Naslov: | Interesne dejavnosti kot dejavnik organizacije prostega časa pri učencih osnovne šole |
---|
Avtorji: | ID Mlinar, Valerija (Avtor) ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju...  |
Datoteke: | MAG_Mlinar_Valerija_2019.pdf (1013,87 KB) MD5: D5091965EA11BBECC83BA6EC03F3E9EC PID: 20.500.12556/dkum/6f798605-ca7a-4d3a-a3bf-b9cdcb5b84a0
|
---|
Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Vrsta gradiva: | Magistrsko delo/naloga |
---|
Tipologija: | 2.09 - Magistrsko delo |
---|
Organizacija: | PEF - Pedagoška fakulteta
|
---|
Opis: | Vsak posameznik drugače doživlja prosti čas. Strokovnjaki različno opredeljujejo prosti čas, pri čemer je večini opredelitev skupno, da posameznik lahko prosto izbira, kaj bo delal v prostem času, prisotna je torej svobodna izbira. Na preživljanje časa pa vpliva več dejavnikov: sposobnosti, interesi, ekonomske razmere, prostor, naprave in sredstva, ki so na voljo, družina, šola in lokalna skupnost.
V teoretičnem delu smo opredelili prosti čas, izpostavili njegov pomen in dejavnike, opisali vrste in načela prostega časa. Predstavili smo tudi razvojno-psihološki vidik strukturiranja prostega časa in navedli razlike med dejavnostmi in aktivnostmi. Povzeli smo različne raziskave, ki so bile izvedene na tem področju.
V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika poiskali odgovore na vprašanja, ali se učenci ukvrajajo z ineteresnimi dejavnostmi in katere so te dejavnosti, ali imajo učenci, ki se ukvarjajo z interesnimi dejavnostmi, boljši učni uspeh, predvsem pa, če ukvarjanje z interesnimi dejavnostmi vpliva na organizacijo prostega časa učencev. Večina učencev se ukvarja z interesnimi dejavnostmi. Največ učencev se ukvarja s športnimi dejavnostmi, najmanj pa z družboslovnimi interesnimi dejavnostmi. Učenci, ki se ukvarjajo z interesnimi dejavnostmi, imajo pri vseh treh glavnih predmetih višjo povprečno oceno kot učenci, ki nimajo interesnih dejavnosti. Bolj organizirani so učenci, ki se ukvarjajo z vsaj eno interesno dejavnostjo, preostale dejavnosti pa si razporedijo enakomerno. |
---|
Ključne besede: | prosti čas, dejavnosti, aktivnosti |
---|
Kraj izida: | Maribor |
---|
Založnik: | [V. Mlinar] |
---|
Leto izida: | 2019 |
---|
PID: | 20.500.12556/DKUM-73290  |
---|
UDK: | 159.923:379.8(043.2) |
---|
COBISS.SI-ID: | 24519176  |
---|
NUK URN: | URN:SI:UM:DK:EAVZS4Q9 |
---|
Datum objave v DKUM: | 15.05.2019 |
---|
Število ogledov: | 1712 |
---|
Število prenosov: | 246 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
Področja: | PEF
|
---|
:
|
MLINAR, Valerija, 2019, Interesne dejavnosti kot dejavnik organizacije prostega časa pri učencih osnovne šole [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Mlinar. [Dostopano 16 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73290
Kopiraj citat |
---|
| | | Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
Objavi na: |  |
---|
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše
podrobnosti ali sproži prenos. |