| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oblikovanje embalaže živilskega izdelka "čokoladne praline"
Avtorji:ID Radi, Nina (Avtor)
ID Skrbinek, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf MAG_Radi_Nina_2018.pdf (3,22 MB)
MD5: 101E8A5E2305DD20C4BB678661FB1327
PID: 20.500.12556/dkum/2432f3c6-b760-4990-9505-ce8b8e24aeff
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:V tej magistrski nalogi bom predstavila tematiko, katera me »obremenjuje« že celotno moje življenje. Namreč, že od otroštva naprej se borim z močno alergijo na mleko in mlečne izdelke, zato sem prikrajšana do uživanja veliko vrst hrane in predvsem priboljškov, ki so navadno izdelani iz mleka in mlečnih sestavin. Nekatere raziskave, ki jih bom tudi predstavila v tej nalogi namreč predvidevajo, da bo v prihodnje meni podobnih ljudi čedalje več, ponudba alternativnih izdelkov pa je na tržišču trenutno slaba, oziroma so sami izdelki neprivlačni in manj mikavni, kot izdelki za uporabnike, ki tovrstnih zdravstvenih težav nimajo. Celotno zgodbo bom predstavila na način, kot da bi jaz ustanavljala podjetje, ki bi na tržišču predstavila tak izdelek, ki bi bil primeren takim »ekstremnim« uporabnikom in kaj dejansko bi pri tem bilo pomembno upoštevati. Predstavila bom pomembnost embalaže izdelka za samo prodajo le-tega in tudi opravila pogovorne intervjuje z uporabniki, ki imajo zaradi svojega prehranjevalnega stila, težave pri nakupovanju, predvsem čokoladam, alternativnih izdelkov.
Ključne besede:Embalaža, ekstremni uporabnik, čokolada
Kraj izida:[Maribor
Založnik:N. Radi
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71813 Novo okno
UDK:366.48:663.915.3(043.2)
COBISS.SI-ID:21874966 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:ZX2LEE2B
Datum objave v DKUM:08.11.2018
Število ogledov:1766
Število prenosov:457
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
RADI, Nina, 2018, Oblikovanje embalaže živilskega izdelka „čokoladne praline“ [na spletu]. Magistrsko delo. Maribor : N. Radi. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71813
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:30.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The design of packaging for food product "chocolate pralines"
Opis:In this master's thesis, I will present a topic that is "burdening" me all my life. Namely, since childhood, I have been fighting with a strong allergy to milk and milk products, so I'm deprived of the use of many types of foods and, in particular, treats / sweets that are usually made from milk and milk ingredients. In this thesis I will also present some of the research, which is foreseeing that in the future, there will be even more people with problems like I’m having, but on the other hand, there is currently poor offer of this kind of alternative products, or the products themselves are unattractive or less attractive than products for users who don’t have any health problems. I will present the whole story in the way, as if I were setting up a company that would present such a product to the market, that would be suitable for such "extreme" users and what would actually be important to take into consideration regarding that. I will present the importance of the product packaging for the sale of this product, as well as make conversations in the way of conversation with users who have problems with shopping, especially chocolates and alternative products due to their eating and life style.
Ključne besede:Packaging, extreme user, chocolate


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici