Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Uporaba asertivne komunikacije za reševanje konfliktov v zdravstveni negi
Avtorji:
ID
Pišotek, Jasmina
(Avtor)
ID
Čuček Trifkovič, Klavdija
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
VS_Pisotek_Jasmina_2018.pdf
(1,24 MB)
MD5: BE11A58126CCBEB8421A4E40947C0F94
PID:
20.500.12556/dkum/0f043094-9aa6-4c8b-b732-9e51f0e8c6c6
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
Opis:
Izhodišča, namen: Asertivna komunikacija oz. asertivnost je ena najpomembnejših veščin medicinskih sester na delovnem mestu, še posebej za zmanjševanje vsakodnevnih napetosti, reševanje konfliktov, gradnjo učinkovitih odnosov med timi zdravstvene nege in zagotavljanje kakovostne zdravstvene nege. Namen diplomskega dela je bil predstaviti asertivno komunikacijo, opisati njen pomen v zdravstveni negi in ugotoviti uporabo le te za reševanje konfliktov v zdravstveni negi. Raziskovalne metode: Uporabili smo deskriptivno in kvantitativno metodo raziskovanja. Rezultate smo pridobili s pomočjo ankete oz. strukturiranega vprašalnika. Vključili smo 50 naključno izbranih diplomiranih medicinskih sester/zdravstvenikov ali tehnikov zdravstvene nege, zaposlenih na kirurškem področju ter v domu za ostarele. Rezultate smo računalniško obdelali in jih grafično prikazali s pomočjo programov Excel 2013, Microsoft office word 2013 ter IBM SPSS Statistics 22. Rezultati: Vrnjenih smo dobili vseh 50 anketnih vprašalnikov, od tega je bilo 46 (92%) anketirancev ženskega spola in 4 (8%) moškega. Ugotovili smo, da je večina, 31 (62%), anketirancev preobremenjenih, vendar se jih kljub temu kar 41 (82%) vede asertivno. Ugotovili smo tudi, da se asertivnost glede na področje dela ne razlikuje. Diskusija in zaključek: Ugotovili smo, da zdravstveni delavci asertivnost relativno dobro poznajo in jo v veliki meri tudi uporabljajo. Menimo, da bi z rednim izvajanjem treningov asertivnosti v kliničnem okolju lahko dosegali še višjo kakovost zdravstvene nege, manj konfliktov, posledično tudi boljše medosebne odnose ter višjo stopnjo zadovoljstva pri delu zaposlenih v zdravstveni negi. To bi prav tako občutili tudi pacienti.
Ključne besede:
asertivnost
,
komunikacija
,
komunikacijske tehnike
,
nesporazumi v zdravstvu
,
medicinske sestre
,
zmanjšanje stresa na delovnem mestu
,
medosebni odnos.
Kraj izida:
Maribor
Založnik:
[J. Pišotek]
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-71823
UDK:
316.77:616-083(043.2)
COBISS.SI-ID:
2438564
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:QEOVSYSA
Datum objave v DKUM:
05.10.2018
Število ogledov:
2427
Število prenosov:
688
Metapodatki:
Področja:
FZV
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PIŠOTEK, Jasmina, 2018,
Uporaba asertivne komunikacije za reševanje konfliktov v zdravstveni negi
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : J. Pišotek. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71823
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
JPEG standard for lossy compression of raster pictures
Progressive image compression
RASTER CURVE COMPRESSION WITH EXON CHAINING ALGORITHM
Lossless compression of raster images with prediction from lossily compressed images
WebP format
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
Image compression
Image Compression Using Convolutional Neural Networks
Image compression with linear regression and image segmentation to flat sectors
Zbirka rešenih vaj pri predmetu Obdelava signalov
Kompresija hrbtenjače
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
31.08.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Use of assertive communication to solve conflicts in nursing
Opis:
Starting points, purpose: Assertive communication or assertiveness is one of the most important skills that nurses have at their workplace, because it reduces everyday tension, resolves conflicts, builds effective relations among health care teams and ensures quality health care. The aim of the degree paper is to present assertive communication, describe its purpose in health care and to find out its usage in solving conflicts in health care. Research methods: Descriptive and quantitative research methods have been used in our research for this degree paper. The results were acquired with a structured questionnaire. The survey consisted of 50 randomly chosen qualified nurses or health care technicians who work in surgery or in nursing homes. The results were processed and graphically presented with programs such as Excel 2013, Microsoft Office Word 2013 and IBM SPSS Statistics 22. Results: From 50 interviewees, 46 (92%) were females and 4 (8%) were males. We have found out that the majority of interviewees, which is 31 (62%), are overloaded. Despite the overload, 41 (82%) of them are assertive. We have also found out that assertiveness does not change from one field of work to the other. Discussion and conclusion: We can establish the fact that health care workers are very well familiar with assertiveness and that they also quite often use it. We believe that regular assertiveness courses in the clinical environment could help elevate health care standards, resolve conflicts, improve interpersonal relations and achieve a higher level of satisfaction among workers in health care. Patients would also gladly appreciate all mentioned.
Ključne besede:
assertiveness
,
communication
,
communication techniques
,
misunderstandings in health care
,
nurses
,
reduction of stress at the workplace
,
interpersonal relationship.
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj