Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali uporabite sodobnejši brskalnik.
|
|
SLO
|
ENG
|
Piškotki in zasebnost
DKUM
EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
FE - Fakulteta za energetiko
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
FF - Filozofska fakulteta
FGPA - Fakulteta za gradbeništvo, prometno inženirstvo in arhitekturo
FKBV - Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
FKKT - Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo
FL - Fakulteta za logistiko
FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
FOV - Fakulteta za organizacijske vede
FS - Fakulteta za strojništvo
FT - Fakulteta za turizem
FVV - Fakulteta za varnostne vede
FZV - Fakulteta za zdravstvene vede
MF - Medicinska fakulteta
PEF - Pedagoška fakulteta
PF - Pravna fakulteta
UKM - Univerzitetna knjižnica Maribor
UM - Univerza v Mariboru
UZUM - Univerzitetna založba Univerze v Mariboru
COBISS
Ekonomsko poslovna fakulteta
Fakulteta za kmetijstvo in biosistemske vede
Fakulteta za logistiko
Fakulteta za organizacijske vede
Fakulteta za varnostne vede
Fakulteta za zdravstvene vede
Knjižnica tehniških fakultet
Medicinska fakulteta
Miklošičeva knjižnica - FPNM
Pravna fakulteta
Univerzitetna knjižnica Maribor
Večja pisava
|
Manjša pisava
Uvodnik
Iskanje
Brskanje
Oddaja dela
Za študente
Za zaposlene
Statistika
Prijava
Prva stran
>
Izpis gradiva
Izpis gradiva
Naslov:
Oglaševanje in prikrito oglaševanje na družabnem omrežju instagram
Avtorji:
ID
Kos, Gabrijela
(Avtor)
ID
Tomažič, Tina
(Mentor)
Več o mentorju...
Datoteke:
UN_Kos_Gabrijela_2018.pdf
(4,12 MB)
MD5: 859C5D3E89156505FDE6EEEA3BF70B2A
PID:
20.500.12556/dkum/2c6e74e4-37f7-4bcf-8443-a247b543b8e8
Jezik:
Slovenski jezik
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:
Instagram je tretje največje družabno omrežje in postaja eden izmed pomembnejših kanalov, preko katerih podjetja oglašujejo svoje produkte ali storitve. V diplomskem delu smo raziskali razvoj oglaševanja skozi zgodovino, predstavili Instagram, oglaševanje na njem in izpostavili problem prikritega oglaševanja. Izvedli smo anketo Facebookovih uporabnikov in skušali ugotoviti, kako dobro prepoznavajo in se zavedajo oglasnih vsebin na omrežju. Analizirali smo profile slovenskih in ameriških uporabnikov ter primerjali količino prikritih oglasov. Ugotovili smo, da se spletna javnost dokaj dobro zaveda oglaševanja na Instagramu in da je v slovenskih profilih prisotno več prikritega oglaševanja kot v ameriških.
Ključne besede:
družabna omrežja
,
Instagram
,
oglaševanje
,
prikrito oglaševanje
Kraj izida:
[Maribor
Založnik:
G. Kos
Leto izida:
2018
PID:
20.500.12556/DKUM-71503
UDK:
659.11:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:
21764374
NUK URN:
URN:SI:UM:DK:YJTN5N9E
Datum objave v DKUM:
04.09.2018
Število ogledov:
1967
Število prenosov:
315
Metapodatki:
Področja:
KTFMB - FERI
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
KOS, Gabrijela, 2018,
Oglaševanje in prikrito oglaševanje na družabnem omrežju instagram
[na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : G. Kos. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71503
Kopiraj citat
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Objavi na:
Podobna dela iz repozitorija:
Nurse's role in enteral feeding in intensive care unit
Compliance of hand hygiene in an intensive care unit
Zanesljivost točkovnih sistemov za vrednotenje zahtevnosti zdravstvene nege v enoti intenzivne terapije
Obvladovanje stresa medicinskih sester v zdravstveni negi v enoti intenzivne terapije
ǂThe ǂrole of nursing in treatment of patients with psychiatric signs and symptoms in the intensive care unit
Podobna dela iz ostalih repozitorijev:
ǂThe ǂrole of the nurse in preventing malnutrition in the intensive care unit
Diffuse peritonitis after perforation of the appendix
Relationship between nurses and family members of critically ill patients at the intensive care unit
Creation of a simulation environment for the use of infusion pumps in the intensive care unit
Ethical dilemmas in providing health care to critically ill patients in intensive care units
Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:
20.08.2018
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Advertising and subliminal advertising on social media instagram
Opis:
Instagram is the third largest social media network and is gradually becoming one of the most important channels through which companies advertise their products or services. In this thesis, we researched the development of advertisement through history, presented Instagram and its advertisement; moreover, we emphasized the problem of covert advertising. We conducted a survey of Facebook users, in order to find out how well they recognize and are aware of advertising content on the network. Furthermore, we analyzed the profiles of Slovenian and American users and compared the amount of covert advertising. The results show that the online public is fairly well aware of advertising on Instagram and that covert advertisements are more frequent in Slovenian profiles than in American ones.
Ključne besede:
: social media
,
Instagram
,
advertising
,
covert advertising
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj