Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
Avtorji:
ID
Gangl, Sara
(Avtor)
ID
Korez Vide, Romana
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Gangl_Sara_2019.pdf
(735,39 KB)
MD5: 9F8E4A08FB517267A8DDB6678FE5B374
PID:
20.500.12556/dkum/77506233-c7cd-4d85-a752-d15ddac37bbe
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Opis:
Naraščajoča popularnost družbenih omrežij in s tem pojav spletnih vplivnežev sta popolnoma spremenila način kako potrošniki odkrivajo, doživljajo in kupujejo izdelke ter storitve. Ne želijo več agresivnih in vsiljivih oglasov, temveč si želijo slišati kakšno izkušnjo imajo z izdelkom ali storitvijo običajni ljudje. Ravno zato se po nasvete danes vse pogosteje obrnejo na spletne vplivneže, ki so zaradi svoje strasti do nekega področja pričeli snemati videe, fotografije in pisati prispevke ter te deliti na družbenih omrežjih. Tako so si čez čas vzpostavili bazo ljudi, ki jim sledi in zaradi svoje pristnosti, domačnosti ter kredibilnosti zaupa. Posledično so tudi podjetja prepoznala pomen in vpliv teh oseb ter začela z njimi sodelovati. Diplomski projekt obravnava trenutno zelo aktualen trend na področju marketinga, vplivnostni marketing oz. oglaševanje s pomočjo spletnih vplivnežev. Posluževanje vplivnostnega marketinga smo analizirali skozi pregled digitalnih vsebin šestih podjetij iz treh panog. S tem namenom smo v teoretičnem delu najprej opredelili pojem in nato v empiričnem delu prek analize profilov izbranih podjetij na družbenih omrežjih Instagram in Facebook analizirali uporabo vplivnostnega marketinga v praksi ter s pomočjo vprašalnika pridobili mnenja slovenskih podjetij o vplivnostnem marketingu na družbenih omrežjih ter njegovi uporabi.
Ključne besede:
trženjsko komuniciranje
,
digitalni marketing
,
vplivnostni marketing
,
družbena omrežja
,
spletni vplivnež
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[S. Gangl]
Leto izida:
2019
PID:
20.500.12556/DKUM-73906
UDK:
339.138
COBISS.SI-ID:
13477404
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:KMOOCYHF
Datum objave v DKUM:
05.12.2019
Število ogledov:
2484
Število prenosov:
634
Metapodatki:
Področja:
EPF
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
GANGL, Sara, 2019,
Vplivnostni marketing kot strategija mednarodnega trženjskega komuniciranja
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : S. Gangl. [Dostopano 18 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73906
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
29.06.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Influencer marketing as a strategy of international marketing communication
Opis:
The growing popularity of social media and the phenomenon of online influencers have completely changed the way consumers discover, experience and buy products and services. They do not want aggressive and intrusive advertisements anymore, but rather wish to hear about personal experience that ordinary people have regarding a product or service. Consequently, consumers nowadays often seek advice from online influencers – people, who are passionate about certain activities, and have therefore begun making videos, posting photos and writing blog posts on social media. This enabled them to establish a network of followers, who trust the influencers because of their authenticity, familiarity, and credibility. The effect of influencer marketing thus reached the companies, who recognized the importance and influence of such marketing strategies and consequently started working with the influencers. This Bachelor thesis project concerns itself with a currently very mainstream trend of marketing, the so-called influencer marketing or advertising with the help of online influencers. The thesis analyses the use of influencer marketing with the help of digital content of six companies from three different industries. The theoretical part therefore includes a definition of concepts used in the thesis, whereas the empirical part deals with the analysis of Instagram and Facebook profiles of the chosen companies, which allowed us to further analyse the practical use of influencer marketing. We also conducted a questionnaire survey in order to obtain the opinions of Slovenian companies.
Ključne besede:
marketing communication
,
digital marketing
,
influencer marketing
,
social media
,
online influencer
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj