| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Vpliv načrtovanja gibalnih /športnih dejavnosti v vrtcu na motorične sposobnosti otrok
Avtorji:ID Trčko, Doroteja (Avtor)
ID Muhič, Miran (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf VS_Trcko_Doroteja_2018.pdf (1,05 MB)
MD5: 63AFCF930B2F27EC314F7AB7F5077128
PID: 20.500.12556/dkum/115ee0c4-db22-4ccd-a648-9c9c023c47da
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Opis:Namen diplomskega dela je ugotoviti načrt in izvedbo gibalno/športne dejavnosti ter ugotoviti vpliv in stanje motoričnih sposobnosti otrok. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema gibanje otrok v predšolskem obdobju, gibalni razvoj in vpliv na otroka ter načrtovanje in izvajanje gibalno/športnih dejavnosti, zaključi se z dosedanjimi raziskavami in ugotovitvami, ki se navezujejo na to diplomsko nalogo. V empiričnem delu diplomskega dela smo uporabili kavzalno-neeksperimentalno metodo. V vzorec smo vključili 42 otrok, starih 4‒6 let, ter vzgojiteljice vrtca Najdihojca Hajdina in vrtca Otona Župančiča ‒ Kebelj, Slovenska Bistrica. Pri analizi podatkov smo uporabili deskriptivno in bivariatno analizo (analiza variance). Otroke smo testirali s pomočjo 17 motoričnih testov. Ugotovili smo, da je poleg pogostosti načrtovanja pomemben čas trajanja izvedbe gibalno-športnih dejavnosti. Ugotovili smo tudi, da imajo boljši motorični status otroci, ki imajo dalj časa načrtovane gibalno-športne dejavnosti.
Ključne besede:motorična sposobnost, gibalni razvoj, gibalno/športne dejavnosti, otroci v predšolski dobi, vrtec.
Kraj izida:Maribor
Založnik:[D. Trčko]
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72492 Novo okno
UDK:796.012-053.4(043.2)
COBISS.SI-ID:24185608 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YAGC77VQ
Datum objave v DKUM:29.11.2018
Število ogledov:2383
Število prenosov:248
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:PEF
:
TRČKO, Doroteja, 2018, Vpliv načrtovanja gibalnih /športnih dejavnosti v vrtcu na motorične sposobnosti otrok [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : D. Trčko. [Dostopano 25 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72492
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:28.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of planning physical/sport activity in kindergarten on children's motor abilities
Opis:The purpose of this bachelor’s thesis is to develop an exercise programme and determine its effect as well as establish the status and the level of children’s motor skills. The thesis consists of a theoretical and empirical part. The theoretical part deals with the movement patterns of preschool age children, motor development, and the planning and execution of physical activities as well as their impact. In the last part of the bachelor’s work, various studies and findings are presented, which pertain to our research topic and work. In the empirical part of the thesis, we used a non-experimental causal study approach. The study sample included 42 children aged between 4 and 6 years, as well as preschool teachers from two preschool institutions, namely Vrtec Najdihojca Hajdina and Vrtec Otona Župančiča (Kebelj division) in Slovenska Bistrica. In order to process the data, we used a descriptive and bivariate analysis (variance analysis). The children were tested with the help of 17 motor ability tests. We noted that the duration of physical activities is of similar importance as the frequency. We also found that children, who follow a long-term organized exercise programme, have improved motor skills in comparison to their peers.
Ključne besede:motor skills, motor development, physical activities, preschool children, preschool.


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici