Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Priložnosti uporabe družbenih omrežij v odnosih z javnostmi javnih podjetij
Avtorji:
ID
Šinko, Ivan
(Avtor)
ID
Družovec, Marjan
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
MAG_Sinko_Ivan_2018.pdf
(1,72 MB)
MD5: 86C75F486C503CDE0B4AEE87BAEBB377
PID:
20.500.12556/dkum/c76ca569-5804-4547-adcc-f6d631a13df8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Današnji čas zaznamujeta hitri razvoj tehnologije in digitalnih medijev. Ker primanjkuje raziskav o njihovem vplivu na odnose z javnostmi javnih podjetij in smernic za učinkovito uporabo družbenih omrežjih za odnose z javnostmi v javnih podjetjih, so predmet raziskovanja možnosti in priložnosti, kako lahko javna podjetja s pomočjo novih digitalnih medijev, še posebno družbenih omrežij, učinkoviteje komunicirajo s svojimi zainteresiranimi javnostmi in bolje izpolnjujejo svoje javne funkcije. Magistrska naloga je razdeljena na teoretični in empirični del. V prvem delu magistrske naloge so opisani teoretično-komunikacijski vidiki družbenih omrežij in vloga ter pomen odnosov z javnostmi v javnih podjetjih s teoretičnega vidika. V empiričnem delu naloge pa smo raziskovali uporabo družbenih omrežij pri odnosih z javnostmi v javnih podjetjih v Sloveniji in na Hrvaškem. Določeni so izzivi, s katerimi se pri uporabi družbenih omrežij soočajo službe za odnose z javnostmi v obravnavanih javnih podjetjih. Na koncu so podani rezultati raziskovanja in smernice za učinkovito uporabo družbenih omrežij za odnose z javnostmi v javnih podjetjih v Sloveniji in na Hrvaškem.
Ključne besede:
družbena omrežja
,
odnosi z javnostmi
,
javna podjetja
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
I. Šinko
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-72222
UDK:
659.4:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:
21884950
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:SU5IZCB6
Datum objave v DKUM:
24.10.2018
Število ogledov:
1812
Število prenosov:
188
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
ŠINKO, Ivan, 2018,
Priložnosti uporabe družbenih omrežij v odnosih z javnostmi javnih podjetij
[na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : I. Šinko. [Dostopano 24 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=72222
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Iščem podobna dela...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
15.09.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Possibilities of using social networks in public relations at public companies
Opis:
Now is the time of rapid development in technology and digital media. Since the lack of research into their impact on public relations and proper guidelines how to use social media for public relations, public companies are exploring the possibilities and opportunities for the effective use of public media, especially social networks and how to communicate more effectively with their own public and better fulfil their public functions. The dissertation is divided into two parts: theoretical and practical. The first part of the dissertation describes the theoretical and communicative aspects of social networking; the role and importance of public relations from a theoretic point of view. The practical part of the research investigates how public companies in Slovenia and Croatia are using social networks. Challenges have been identified by using social networks for public relations services in public companies. Finally, the results of the research and guidelines for the effective use of public relations networks in public companies in Slovenia and Croatia are given.
Ključne besede:
social networks
,
public relations
,
public companices
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj