| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Priložnosti uporabe družbenih omrežij v odnosih z javnostmi javnih podjetij
Avtorji:ID Šinko, Ivan (Avtor)
ID Družovec, Marjan (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Sinko_Ivan_2018.pdf (1,72 MB)
MD5: 86C75F486C503CDE0B4AEE87BAEBB377
PID: 20.500.12556/dkum/c76ca569-5804-4547-adcc-f6d631a13df8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Današnji čas zaznamujeta hitri razvoj tehnologije in digitalnih medijev. Ker primanjkuje raziskav o njihovem vplivu na odnose z javnostmi javnih podjetij in smernic za učinkovito uporabo družbenih omrežjih za odnose z javnostmi v javnih podjetjih, so predmet raziskovanja možnosti in priložnosti, kako lahko javna podjetja s pomočjo novih digitalnih medijev, še posebno družbenih omrežij, učinkoviteje komunicirajo s svojimi zainteresiranimi javnostmi in bolje izpolnjujejo svoje javne funkcije. Magistrska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem delu magistrske naloge so opisani teoretično-komunikacijski vidiki družbenih omrežij in vloga ter pomen odnosov z javnostmi v javnih podjetjih s teoretičnega vidika. V empiričnem delu naloge pa smo raziskovali uporabo družbenih omrežij pri odnosih z javnostmi v javnih podjetjih v Sloveniji in na Hrvaškem. Določeni so izzivi, s katerimi se pri uporabi družbenih omrežij soočajo službe za odnose z javnostmi v obravnavanih javnih podjetjih. Na koncu so podani rezultati raziskovanja in smernice za učinkovito uporabo družbenih omrežij za odnose z javnostmi v javnih podjetjih v Sloveniji in na Hrvaškem.
Ključne besede:družbena omrežja, odnosi z javnostmi, javna podjetja
Kraj izida:[Maribor
Založnik:I. Šinko
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-72222 Novo okno
UDK:659.4:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:21884950 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:SU5IZCB6
Datum objave v DKUM:24.10.2018
Število ogledov:1812
Število prenosov:188
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
ŠINKO, Ivan, 2018, Priložnosti uporabe družbenih omrežij v odnosih z javnostmi javnih podjetij [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Šinko. [Dostopano 24 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72222
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:15.09.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Possibilities of using social networks in public relations at public companies
Opis:Now is the time of rapid development in technology and digital media. Since the lack of research into their impact on public relations and proper guidelines how to use social media for public relations, public companies are exploring the possibilities and opportunities for the effective use of public media, especially social networks and how to communicate more effectively with their own public and better fulfil their public functions. The dissertation is divided into two parts: theoretical and practical. The first part of the dissertation describes the theoretical and communicative aspects of social networking; the role and importance of public relations from a theoretic point of view. The practical part of the research investigates how public companies in Slovenia and Croatia are using social networks. Challenges have been identified by using social networks for public relations services in public companies. Finally, the results of the research and guidelines for the effective use of public relations networks in public companies in Slovenia and Croatia are given.
Ključne besede:social networks, public relations, public companices


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici