| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Izpis gradiva Pomoč

Naslov:Oglaševanje in prikrito oglaševanje na družabnem omrežju instagram
Avtorji:ID Kos, Gabrijela (Avtor)
ID Tomažič, Tina (Mentor) Več o mentorju... Novo okno
Datoteke:.pdf UN_Kos_Gabrijela_2018.pdf (4,12 MB)
MD5: 859C5D3E89156505FDE6EEEA3BF70B2A
PID: 20.500.12556/dkum/2c6e74e4-37f7-4bcf-8443-a247b543b8e8
 
Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Opis:Instagram je tretje največje družabno omrežje in postaja eden izmed pomembnejših kanalov, preko katerih podjetja oglašujejo svoje produkte ali storitve. V diplomskem delu smo raziskali razvoj oglaševanja skozi zgodovino, predstavili Instagram, oglaševanje na njem in izpostavili problem prikritega oglaševanja. Izvedli smo anketo Facebookovih uporabnikov in skušali ugotoviti, kako dobro prepoznavajo in se zavedajo oglasnih vsebin na omrežju. Analizirali smo profile slovenskih in ameriških uporabnikov ter primerjali količino prikritih oglasov. Ugotovili smo, da se spletna javnost dokaj dobro zaveda oglaševanja na Instagramu in da je v slovenskih profilih prisotno več prikritega oglaševanja kot v ameriških.
Ključne besede:družabna omrežja, Instagram, oglaševanje, prikrito oglaševanje
Kraj izida:[Maribor
Založnik:G. Kos
Leto izida:2018
PID:20.500.12556/DKUM-71503 Novo okno
UDK:659.11:004.7(043.2)
COBISS.SI-ID:21764374 Novo okno
NUK URN:URN:SI:UM:DK:YJTN5N9E
Datum objave v DKUM:04.09.2018
Število ogledov:1967
Število prenosov:315
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
Področja:KTFMB - FERI
:
KOS, Gabrijela, 2018, Oglaševanje in prikrito oglaševanje na družabnem omrežju instagram [na spletu]. Diplomsko delo. Maribor : G. Kos. [Dostopano 12 april 2025]. Pridobljeno s: https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=71503
Kopiraj citat
  
Skupna ocena:
0.5
1
1.5
2
2.5
3
3.5
4
4.5
5
(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
Objavi na:Bookmark and Share


Postavite miškin kazalec na naslov za izpis povzetka. Klik na naslov izpiše podrobnosti ali sproži prenos.

Licence

Licenca:CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Začetek licenciranja:20.08.2018

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Advertising and subliminal advertising on social media instagram
Opis:Instagram is the third largest social media network and is gradually becoming one of the most important channels through which companies advertise their products or services. In this thesis, we researched the development of advertisement through history, presented Instagram and its advertisement; moreover, we emphasized the problem of covert advertising. We conducted a survey of Facebook users, in order to find out how well they recognize and are aware of advertising content on the network. Furthermore, we analyzed the profiles of Slovenian and American users and compared the amount of covert advertising. The results show that the online public is fairly well aware of advertising on Instagram and that covert advertisements are more frequent in Slovenian profiles than in American ones.
Ključne besede:: social media, Instagram, advertising, covert advertising


Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici