| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Uporaba uglašenih glasbenih cevi na glasbenih delavnicah za pete razrede
Avtorji:ID Goršič, Eva (Avtor)
ID Kovačič, Bojan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Gorsic_Eva_2019.pdf (6,25 MB)
MD5: 85C5605E554A1F8463D271F09FF7150E
PID: 20.500.12556/dkum/b249c044-971c-4273-9803-9c2918d2f27b
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:V magistrskem delu smo izvedli glasbene delavnice z uporabo uglašenih glasbenih cevi med petošolci. Želeli smo ugotoviti, ali je s pomočjo aplikacije lažje zaigrati kot z notnim zapisom, ali obstajajo razlike pri igranju na glasbene cevi med petošolci, ki obiskujejo glasbeno šolo in tistimi, ki je ne. Raziskava je temeljila na neslučajnostnem vzorcu štirinajstih petošolcev, pri tem jih polovica obiskuje glasbeno šolo. Pripravili smo aplikacije, ki nadomeščajo notni zapis, sestavili kriterije za opazovanje učencev ter anketni vprašalnik. Izvedli smo tri glasbene delavnice po eno šolsko uro. Uporabili smo deskriptivno in kavzalno neeksperimentalno metodo empiričnega pedagoškega raziskovanja. Rezultate smo obdelali s pomočjo SPSS programa. Učenci, ki obiskujejo glasbeno šolo, so se na delavnicah odrezali nekoliko bolje. Ugotovili smo, da prihaja do razlik med petošolci, ki obiskujejo glasbeno šolo in tistimi, ki je ne, in sicer pri: najpogostejših napakah (H 1), ustrezni ritmični izvedbi (H 2), upoštevanju poudarkov (H 3), pri ustreznosti drže telesa (H 4), všečnosti aktivnosti na delavnicah (H 6), pri najpogostejših težavah po mnenju petošolcev (H 7), mnenju glede zahtevnosti igranja uglašenih glasbenih cevi po notnem zapisu ali aplikaciji (H 8) in pri mnenju o vključevanju delavnic z uglašenimi glasbenimi cevmi v redni pouk (H 9). Ovrgli smo hipotezo H 5, saj med učenci ni prihajalo do razlik pri ustrezni tehniki igranja. Ugotovili smo, da lahko z dobro predpripravo in nekaj vaje tudi učenci brez znanja iz glasbene šole uspešno izvajajo skladbice na uglašenih glasbenih ceveh. V praktičnem delu so pripravljeni natančni opisi poteka delavnic ter aplikacije, ki so uporabne v osnovni šoli.
Ključne besede:variacije, glasbeni zapis, uglašene glasbene cevi, glasbene delavnice
Kraj izida:Maribor
Založnik:[E. Goršič]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-74433 Novo okno
UDK:37.091.32:780.634(043.2)
COBISS.SI-ID:24883208 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ND8WSNQX
Datum objave v DKUM:08.11.2019
Število ogledov:1342
Število prenosov:228
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
GORŠIČ, Eva, 2019, Uporaba uglašenih glasbenih cevi na glasbenih delavnicah za pete razrede [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : E. Goršič. [Dostopano 17 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=74433
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:27.08.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Use of Boomwhackers in Music Workshops for the Fifth Grade
Opis:This master thesis focuses on music workshops for the fifth grade which implement the use of boomwhackers. It explores whether playing aided by an application is easier than when following musical notation and whether there are differences in performance among fifth graders who attend music school and does who do not. The study is based on non-probability sampling of 14 fifth graders, half of which are music school students. Musical notation was replaced by applications, the criteria for observation of the students was proposed and a questionnaire was set up. Three music workshops with the duration of one school hour were carried out. The method of empirical pedagogical research used was of non-experimental descriptive and causal nature. The results were processed by the SPSS programme. Students who attend music school achieved better results in some respects. There are differences between fifth graders who attend music school and those who do not. The differences concern: most common mistakes (H1), the adequacy of the execution of rhytmic schemes (H 2), regard to accent (H 3), suitability of body position (H 4), level of enjoyment of the activities (H 6), most common problems according to fifth graders (H 7), their opinion on the difficulty of playing boomwhackers with the help of musical notation or applications (H 8) and their opinion of incorporating boomwhackers workshops into regular class schedule (H 9). Hypothesis H 5 was overthrown as there were no differences among students in relation to their playing technique. It was concluded that with good preparation and some practice, students who do not attend music school were able to successfully perform compositions on boomwhackers. The practical part of the thesis brings detailed descriptions of the workshops and the applications that are useful in primary school.
Ključne besede:variations, musical notation, boomwhackers, music workshops


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici