| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Interesne dejavnosti kot dejavnik organizacije prostega časa pri učencih osnovne šole
Avtorji:ID Mlinar, Valerija (Avtor)
ID Košir, Katja (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Mlinar_Valerija_2019.pdf (1013,87 KB)
MD5: D5091965EA11BBECC83BA6EC03F3E9EC
PID: 20.500.12556/dkum/6f798605-ca7a-4d3a-a3bf-b9cdcb5b84a0
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Vsak posameznik drugače doživlja prosti čas. Strokovnjaki različno opredeljujejo prosti čas, pri čemer je večini opredelitev skupno, da posameznik lahko prosto izbira, kaj bo delal v prostem času, prisotna je torej svobodna izbira. Na preživljanje časa pa vpliva več dejavnikov: sposobnosti, interesi, ekonomske razmere, prostor, naprave in sredstva, ki so na voljo, družina, šola in lokalna skupnost. V teoretičnem delu smo opredelili prosti čas, izpostavili njegov pomen in dejavnike, opisali vrste in načela prostega časa. Predstavili smo tudi razvojno-psihološki vidik strukturiranja prostega časa in navedli razlike med dejavnostmi in aktivnostmi. Povzeli smo različne raziskave, ki so bile izvedene na tem področju. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika poiskali odgovore na vprašanja, ali se učenci ukvrajajo z ineteresnimi dejavnostmi in katere so te dejavnosti, ali imajo učenci, ki se ukvarjajo z interesnimi dejavnostmi, boljši učni uspeh, predvsem pa, če ukvarjanje z interesnimi dejavnostmi vpliva na organizacijo prostega časa učencev. Večina učencev se ukvarja z interesnimi dejavnostmi. Največ učencev se ukvarja s športnimi dejavnostmi, najmanj pa z družboslovnimi interesnimi dejavnostmi. Učenci, ki se ukvarjajo z interesnimi dejavnostmi, imajo pri vseh treh glavnih predmetih višjo povprečno oceno kot učenci, ki nimajo interesnih dejavnosti. Bolj organizirani so učenci, ki se ukvarjajo z vsaj eno interesno dejavnostjo, preostale dejavnosti pa si razporedijo enakomerno.
Ključne besede:prosti čas, dejavnosti, aktivnosti
Kraj izida:Maribor
Založnik:[V. Mlinar]
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/DKUM-73290 Novo okno
UDK:159.923:379.8(043.2)
COBISS.SI-ID:24519176 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:EAVZS4Q9
Datum objave v DKUM:15.05.2019
Število ogledov:1712
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
MLINAR, Valerija, 2019, Interesne dejavnosti kot dejavnik organizacije prostega časa pri učencih osnovne šole [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : V. Mlinar. [Dostopano 15 marec 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=73290
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.03.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Extra-Curricular activities as a factor in leisure time organisation of primary school students
Opis:Every individual is experiencing leisure time differently. Experts have different definitions of leisure time. It is common to most definitions that an individual can freely choose what to do in his free time. There are several factors that influence how an individual will spend his free time: abilities, interests, economic conditions, space, family, school and local community. In theoretical part we presented the definition of free time, highlited its significance and factors, and described the types and principles of free time. We also presented the developmental-psychological aspect of structuring free time. We have described the results of some of already conducted research and included opinions of various authors. In the empirical part of master thesis we used questionnaire to get the answers to questions about whether students engage in extracurricular activities, in which they engage and if students that engage in extracurricullar activities have better academic achievement, and above all, if engaging in extracurricular activities affects organization od students free time. We have found that the majority of students engage in sports activities and the least students in activities in social science. Students engaged in interest-based activities have a higher average grade and better learning achievement in all three main subjects, than students who do not engage in interest-based activities. Students who engage in at least one extracurricular activities are more organized.
Ključne besede:free time, activities


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici