| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Celostna grafična podoba in idejna zasnova vizualne podobe muzejske postavitve na primeru muzeja na Rogli
Avtorji:ID Krapše, Andreja (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
ID Udir Mišič, Katja (Komentor)
Datoteke:.pdf UN_Krapse_Andreja_2018.pdf (4,35 MB)
MD5: 89DB95395F9EA53FBE70DB1CC5473EA1
PID: 20.500.12556/dkum/71e78203-cd04-460a-a945-d5cfc11e4c60
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Dandanes smo večino časa obkroženi z mnogimi vizualnimi podobami, kar omogoča številne načine komuniciranja. Z razvojem vizualnih komunikacij so se spreminjale tudi ene izmed tradicionalnih in zgodovinsko usmerjenih ustanov – muzeji – in njihove postavitve. Zaradi uporabe vizualnega znotraj muzejskih institucij, smo v okviru diplomske naloge najprej raziskali teorijo muzejskih postavitev. Zatem smo se lotili človeških dejavnikov, na katere vplivajo različni (grafično)-oblikovalski elementi, saj je od tega odvisen pristop v oblikovanju. V drugi polovici teoretičnega dela smo obrazložili pomen celostne grafične podobe in njenih komponent; načina, kako javnosti predstavlja bistvo zastopane organizacije; ter njenega vpliva. V praktičnem delu smo preučeno teorijo uporabili tekom projektnega dela z negospodarskim in neprofitnim sektorjem ŠIPK 2016–2018 (naslovljeno Krepitev identitete Pohorcev), kjer smo izdelali lastno idejno zasnovo muzejske postavitve muzeja na Rogli in podpirajočo celostno grafično podobo.
Ključne besede:zasnova muzeja, vizualne komunikacije, psihološki vpliv, celostna grafična podoba
Kraj izida:[Maribor
Založnik:A. Krapše
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71622 Novo okno
UDK:[338.483.12:069]:316.776(043.2)
COBISS.SI-ID:21770006 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:HR3ZRMCS
Datum objave v DKUM:06.09.2018
Število ogledov:2002
Število prenosov:169
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
KRAPŠE, Andreja, 2018, Celostna grafična podoba in idejna zasnova vizualne podobe muzejske postavitve na primeru muzeja na Rogli [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : A. Krapše. [Dostopano 28 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71622
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Iščem podobna dela...Prosim, počakajte...
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:23.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporal identity and design project for a museum set-up on the case of the museum Rogla
Opis:Most of the time nowadays we are surrounded by many visual images, which allow numerous ways of communication. With the evolvement of visual communications, one of the traditional and historcally oriented institutions – museums – and their exhibition placements, have also been changing. Because of the usage of visual inside of museum institutions, in the first part of this degree paper we researched the theory of museum exhibitions. Then we moved on to researching human factors that are influenced by different graphic design elements, because the approach to design is based on them. In the second half of theoretical part we explained the meaning of corporal identity and its components; the way how it publically represents the essence of the represented organization; and its influence. In the practical part we then used the gathered information for working on a project with non-commercial and non-profit sector ŠIPK 2016–2018 (named Krepitev identitete Pohorcev), during which we created the design of a museum set-up for the museum Rogla and its own corporal identity.
Ključne besede:museum set-up, visual communications, psychological influence, corporal identity


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici