Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Trženjski spleti mladinskih hotelov v Posavju
Avtorji:
ID
Kocjan, Patricija
(Avtor)
ID
Zupan Korže, Saša
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Kocjan_Patricija_2018.pdf
(1,22 MB)
MD5: 2FB7A8C6721704E814BA46C7F0532B63
PID:
20.500.12556/dkum/f99861ba-d247-4444-bc67-9ede9f1163e7
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Organizacija:
FT - Fakulteta za turizem
Opis:
Mladinski hotel je turistična nastanitev, ki zadnja leta ni namenjena le mladim turistom, temveč tudi ostalim segmentom gostov različnih starosti. Da bi dosegli uspešno poslovanje turistične nastanitve, moramo dobro poznati njihovo trženje. Na ta način pripomoremo k dobičkonosnosti njenega poslovanja kot ekonomske enote, zadovoljimo gostove potrebe ter razvijamo umetnost prodajanja storitev. Trženjski splet je skupek trženjskih instrumentov, ki se uporabljajo v namen doseganja trženjskih ciljev. V empiričnem delu ugotavljamo elemente trženjskih spletov mladinskih hotelov v Posavju ter raziskujemo razlike in podobnosti med njimi. Ugotavljamo, kako trženjski spleti vplivajo na ocene mladinskih hotelov na rezervacijskem portalu Booking.com. Rezultati raziskave kažejo, da so razlike ter hkrati pomanjkljivosti najbolj vidne pri promociji ter distribucijskih kanalih in da se razlike odražajo na ocenah na rezervacijskem portalu. V zaključku predstavimo predloge izboljšav.
Ključne besede:
mladinski hoteli
,
trženje
,
trženjski spleti
,
Posavje
Kraj izida:
Brežice
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-71827
UDK:
659.1:338.488.2:640.418(497.4Posavje)(043.2)
COBISS.SI-ID:
2048271187
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:GIC2QA2F
Datum objave v DKUM:
25.10.2018
Število ogledov:
1105
Število prenosov:
217
Metapodatki:
Področja:
Ostalo
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOCJAN, Patricija, 2018,
Trženjski spleti mladinskih hotelov v Posavju
[na spletu]. Diplomsko delo. Brežice. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71827
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Poraba električne energije kot odraz gospodarske rasti
Hranilniki energije kot črpalne elektrarne
Sigurna i pouzdana opskrba energijom za siguran i pouzdan zračni promet
Predlog za izboljšanje programa za napovedovanje odjema električne energije
Cene električne energije se znižujejo, dajatve povečujejo končno ceno električne energije
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Distribution network voltage control with battery storage systems
Prosti trg za električno energijo
Študija izvedljivosti soproizvodnje toplote in električne energije
Geokodiranje odjemalcev električne energije
Solving the problem of overloading the distribution network with battery storage
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
31.08.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Marketing mixes of youth hostels in Posavje region
Opis:
Youth hostel is a tourist accommodation not only for young tourits, but in the last years also for other guest segments of different ages. In order to achieve a successful business of a tourist accommodation, we need to know well the basics of marketing, which means profitable guests satisfaction and art of selling services. The marketing mix is a set of marketing tools that are used for the purpose of achieving marketing goals. In the empirical part, we identify the elements of the marketing mixes of youth hostels in Posavje region, and explore the differences and similarities between them. We are finding out how marketing mixes affect the ratings of youth hostels on Booking.com. We found out that the differences and at the same time the disadvantages are the most visible in the promotion and distribution channels. We made some suggestions for improvement and found out that the marketing mixes of youth hostels influence the ratings on Booking.com. In conclusion we present suggestions for improvements.
Ključne besede:
youth hostels
,
marketing
,
marketing mixes
,
Posavje region
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj