparative Perspective
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Proceedings of 2012 International Conference on Complex Systems (ICCS12)
Mednarodna konferenca Fluidna tehnika 2023
Mednarodna konferenca Fluidna tehnika 2021
14. mednarodna konferenca Logistika v kmetijstvu
15. mednarodna konferenca Logistika v kmetijstvu
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
27.08.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The Use of Boomwhackers in Music Workshops for the Fifth Grade
Opis:
This master thesis focuses on music workshops for the fifth grade which implement the use of boomwhackers. It explores whether playing aided by an application is easier than when following musical notation and whether there are differences in performance among fifth graders who attend music school and does who do not. The study is based on non-probability sampling of 14 fifth graders, half of which are music school students. Musical notation was replaced by applications, the criteria for observation of the students was proposed and a questionnaire was set up. Three music workshops with the duration of one school hour were carried out. The method of empirical pedagogical research used was of non-experimental descriptive and causal nature. The results were processed by the SPSS programme. Students who attend music school achieved better results in some respects. There are differences between fifth graders who attend music school and those who do not. The differences concern: most common mistakes (H1), the adequacy of the execution of rhytmic schemes (H 2), regard to accent (H 3), suitability of body position (H 4), level of enjoyment of the activities (H 6), most common problems according to fifth graders (H 7), their opinion on the difficulty of playing boomwhackers with the help of musical notation or applications (H 8) and their opinion of incorporating boomwhackers workshops into regular class schedule (H 9). Hypothesis H 5 was overthrown as there were no differences among students in relation to their playing technique. It was concluded that with good preparation and some practice, students who do not attend music school were able to successfully perform compositions on boomwhackers. The practical part of the thesis brings detailed descriptions of the workshops and the applications that are useful in primary school.
Ključne besede:
variations
,
musical notation
,
boomwhackers
,
music workshops
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj